شرایط اعتراض به نتایج دانشگاه مستقل

[ad_1]

هر سیستمی نقاط ضعف خودش را دارد. اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد داستانی است که برای بهترین کشورهای جهان صادق است. در واقع هر سیستمی در هر زمینه ای می تواند ایرادات بسیار کمی داشته باشد و تصور استفاده از یک سیستم بدون نقص کاملا اشتباه است. نظام آموزشی و گزینش هم دور از این ماجرا نیست.

در واقع احتمال خرابی در سامانه انتخاب آزمون سراسری وجود دارد. بنابراین، سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت بروز خطا، موقعیت صحیح را بررسی و پیاده سازی کنند. سامانه اعتراضی 1401 دانشگاه آزاد یکی از این سامانه هاست.

برای اطلاعات بیشتر به سایت Sanjeshmoshaveran.ir مراجعه فرمایید.

داوطلبانی که نتایج کنکور 1401 دانشگاه آزاد را دریافت کرده اند اما به دلیل انتخاب رتبه و رشته احساس می کنند نتایج نادرست است می توانند به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و اعتراض خود را به موقع ثبت کنند می توانند انجام دهند. بخش گام به گام. در زیر توضیح می دهیم.

از طریق شماره تلفن ثابت با واحد پاسخگویی صوتی تماس بگیرید.

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر

زمان و مهلت اعتراض

دانشگاه مستقل اسلامی هر ساله مهلت خاصی را برای اعتراض به نتایج نهایی کنکور تعیین می کند. توجه داشته باشید که نکته اصلی این است که منظور ما از وضعیت شما در کنکور نیست. نتیجه نهایی دوره – محل قبولی شما از طریق سامانه سنجش و سامانه دانشگاه مستقل اسلامی اعلام خواهد شد.

از آنجایی که این سازمان در هنگام اعتراض به این موضوع تست کامل و اعلامیه ارائه می دهد، باید از طریق سیستم تشخیصی پیگیری کنید. اما اگر نتیجه نهایی توسط دانشگاه مستقل اسلامی اعلام شود، مانند رشته ای است که به نظر می رسد به درخواست دانشگاه مراجعه می کند، پس از اعلام نتایج نهایی و با کارنامه سبز، دانشگاه به

این سامانه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی طراحی شده است و شما می توانید با استفاده از اطلاعات کارنامه اولیه دانشگاه آزاد اسلامی و گواهی سبز نسبت به محل درج شده اعتراض خود را اعلام نمایید و پس از اعلام نتایج 1401 رکورد سبز منتشر خواهد شد.

این رکورد سبز حاوی اطلاعاتی درباره خود دانشگاه مستقل اسلامی است. یعنی به شما نشان می دهد که در سایر رشته های محلی چه رتبه ای کسب کرده اید و آخرین رتبه قبولی در آن رشته ها چند بوده است.
نه تنها می توانید نتایج دانشگاه آزاد 1401 را به چالش بکشید بلکه می توانید مکان دوره را نیز تغییر دهید.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون دانشگاه مستقل 1401

وارد صفحه ثبت نام درخواست دانشگاه مستقل شوید.
اطلاعات درخواستی (شناسه و رمز عبور) را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.
شناسایی داوطلبان آزمون سراسری به عنوان کد دسترسی انتخاب رشته در دانشگاه آزاد تعریف شده و رمز شامل کد ملی شما می باشد.

شرایط اعتراض به نتایج دانشگاه مستقل

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه مستقل

چگونه به نتایج آزمایش بدون اعتراض اعتراض کنیم؟

تمامی آن دسته از متقاضیانی که به دلیل معدل بالای خود برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مستقل پذیرفته نشدند، آن دسته از متقاضیانی که در درج مشخصات اصلی خود در مورد MPC اشتباه کرده اند. چنین خطاهایی می تواند منجر به درخواست رد شود. اعتراض به نتایج پذیرش فقط از طریق سامانه آفلاین امکان پذیر است.

زمان اعتراض به نتایج آزمایش 1401 است

ثبت نام سالی دو بار برای نیمسال اول و دوم بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام می شود. برای ترم های اکتبر و فوریه، ثبت نام آنلاین برای ترم اکتبر از اواسط مرداد آغاز می شود. ثبت نام تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه مستقل در هر رشته ای به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

بسیاری از دانشجویان ترم در صورت داشتن شرایط اعتراض می توانند در اولین روزهای پس از اعلام نتایج اعتراض از طریق سامانه نتایج اعتراضات دانشگاه مستقل ثبت نام کنند.
پذیرش ترم بهمن معمولا به صورت اینترنتی فقط تا اواسط آذر از طریق سامانه شروع می شود. معمولا تا اواسط فوریه ادامه دارد. داوطلبان می توانند در این دوره برای پذیرش در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه مستقل اقدام کنند.

شرایط اعتراض به نتایج دانشگاه مستقل

زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1401

کنکور سراسری 1401 در ژوئیه 1401 در پنج زیر گروه آزمایشی برای همه دانشجویان آینده نگر در دانشگاه های ملی مستقل برگزار شد. کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه مستقل را دارند نیز می توانند پس از اعلام نتایج اولیه انتخاب خود را انجام دهند. وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوید.

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام کرد که هنوز اطلاعیه ای در این زمینه منتشر نکرده است، اما با توجه به برگزاری آزمون در تیرماه، پیش بینی می شود نتایج این رشته اعلام شود. منتشر شده. در پایان شهریور ماه بر روی سامانه قرار خواهد گرفت.

از طریق شماره تلفن ثابت با واحد پاسخگویی صوتی تماس بگیرید.

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما