شایعه، دروغ و تاریخ امروز

مشاهده این پرسش که تاریخ امروز چندمه یا امروز چندم برج است در سایت آرتان پرس فراهم است. البته مشخص است که سوال تاریخ امروز به میلادی چندمه از آن جهت حاثز اهمیت است که این تقویم در بسیاری از کشورهای جهان مبنای روزشمار به حساب می آید و با توجه به اینکه در بیش از ۹۵ درصد کشورهای جهان از تقویم تاریخ امروز به میلادی استفاده میکنند، این تقویم یک تقویم بین المللی است. لذا از تمام استادان ، دانشمندان ، فرهنگیان وقلم بدستان درداخل وخارج افغانستان احترامانه تقاضا برده می شود تا دراین مأمول ماراهمکاری ویاری نمایند . این گاهشمار ریشهای قدیمی دارد و آغاز سال رسمی آن با اولین روز از بهار که همان عید نوروز است، برابری میکند. هواداران این تیم به دلیل تعصب و علاقه بیش از حد به این تیم، به تیفوسیها معروفند.

این ورزشگاه در یکی از نقاط مرکزی شهر رشت، در خیابان جهانپهلوان نامجو قرار دارد و اکثر فوتبال دوستان شهر رشت آن را ورزشگاه اصلی شهرشان میدانند. فردا کالا تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالابا اطمینان از جانبفردا کالا تضمین می شود. خلج مسئول ما بود، پسرعمویش که تبلیغات چی سپاه بود، او را گذاشته بود که مسئول ما بشود، ما اولین بار که شب رفتیم آنجا دیدیم خلج گریه می کند، گفتم: چرا گریه می کنی؟

فردا چه روزیه

، کمی جلوتر زیر بازی دراز بود که دشمن قسمت راست ما بود، آنجا هم یک مدتی بودیم ودیدیم ماندن ما اینجا بیخود است، برگشتیم. سبحانی ما اعظم شانی! در زمان خلافت عمر بن خطاب، خلیفهٔ دوم برای اداره ممالک مفتوحه با کمک دبیران ایرانی اقدام به تأسیس دیوانخانه به سبک ساسانی نمود و از اولین اقدامات دبیران ایجاد مبدأ گاهشماری برای سررسید باج و خراج و جزیه به تقلید از مبدأ تاریخ یزدگردی بود، برای همین تاریخ هجرت پیامبر اسلام جایگزین تاریخ تاجگذاری شاه ساسانی شد که ۱۶ سال با هم اختلاف داشتند. با مرگ او موسیقی درخشانی که خاص شعر معصومانهاش بود غیرقابل تقلید ماند و از گسترش بازایستاد». به طور معمول هر کدام از سایزهای این محصول کاربرد خاص خودشان را دارند، اما به خاطر به صرفه بودن قیمت میلگرد 14 و مقاومت قابل قبول میلگرد 16، این دو سایز بیشترین کاربرد را در پروژههای ساختمانی دارند. در عین حال تحریمها تنها عامل کاهش تولید ناخالص داخلی نبودهاست بلکه افت شدید قیمت نفت نیز به ویژه در سال ۲۰۱۴ به این روند دامن زدهاست. در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ اعلام شد تجارت ایران و چین افت چشمگیری در سال ۲۰۱۹ داشتهاست، بهطوری که صادرات ایران به چین بیش از ۳۶ درصد کاهش داشته و به ۱۳ میلیارد و ۴۳۴ میلیون دلار افت کرد و صادرات چین به ایران نیز با کاهش حدود ۳۱ درصدی به ۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون دلار رسید.

خروج سرمایه از ایران درست پیش و پس از انقلاب تا سال ۱۳۵۹ حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد دلار آمریکا بود. رئیس اتاق بازرگانی ایران در اوایل سال ۱۴۰۰ گفت که با وجود همهٔ پتانسیلها سهم اقتصاد ایران از اقتصاد جهانی نسبت به ۴۰ سال پیش از این تاریخ، نصف شدهاست. دوم آبان، در تقویم ورزشی به عنوان روز سپاهان نامگذاری شدهاست. آغاز ماه و هر روز تقویم ایرانی در هر سال ممکن است با چهار روز مجاور اما متفاوت میلادی منطبق شود؛ و محاسبه سال کبیسه آن با میلادی متفاوت است. اما به دلیل عدم انجام تعهدات مالی این امتیاز در آبان ۱۳۹۹ از باشگاه داماش گرفته شده و به باشگاه کارون اروند خرمشهر بازگردانده شد.

فردا چندم است

امروز: جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ، برابر با ۲۳ محرّم ۱۴۴۲ قمری و ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی / ۱۹۱ روز مانده به آغاز سال نو (۱۳۹۹) و ۱۷۴ روز از سال ۱۳۹۹ گذشته است ، مجله دلگرم روز و شب های خوشی را برای شما آرزومند است. سهام عدالت برای وراث : آمارها از فوت بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار دارنده سهام عدالت طی ۱۰ سال گذشته خبر میدهد و ورثه این افراد باید اقداماتی را انجام دهند تا فرایند انتقال سهام فرد متوفی طی و سهام منتقل شود. و رسماً در مراسم روز ۲۵ آبان همان سال، باشگاه تاج رشت طی مراسمی با حضور علی دهقان استاندار گیلان پایهگذاری شد. پگاه در مرحله پلی آف پس از کسب یک نتیجه مساوی بدون گل در گرمای ۵۰ درجه بندرعباس موفق شد حریف جنوبی خود را در حضور بیش از ۲۵ هزار تماشاگر با نتیجه ۲-۰ شکست داده و پس از ۲ سال دوری از سطح اول فوتبال کشور به دوره هفتم لیگ برتر صعود کرد.

فردا چندشنبه هست

آن هم با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در آخرین سطح لیگ فوتبال ایران در ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱. و همینطور پس یک انحلال و احیای دیگر، هواداران بار دیگر رکورد حضور تماشاگر را جابهجا کردند. ↑ به جا مانده از فینال تاریخی/وقتی هواداران داماش از بازیکنان میخواهند که بازی نکنند! در بازی پرحرارت فینال تیم پگاه در بازی رفت ۱-۰ در مقابل استقلال به پیروزی رسید و درخشش وحید طالب لو از گل شدن چندین موقعیت صددرصد دیگر جلوگیری گرد اما در تهران و در بازی نفسگیر صد و بیست دقیقه ای مغلوب استقلال شد تا بازنده ای سربلند لقب گیرد.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما