شوهر سابق ملکه زبایی در روسیه دستگیر شد

[ad_1]

در رفتن همسر الکساندر پوپوف، یکی از زیباترین زیبایی های کشور، روز دوشنبه در مسکو محاکمه شد. او متهم به قتل همسرش در جریان اختلافات خانگی است. ملکه زیبایی روسیه اوایل سال جاری ناپدید شد.

به گزارش فرارو به نقل از راشا تودی، الکساندر پوپوف ماه ها پس از ترور همسرش در خبرها بود. پوپوف ابتدا به قتل همسرش اعتراف کرد و تحت بازجویی قرار گرفت، اما بعداً اعتراف خود را پس گرفت.

بر اساس گزارش رسانه های روسی، در 7 ژانویه، در مورد ناپدید شدن همسرش Kansya Popova (واقعی Ni Sapojinkova) با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که او به دبی سفر کرده است. او مدعی شد همسرش با قایق از امارات به آفریقای جنوبی سفر کرده و ناپدید شده است. او تاکید کرد که شریک زندگی اش به پیام های حساب کاربری او در اینستاگرام پاسخ نداده است.

شوهر سابق ملکه زبایی در روسیه دستگیر شد

خانم پوپووا در جوانی به زیبایی شهرت داشت و در سال 7 پس از میلاد تاجگذاری میس کازبی را به دست آورد. او دو سال پیش در سیبری در نووکوزنتسک به دنیا آمد و با همسرش به مسکو نقل مکان کرد. زن و شوهر در متروی مسکو کار پیدا کردند و قبلاً به عنوان یک مقام دولتی در زادگاهش خدمت کرده بودند. پس از اینکه پوپوف در ژانویه به پلیس مراجعه کرد، ناظران متوجه شدند که همسرش هرگز روسیه را ترک نکرده است. تلفن زن هنوز در مسکو بود. پلیس پس از صحبت با بستگانش متوجه پیام هایی شد که نشان می داد همیشه به سبک نوشتن نبوده اند و همین موضوع باعث شد تا پلیس به شوهرش مشکوک شود.

پلیس متوجه شد که پوپوف دختر را چند روزی به خانه یکی از دوستانش فرستاده و مشکوک شد. در همان زمان معلوم شد که او داستان های زبالای بزرگ را از خانه بیرون آورده است. همچنین مشخص شد که آپارتمان و خود خودرو تنها در صورتی به فروش می رسد که نجاران بخواهند تحقیق کنند. پوپوف در ابتدا به قتل اعتراف کرد و اظهار داشت که همسرش در جریان اختلافات خانوادگی کشته شده و او را در رودخانه رها کرده است و برای جلوگیری از مشکوک شدن به همسرش اجازه فعالیت در شبکه های اجتماعی را نمی دهد. بود. او بعداً اعترافات خود را پس گرفت.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما