سیارات سرگردان کهکشان را بیابید

[ad_1]

در رفتن ستاره شناسان با استفاده از مشاهدات و داده های آرشیو شده از تعدادی تلسکوپ فضایی و زمینی، 70 تا 170 جرم سیاره شناور آزاد را در نزدیکی کهکشان راه شیری به نام انجمن ستاره های جوان عقرب بالا شناسایی کرده اند. . این بزرگترین نمونه سیاره ای است که در یک خوشه یافت می شود و تعداد سیارات شناخته شده در کل آسمان را دو برابر می کند.

به گزارش فرارو، تا به امروز، بیشتر سیارات فرازمینی با مدولاسیون القایی در سیارات میزبان خود کشف شده اند. بنابراین، اکثر سیارات بیرونی شناخته شده توسط گرانش به ستاره ها متصل شده اند. با این حال، مطالعات کهکشان های مختلف در دو دهه گذشته سیارات موج آزاد زیادی را کشف کرده است.

این اجرام بسیار کند، با جرم کمتر از 13 برابر مشتری و متصل به یک ستاره قهوه ای یا کوتوله، به دور آنها می چرخند. ما از ابتدا نمی‌دانستیم که چه تعداد از این سیاره‌ها کشف خواهند شد، بنابراین کشف این عدد قابل توجه واقعاً هیجان‌انگیز بود.

سیارات سرگردان کهکشان را بیابید

در این مطالعه، دکتر بیماری میرت و همکارانش از داده‌های رصدی و داده‌های آرشیوی تعدادی از رصدخانه‌های بزرگ، از جمله NOIRLab NSF، تلسکوپ ESO، تلسکوپ هوایی کانادا-فرانسه و تلسکوپ 80000 منطقه‌ای سوبارو استفاده کردند. اینها تصاویر میدانی بود که حاصل مشاهدات انجام شده توسط این دوربین های دوچشمی برای بیش از 20 سال بود. بر اساس این داده ها، دانشمندان 70 تا 170 سیاره شناور آزاد (با توجه به سن فرضی آنها) در انجمن ستاره های جوان عقرب بالایی پیدا کردند. ناحیه ستارگان تقریباً در فاصله 420 سال نوری از ما در صورت فلکی عقرب و اوفیوخوس قرار دارد.

دکتر دکتر گفت: «ما حرکات کوچک، رنگ‌ها و روشنایی میلیون‌ها منبع را در یک منطقه بزرگ از آسمان اندازه‌گیری کردیم. به مارت بیماری می گویند. این اندازه‌گیری‌ها به ما امکان می‌دهد تا درخشان‌ترین اجرام منطقه، از جمله سیارات سرگردان را به دقت شناسایی کنیم.» یکی دیگر از محققین ارشد این مطالعه، دکتر دکتر، می گوید: «این میلیاردها سیاره غول پیکر شناور احتمالاً بدون ستاره میزبان آزادانه در کهکشان راه شیری می چرخند و این بدون شک تعجب آور است. پسر قهرمان اضافه شد. یافته های این مطالعه در مجله معتبر Nature Astronomy منتشر شده است.

منبع: اخبار علمی

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما