سیمئونه: بارسلونا همان تیم بود اما بدون لئو مسی

[ad_1]

کد خبر: 1783344/42

زمان: 09:18
1400/07/11

هدیه: 17،102

ما خودمان را به رقیب تحمیل کردیم.

دیه گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید از شیوه بازی تیمش مقابل بارسلونا راضی است.

به گزارش ورگسه ، اتلتیکو مادرید ، شبی که فرصت های خوب دیگری را از دست داد ، سرانجام بارسلونا را با دو گل شکست داد تا نشان دهد به دنبال تکرار قهرمانی خود در این فصل است. مربی روک بلانکوس ، دیه گو سیمئونه از هواداران بازگشت به ورزشگاه استقبال کرد و مدعی شد که تیمش برنامه را طراحی کرده است.

دیگو سیمئونه گفت: “من فکر می کنم ما توانستیم خوب بازی کنیم و انتقال ما در دفاع در برابر حمله کاملاً موفق بود. بارسلونا در فکر تخریب برنامه استراتژیک ما بود ، اما ما کار خود را به خوبی انجام دادیم. ما سبک هستیم. ما بازی خود را تحمیل کردیم. من فکر می کنیم ما یک بازی بسیار مهم را بردیم ، سبک بازی حریف متفاوت بود و آنها توپ های زیادی داشتند ، ما می خواستیم جایی را پیدا کنیم که بتوانیم به آنها آسیب برسانیم.

لایه فن؟ وقتی با اتوبوس به ورزشگاه رسیدیم ، متوجه شدیم که واندا متروپولیتن بیش از هر زمان دیگری طرفدار دارد. بیش از یک سال و نیم است که نتوانسته ایم با هواداران ملاقات کنیم و بازگشت آنها احساس بزرگی بود. هواداران در نیمه اول شعار دادند و ما یک برد بزرگ کسب کردیم. بارسلونا همیشه بارسلونا بوده است و ما توانستیم به هواداران یک برد بزرگ بدهیم.

آخرین مصاحبه جرارد پیکه؟ هیچ وقت برایم مهم نیست که بازیکنان چه فکری می کنند. این اولین بازی بارسلونا مقابل ما بدون لیونل مسی بود. شرایط بازی در موقعیت های دیگر تفاوت چندانی نداشت و سبک آنها بر اساس مالکیت توپ طبق معمول بود ، اما اکنون مسی دیگر در تیم بارسلونا نیست.

لوئیس سوارز و جوآئو فلیکس زوج ایده آل هستند؟ ما همچنین آنجل کوریا و آنتونی گریزمان را داریم که آنتونی آنها را در لیگ قهرمانان گل زد. همه بازیکنان باید بپذیرند که ما نیاز به داشتن تیم داریم. “

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما