“شبح ابزار” بهشت در محاصره ارواح

[ad_1]

در رفتن پس از یک جنگ داخلی خشونت آمیز، یک دکتر سیاهپوست جوان به نام جیمز مک کوئین (با بازی توماس هابسون)، توسط عمویش دعوت شد تا با او در دهکده ای آرام و به دور از شلوغی کوه های اوزارک در آرکانزاس زندگی کند.

به گزارش فرارو؛ اما وقتی جیمز به آنجا می‌رسد، آرام آرام متوجه می‌شود که روستاییان که شبیه بهشت ​​رویایی هستند، در واقع رازهای زیادی را پنهان کرده‌اند که قدم گذاشتن در آن‌ها می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

جیمز قبل از رسیدن به دهکده با اتفاقی عجیب در جنگل مواجه می شود. یک دزد سفید پوست به جیمز حمله می کند، اما قبل از اینکه بتواند به او صدمه بزند، مه قرمزی فضا را پر می کند. از دل مه موجودی عجیب بیرون می آید و دزد را با خود می برد.

جیمز که از این موضوع آشفته و آشفته شده به دهکده می رسد و همه چیز را شاد و آرام می بیند. هیچ نشانی از نژادپرستی در روستا نیست. هیچ نابرابری و تبعیض وجود ندارد. همه شغل و خانه دارند و هیچکس نظر بدی درباره این دکتر سیاه پوست ندارد.

اما اهالی روستا اعتقاد عجیبی دارند. آنها معتقدند ارواح در جنگل های اطراف زندگی می کنند و شب ها بیرون از دیوارهای روستا به شکار مردم می پردازند. به گفته اهالی روستا، این ارواح همچنین از روستاییان در برابر غریبه ها و مهاجمان محافظت می کنند.

مت گلس و جردن وین (کارگردان فیلم) در ایجاد فضایی خاص و فضایی دلهره آور بسیار موفق عمل کرده اند. این روستا در شب به زیبایی با لامپ های گازی روشن می شود. این فیلم حتی دارای یک سری نکات علمی تخیلی است که آن را جذاب تر می کند.

شخصیت های فیلم، از دیوید آرکت به عنوان طراح لباس تا تیم بلیک نلسون به عنوان صاحب کافه، همگی دوست داشتنی و جذاب هستند. روند توسعه شخصیت در فیلم محکم و قابل اعتماد است و بازی ها درخشان و قوی هستند. داستان و صحنه فیلم بسیار خلاقانه و بدیع است و تمام آنچه برای ساخت یک فیلم به یاد ماندنی و تاثیرگذار نیاز است را می توانید اینجا ببینید.

ریتم فیلم بسیار تند است و به همین دلیل گاهی اوقات متوجه نمی شویم که چطور اتفاقی افتاده است و باز کردن داستان راحت تر و سریعتر است. در واقع می شد از فضای فیلم بهتر استفاده کرد. با این حال، این ایراداتی نیست که باعث درخشش این فیلم شده است. «ارواح اوزارک» یک فیلم فوق العاده است که دنیای خودش را می سازد و داستانی عالی را روایت می کند.

  • کارگردانانمت گلس، جردن وین
  • فیلمنامه نویس: شان آنتونی دیویس
  • قالب: توماس هابسون، فیل موریس، تارا پری و دیگران

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما