شباهت بی نظیر و وحشتناک سر رباتیک به انسان

[ad_1]

فیلمی درباره سر یک ربات انسان نما منتشر شده است که شباهت بی نظیر آن به سر انسان واقعی کمی ترسناک شده است.

از Ex Machina تا Robocop، روبات‌های انسان‌نما همیشه موضوع فیلم‌های علمی تخیلی بوده‌اند، اما اکنون به واقعیت تبدیل شده‌اند و ربات Engineer Arts یکی از آنهاست. یکی از واقعی ترین ربات ها را دارد.

سر روباتیکی به نام «آدران» دارای 22 محرک مکانیکی است که چشم و دهان او را مانند یک انسان واقعی حرکت می دهد.

فیلمی عجیب و ترسناک از آدران پخش می شود که در آن این ربات به دوربین چشمک می زند، فک خود را حرکت می دهد و می خندد.

شباهت بی نظیر و وحشتناک سر رباتیک به انسان

«هنرهای مهندسی» این فیلم را در صفحه یوتیوب خود به نمایش گذاشته است. با این حال، این شرکت خاطرنشان کرد که قبل از آماده شدن آدران باید کارهای بیشتری انجام شود.

این شرکت نوشت: «این فقط یک آزمایش کوچک از روباتی است که سر خود را با سیستم مسمر حرکت می‌دهد. آدران توصیف هنری مهندسی شده سیستم روباتیک انسانی “سحورکننده”، قدرتمند، زیبا و مقرون به صرفه است.

این ربات دارای 22 محرک مکانیکی بر روی سر و گردن خود است که تنها 5 محرک در اطراف دهان ربات قرار دارد و این تعداد برای لب به لب کافی نیست، بنابراین ربات در این فیلم کوتاه صحبت نمی کند.

به گفته این شرکت مستقر در کورنوال، ربات‌های مسحور کننده می‌توانند احساسات انسانی را بیان کنند و شبیه هر کسی شوند.

هر ربات مسحور کننده با اسکن سه بعدی از افراد واقعی در مجموعه طراحی و ساخته شده است و به ما امکان می دهد ساختار استخوان، بافت پوست و حالات چهره را شبیه سازی کنیم.

برای ایجاد یک ربات مسحورکننده، این شرکت ابتدا با استفاده از یک اسکنر سه بعدی شخصی، از چندین زوایای سوژه عکس می گیرد. سپس این تصاویر به صورت دیجیتالی با رنگ های پیکسل مقایسه شده و به مدل های سه بعدی تبدیل می شوند. زمانی که این مدل سه بعدی ایجاد شد، الگوی دقیق آن توسط چاپگر سه بعدی ایجاد شد.

سیلیکون داخل قالب ریخته می شود و سپس جزئیاتی مانند رنگ مو و پوست به صورت دستی اضافه می شود. در نهایت این پوست سیلیکونی روی سر رباتیک قرار می گیرد تا بتواند مانند یک چهره واقعی حرکت کند.

این شرکت هزینه ساخت ربات ها را اعلام نکرده است، اما وب سایت آنها می گوید که از آنجایی که ربات های ما قابل تنظیم هستند و می توانند گزینه های متعددی را اضافه کنند، قیمت ثابتی وجود ندارد.

این اولین بار نیست که روبات های انسان نما این شرکت خبرساز می شوند.

در اوایل این ماه، Engineered Arts از پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان، Amka، رونمایی کرد.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط این ربات، حرکت این ربات و نشان دادن حالتی از حیرت قبل از بازکردن چشمانش را مشاهده می کنید.

ربات چندین بار پلک زد و با کنجکاوی به بازوی رباتیک خود نگاه کرد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما