شیائومی Poco C31 Helio G35 با تراشه زومیت معرفی شد

[ad_1]

در اکتبر 2020 ، شیائومی تلفن هوشمند Poco C3 را معرفی کرد. این محصول دارای قیمت مناسب و سخت افزار متوسط ​​است و می تواند حدود 2.5 میلیون دستگاه به فروش برساند. اکنون وقت آن است که نسخه جایگزین Poco C3 با نام Poco C31 را روانه بازار کنیم.

شیائومی Poco C31 دارای تراشه Helio G35 است که دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. البته اگر فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه برای کاربر کافی نباشد ، امکان افزایش آن تا 512 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه microSD وجود دارد.

در حالی که محصولات مختلفی برای اندروید 12 در حال توسعه است ، Poco C31 با اندروید 10 عرضه می شود ، که می تواند ضعفی برای محصول جدید شیائومی تلقی شود. اسمارت فون جدید شرکت چینی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی با نسبت تصویر 20: 9 است و از وضوح HD + استفاده می کند.

هلیو G35

در بالای صفحه نمایش شیائومی Poco C31 ، حفره ای برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه گانه با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر قرار گرفته است که دارای اندازه گیری عمق تصویر است. البته ، پنل پشتی ، با ماژول دوربین سه گانه و نشان Poco ، میزبان یک حسگر اثر انگشت فیزیکی برای کاربر است تا از آن برای اهداف مختلف ، از جمله باز کردن قفل دستگاه استفاده کند.

مقالات مرتبط:

به گفته مقامات شرکت چینی ، Xiaomi Poco C31 در برابر قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاوم خواهد بود. در مرکز دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که مقامات شیائومی تضمین می کنند هزار بار شارژ شود. اساساً ، کاربران محصولات مقرون به صرفه را برای استفاده طولانی مدت خریداری می کنند و برخلاف صاحبان عمده شرکت های مختلف ، پس از یک دوره 2 تا 3 ساله ، خرید محصولات جدید را در نظر نمی گیرند.

ظرفیت باتری شیائومی Poco C31

با همین روال ، شیائومی محصولی را روانه بازار کرده است که نیازهای کاربران را با بودجه محدود برآورده می کند. Poco C31 در رنگ های آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود و دارای قابلیت های حافظه زیر است:

  • اولین مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (قیمت 115 دلار)
  • مدل دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (قیمت 130)

شیائومی توانسته محصولات قابل توجهی را در دسته بندی های مختلف سخت افزاری و حتی در رنج قیمت متفاوت ارائه دهد و لازم به ذکر است که پوکو C31 طوری طراحی شده است که سبد خرید شرکت چینی را بیش از پیش متنوع کند. نظر شما در مورد کاربران Zomit ، ویژگی های سخت افزاری و قیمت Poco C31 چیست؟ آیا به خرید محصولی مانند این علاقه دارید یا فقط تلفن هوشمند دیگری در محدوده قیمت 100 می خواهید؟ دلایل خرید یا عدم خرید چنین محصولاتی را با سایر اعضای Zomit به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما