شوهر همسرش به صحنه بازگشت

[ad_1]

مشرق: قضات جنایی در حال تحقیق از سه مردی هستند که در حوادث جداگانه همسرانشان را کشته اند. متهم به جرم خود اعتراف کرد و جزئیات جنایت را بیان کرد.

در اولین پرونده جاسوسان جنایتکار در استان کرمانشاه، چند روز پیش از پیدا شدن جسد زنی در خیابان مطلع شدند. ماموران با حضور در محل و معاینه جسد، مطمئن شدند که مرگ این زن طبیعی نبوده و او کشته شده است. شواهد نشان می داد جنایت در جای دیگری رخ داده و سپس جسد به آن محل منتقل شده است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای یافتن قاتل یا قاتلان آغاز شد. چند روز بعد ماموران گشت پلیس مردی را در نزدیکی محل مشاهده کردند. مرد به محض اینکه پلیس را دید، برگشت و سعی کرد مخفی شود. این رفتار مشکوک ماموران را برانگیخت و در نهایت متهم دستگیر شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد این مرد همسر مقتول است.

متهم در بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من و همسرم از مدت ها قبل با هم دعوا می کردیم تا اینکه از کوره در رفتم و او را کشتم. بعد جنازه اش را به خیابان بردم و گذاشتمش تا اثری روی خودم نگذارم. چند روز بعد به محل رها شدن جسد برگشتم اما دستگیر شدم. این مرد در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و تحت بازجویی قرار دارد.

متهم دوم مردی است که به دلیل اختلاف مالی همسرش را کشته است. کارآگاهان پلیس Police فارس با حضور در محل، با اطلاع از کشته شدن زنی در منزل خود، تحقیقات را آغاز کردند. تمام شواهد این بود که شوهر این زن مرتکب جنایت شده و همسرش را با جسم سخت کشته است. به این ترتیب جستجو برای یافتن متهم فراری آغاز شد تا اینکه خودش در کلانتری تسلیم شد.

این مرد در اعترافات خود گفت: من و همسرم زندگی بسیار خوبی داشتیم اما اختلافات ما از مدتی پیش شروع شد و دلیل اصلی آن مشکلات مالی بود. همسرم می گوید درآمدم کم است و نمی توانیم زندگی خوبی داشته باشیم. ما بارها در این مورد بحث کرده ایم. خیلی سعی کردم مثل قبل با همسرم رفتار کنم اما موفق نشدم. روز حادثه دوباره درباره این موضوع صحبت کردیم.

از شدت عصبانیت ضربه ای به سر همسرم زدم. من نمی خواستم او را بکشم اما همسرم غرق در خون روی زمین افتاد و متوجه شدم که او جان خود را از دست داده است. بنابراین فرار کردم اما احساس گناه کردم و بالاخره چند روز بعد تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.
متهم سپس صحنه قتل را بازسازی کرد و روانه زندان شد. او اکنون در دادگاه جنایی منتظر محاکمه است.

متهم سوم مردی است که همسرش را به طرز فجیعی کتک زد. او مدعی است که به دلیل سراب شیشه ای مرتکب جنایت شده است.

جاسوسان جنایتکار در استان خراسان رضوی با شنیدن خبر قتل زنی 35 ساله در منزل خود به آنجا رفته و تحقیقات خود را آغاز کردند. او مشاهده کرد که زن جوان چند ضربه چاقو خورده و به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

یکی از ساکنان این ساختمان در تشریح این جنایت گفت: بین مقتول و همسرش مشکلاتی پیش می آمد و گاهی اوقات نیز بین آنها دعوا می شد. صدا و فریاد آنها شب قبل از حادثه شنیده می شد و تا آنجایی که من می دانم زن قصد خروج از خانه را داشت که شوهرش مانع از آن شد. دعوای آنها تا ساعت پنج صبح ادامه داشت اما بعد از آن صدایی به گوش نمی رسید و فکر می کردم تا صبح تمام شده است که با دیدن آثار خون جلوی خانه متوجه شدم اتفاق تلخی افتاده است. بنابراین تصمیم گرفتم آن را به پلیس گزارش کنم.

شوهر مقتول متواری شده بود. بنابراین تحقیقات برای کشف این موضوع آغاز شد. بازجویی چند روز طول کشید تا سرانجام محل اختفای همسر همسرش مشخص شد و او دستگیر شد. مرد هنگام بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد اما گفت که تحت تأثیر داروی شیشه مرتکب جنایت شده است. وی تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است.

این مرد همچنان در بازداشت است و تحت بازجویی قرار دارد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما