شیمی شیروانی یا عارف ربیعیان؟

اسامی مشاوران حرف آخر - عکس، لیست کامل بهترین مشاوران حرف class= داشتن ساعت مطالعه معقول و مناسب، انتخاب تفریحات سالم و مهمتر از همه داشتن رویایی به بزرگی وصال لحظات شیرین زندگی می تونه شما رو در ادامه دادن مسیر صعب کنکور همراهی کنه. هر شخصی که قصد داره در زبان پیشرفت کنه و درصد های بالا رو در این درس تجربه کنه میتونه از این کتاب استفاده کنه. همان مطالب بطور کامل برای شما جا بیفتد خیلی بهتر از این است که بروید سراغ آن 10 درصد و آن 90 درصد خوانده شده هم بیات شود. 90 درصدی را که خوانده اید بطور کامل مرور کنید اگر خیلی وقت اضافه داشتید روی مباحث جدید و باقی مانده وقت بگذارید و نگاهی به آن مباحث هم داشته باشید. 1. نامی که بر روی این روش گذاشته شده است MM است یعنی معکوس منتظری. این کلاس ها برای این افراد می تواند خیلی مفید باشد. استفاده از یک دفتر برنامه ریزی خوب جزء اولویت هایی است که شما را برای موفقیت در کنکور خیلی کمک می کند.

مشاور کنکور اصفهان نی نی سایت

درحال حاضر همایش های آنلاینی هست که می توانید از استاد های خیلی خوب با قیمت خیلی پایین استفاده کنید. آن وقت می توانید 8 تستی که از ترجمه در کنکور می آید را، پاسخ دهید. با این کار احتمال پاسخ صحیح دادن به تست های مباحث خوانده شده، بسیار بالاتر می رود. ۵ سوال سراسری مربوط به این مبحث از اون ها طرح میشه. زیرا ترجمه ها مباحث مهم و پر تکرار عربی هستند. برای مثال کسی که تا الان عربی را اصلا نخوانده است، نباید از قواعد آن شروع کند. پس برای درس عربی باید از مبحث ترجمه شروع کنید. اگر خواندید ماه آخر مرور کنید، از مشاورتون کمک بگیرید، آزمون ها رو دوباره بررسی کنید، به تسلط برسید، روی مدیریت استرس خودتون کار کنید. همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد مجموعه حقوق دسترسی داشته باشید. بودجه بندی کنکور، تعداد سوالات مباحث هر درس را مشخص و در مورد اهمیت مباحث و توجه بیشتر به مباحثی که تعداد سوالات بیشتری از آنها در کنکور ارائه می شود، به دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری آگاهی می دهد.

همچنین به تعداد لازم مرور درس ها و حل تست های آزمون سراسری انجام شود. مقوله ی حل تمرین و تست می بایست درکنار هر گام و برنامه ایی که در پیش برده می شود باشد. بعضی دیگر حل کردنی و به شکل مسئله از آنها تست طرح می شود. اگر بتوانید همه آنها را پاسخ صحیح دهید، در مجموع 32% به درصدتان اضافه خواهد کرد. نکته مهم دیگر که در یک ماه مانده به کنکور باید انجام دهید، مطالعه گزینشی است. پس باید گزینشی عمل کنید. لطفا فقط همان مقداری را که خوانده اید مرور کنید. این 90 درصد خوانده شده را هم مرور نکنید، بسیاری از این مطالب را نیز فراموش می کنید. از بند 44 تا 51 نیز باید اطلاعات تماس و حوزه امتحانی مورد نظر خود را وارد کنید که نکته ی خاصی ندارد. در این پست در رابطه با سوالات در مورد شرکت در کنکور سراسری با دیپلم غیر یکسان به طور کامل توضیح داده شده است .

در صورتی که این طور نیست. استفاده از همایش ها و کلاس های نکته و تست در یک ماه باقی مانده به کنکور، برای کسانی که از اردیبهشت برای کنکور شروع کرده اند و تا الان درصد زیر 25% تا 30% داشته اند، مناسب است. امیدواریم بتوانید از ماه های منتهی به کنکور به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در این زمینه یک تحقیقی انجام بدهید و حتما در این همایش ها یا کلاس های نکته و تست ثبت نام کنید . شما یا درس ها را خوانده اید یا نخوانده اید. برخی از مشاورین به صورت روزانه نیز در تماس های تلفنی با دانش آموز و یا والدین، وضعیت درسی آن ها را پیگیری می کنند. بهترین دبیرستان های کشور اغلب طبل های توخالی ای هستند که حتی با ساده ترین اصول مدیریت آموزشی نیز آشنا نیستند. متینی: واقعیت این است که بحث کنکور ۱۴۰۰ با آسیبهایی که هرسال از سمت کنکور به آموزش کشور وارد شده جدا نیست، ساده بگویم یک رتبه اول تا صد کنکور بعد از اینکه دانشجو میشود اولین کارش این است که یک پیج اینستاگرامی بسازد و معلم شود؛ این یعنی مافیای کنکور. شما به راحتی میتوانید سابقه مدرسین موسسه را با یک تحقیق و سرچ ساده پیدا کنید.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما