شش دلیل برای خرید ساعت هوشمند Huawei Watch GT3

[ad_1]

ساعت های هوشمند روز به روز در حال توسعه هستند و علاوه بر افزودن ویژگی های جدید به هر مدل جدید معرفی شده، قابلیت های قبلی نیز بهبود می یابد. این ساعت‌ها به‌عنوان جدیدترین عضو خانواده گجت‌های هوشمند، کم کم وارد زندگی روزمره ما می‌شوند و بسیاری از مردم ساعت‌های مچی معمولی را جایگزین آن‌ها کرده‌اند. یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند در محصولات هوآوی و سایر برندها، سری GT است که به دلیل عملکرد و دوام برتر شناخته شده است. GT3 دارای عملکرد باتری عالی، ویژگی های متعدد، طراحی جذاب و همچنین وزن بسیار سبک است. در یک نگاه، شش دلیل وجود دارد که چرا باید Watch GT3 را دوست داشته باشید، که ما به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

عمر باتری طولانی

بزرگترین نقطه ضعف بیشتر ساعت های هوشمند عمر باتری آنهاست. باز کردن مداوم ساعت با مچ دست و شارژ کردن آن می تواند عملکرد ساعت هوشمند را به یک مشکل کامل تبدیل کند. اما با GT3 مشکلی برای شارژ باتری نخواهید داشت و با شارژ کامل می توانید از ساعت هوشمند خود طبق معمول به مدت 7 روز در مدل 42 میلی متری و تا 14 روز در مدل 46 میلی متری استفاده کنید. به این ترتیب، لازم نیست هر شب ساعت را از مچ خود بردارید و آن را شارژ کنید، زیرا با این کار، توانایی نظارت بر کیفیت سطح خواب خود را به طور کامل از دست خواهید داد. یا می توانید برای مدت طولانی ورزش کنید و مطمئن شوید که ساعت هوشمند GT3 فعالیت های شما را زیر نظر دارد و شارژش تمام نمی شود.

توانایی صحبت کردن

گاهی اوقات مشغول کاری هستیم و نمی توانیم گوشی را از جیب یا کیفمان بیرون بیاوریم یا چند متر با موبایلمان فاصله داریم. اگر تلفن شما زنگ می زند و در این حالت واچ GT3 دارید، می توانید به راحتی و بدون نیاز به گوشی و هندزفری به تماس های خود پاسخ دهید. بدنه GT3 دارای یک میکروفون قدرتمند و یک بلندگوی باکیفیت است که به شما امکان می دهد از طریق ساعت هوشمند خود حتی در محیط های شلوغ صحبت کنید. این میکروفون و بلندگو حتی به شما امکان ضبط صدا یا گوش دادن به فایل های صوتی را می دهد. البته این ساعت هوشمند قابلیت نمایش نوتیفیکیشن و ارسال فوری پاسخ های از پیش نوشته شده را نیز دارد.

امکان شناسایی و محاسبه حرکات بیش از 100 نوع ورزش

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید در حین ورزش انجام دهید این است که میزان کالری سوزانده شده را اندازه بگیرید. اما مقدار آن برای ورزش های مختلف متفاوت است و کالری مصرفی در طول مثلا نیم ساعت پیاده روی را نمی توان با نیم ساعت کوهنوردی و نیم ساعت بازی تنیس مقایسه کرد. بنابراین شما باید ابزاری داشته باشید که بتواند بین انواع ورزش ها تفاوت قائل شود. Watch GT3 Smart Watch به شما امکان می دهد این ویژگی را به صورت خودکار و دستی انتخاب کنید. به طور خودکار برخی از ورزش های اصلی مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری و غیره را شناسایی می کند و آن را در عرض چند ثانیه پس از شروع فعالیت تشخیص می دهد. از طرفی شما این قابلیت را خواهید داشت که از لیست بلندبالای منوی GT3 بازی های خاصی را انتخاب کرده و فاکتورهای کلیدی موجود در آن را اندازه گیری و رصد کنید. به عنوان مثال، می بینید که مسافت طی شده در هنگام دویدن و ارتفاع در هنگام صعود افزایش می یابد.

شش دلیل برای خرید ساعت هوشمند Huawei Watch GT3

مربی خصوصی مبتنی بر هوش مصنوعی

همه ما می خواهیم در طول زمان نوع و سطح ورزش را بهبود یا بهبود بخشیم. به همین ترتیب در روزهای اول بدنسازی با وزنه یک تا پنج کیلوگرم شروع می کنیم و پس از ادامه تمرین این وزنه ها را به 10، 20، 30 و بیشتر می رسانیم. برای این کار به مربی ورزشی نیاز داریم که برای ما برنامه ریزی درستی داشته باشد. ساعت هوشمند GT3 با استفاده از هوش مصنوعی می تواند این کار را برای ما انجام دهد. میزان مسافت و سرعتی که می توانید در یک بازه زمانی مشخص بدوید را اندازه گیری می کند و نموداری را برای تمرین شما با استفاده از شاخص هایی مانند ضربان قلب ایجاد می کند. بر اساس پیشرفت این نمودار، به شما می گوید که به چه اهدافی نیاز دارید و چگونه بهتر ورزش کنید تا به نتایج درخشان تری برسید.

نظارت بر سطح اکسیژن خون و ضربان قلب

ساعت هوشمند GT3 مجهز به سنسورهای بسیار دقیق برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب است. با استفاده از این دو ویژگی کلیدی، می توانید سطح سلامتی خود را در 24 ساعت شبانه روز کنترل کنید. مواردی مانند اندازه گیری دمای سطح پوست و سطح استرس نیز می تواند کمک کننده باشد. نرم افزار Huawei Health به شما کمک می کند تا این شاخص های مهم را در طول روز و هفته مشاهده و نظارت کنید و موقعیت های غیرعادی را به شما گوشزد می کند. این حسگرها هنگام انجام فعالیت های مختلف نیز بسیار مفید هستند و مثلا در ارتفاعات، خطراتی مانند افت فشار خون و سطح پایین اکسیژن خون را به شما گوشزد می کنند.

شش دلیل برای خرید ساعت هوشمند Huawei Watch GT3

طراحی جذاب و کلاسیک و صفحه نمایش استاندارد

ساعت هوشمند هواوی GT3 در دو مدل 42 میلی متری برای مچ های کوچک و مدل 46 میلی متری برای مچ های بزرگ طراحی و تولید شده است. طراحی صفحه هر دو مدل گرد و شباهت زیادی به ساعت کلاسیک دارد. از طرفی در مدل 46 میلی متری شاهد درجاتی از یک تا 60 فریم هستیم که در اکثر ساعت های کلاسیک دیده می شود. همچنین فریم های فلزی به کار رفته در این مدل ها به انتقال این حس کمک کرده است. این محصول علاوه بر طراحی قاب ساعت، دارای بند چرمی قهوه ای برای مدل 46 میلی متری و بند فلزی طلایی برای مدل 42 میلی متری است که ظاهری بسیار شیک و کاملا متفاوت به آن ها بخشیده است. البته بند سیلیکونی مشکی نیز برای هر دو مدل موجود است که برای ورزشکاران و علاقه مندان به ساعت های اسپرت بسیار جذاب است. ساعت GT3 همچنین دارای صفحه نمایش با کیفیت و روشنایی بالا است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز عملکرد خوبی دارد. از سوی دیگر، تم ها یا واچ فیس های مختلفی برای این محصول طراحی شده است که برخی از آن ها با روشن شدن صفحه نمایش شبیه ساعت های کلاسیک به نظر می رسند. محبوب ترین این تم ها در GT3 تم نمایشگر وضعیت ماه است که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به وضعیت فعلی ماه را مشاهده کنید، این ویژگی در ساعت های لوکس یافت می شود.

در نهایت می توان ساعت هوشمند Huawei Watch GT3 را یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار ساعت های هوشمند دانست که واقعا گام بزرگی در جهت کاربردی تر کردن ساعت های هوشمند است.

برای خرید این محصول می توانید به این لینک مراجعه کنید.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما