صفر تا صد برنامه ریزی کنکور 1401

برنامه ریزی، مطالعه درست، نمرات عالی و فعالیت های ورزشی و فوق برنامه آروین خیلی وضعیت خوبی داره و آرامش رو به خونوادمون هدیه داده. من موسسه کارنامرو خیلی با کیفیت و عالی میدونم. اتهامی که شما به این مرکز زدید تا جایی که من میدونم جرم هست اگر مطلع بودن حتما توسط پلیس فتا پیداتون میکردن . در انجام این کار، نیازی به یادداشت برداری از سیر تا پیاز کتاب درسی نیست! مشاوره در موضوعات و زمینههای مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام میشود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روانشناختی آن (مشاورهٔ روانشناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی-روانی و کیفیتبخشی به زندگی مراجع از جهت روانیاست. از این رو هر فرد در دوره دانش آموزی خود، به دنبال راهی است که به سرعت به اهداف و مقاصد خود در این راستا، برسد اما همچنین در این بین افراد زیادی هستند که خود را گرفتار سردرگمی می یابند و نا امیدی بر آن ها چیره می شود. همچنین به راحتی میتوانید موفقیت خود را بدون نیاز به صرف هزینه مشاوره انتخاب رشته کنکور برطرف نمایید. آموزشگاه کنکور و تحصیلی سوپررسپینا در استان گلستان فعال می باشد.

برنامه ریزی اصولی مهم ترین عامل برای رسیدن به رتبه و دانشگاه درجه یک می باشد. بهترین و تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی ایران مرکز مشاوره شهداد هست. برای مشاوره تحصیلی و برخی اختلالات رفتاری مربوط به پسرم با کلی پرس و جو موسسه نام آوران شمیران رو پیدا کردم و الحق که مدیریت موسسه در زمینه مشاوره تحصیلی که واقعا امر تخصصی و پیچیده ای هست خیلی خوب با پسرم ارتباط گرفتن. با توجه به اینکه در حال حاضر خیلی از موسسه ها کار تجاری با بچه ها انجام میدن، آشنایی و سپردن فرزندمون به معلم دلسوز و مشاور خوب بسیار مغتنم هست. تمام هزینه هایی که کردیم حلالشون و کوچکترین کار در برابر زحمات آقای دکتر و همکاراشون معرفی به دیگران هست. واقعا حلالشون باشه حق الزحمه ای که بهشون دادیم. باید اشاره کنیم که این خدمت به وسیله هر مؤسسه ای ارائه نمی گردد و استفاده از آن می تواند برای فرد بسیار مفید فایده باشد. به نظر من موسسه نام آوران شمیران یکی از بهترین مراکز آموزش تقویتی و مشاوره تحصیلی هست. بهترین انتخاب و روش تدریس رو به ما نشون دادن. سلام وقت بخیر، من دیپلم تجربی نظام قدیم هستم و میخوام در کنکور انسانی ۹۹ شرکت کنم، من میتونم منابع نظام جدید که امسال و سال گذشته کنکور دادن رو مد نظر بگیرم یعنی (پایه دهم یازدهم دوازدهم) و مطالعه کنم یا باید منابع نظام قدیم و اول و دوم و سوم دبیرستان باشه؟

مشاور کنکور فصیحی

با اجرای این برنامه ریزی تضمین رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری به شما میدهیم . سلام ببخشید من ی سوال داشتم،من سال کنکور ۹۶ شرکت کردم و بدلیل خیلی از مساعل رتبه خوبی نیاوردم سال ۹۷ شرکت کردم و حسابداری پیام نور فیروزکوه قبول شدم،و انتقالی گرفتم ب تهران،حالا خیلی ناامیدم،بنظرتون از رشته خسابداری انصراف بدم و برم تو ی این ۵ ماه کنکور بخونم؟ شماره تلفن مشاوره تحصیلی تلفنی غرب تهران به صورت دو شماره تلفن مجزا و برقراری تماس از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه (سیمکارت همراه اول) جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی کنکور 98، در اختیار داوطلبان گرامی قرار گرفته است. سلام. دختر من پایه هشتم است و از مرکز بارسا مشاوره می گیرد . شکر گذاری پروردگار، قدردانی از بنده ی خوبش هست. خدارو شکر با تحقیقات بسیار تونستم با استاد فرهیخته و توانمند و مشاوری با تخصص و متعهد در آموزشگاه نام آوران شمیران آشنا بشم. دورههایی ترتیب داده شد تا دستاندرکاران تعلیم و تربیت با برنامه راهنمایی آشنا شوند. برای انجام مشاوره تحصیلی با مرکز نام آوران آشنا شدم در پاییز ۹۷، بسیار دلسوزانه و با تخصص بالایی کار مشاوررو انجام میدن.

برای دو سال هست باهاشون کار میکنیم. یک مربی که همیشه کنارته: کار با مشاورین مورد تایید علی میرصادقی فقط در یک جلسه خلاصه نمی شود. یا فقط کنکور ؟ در این راه باید مشاوران کنکور جلساتی را با خانوادههای دانشآموزان برگزار کرده و در مورد مسائل و مشکلات خانوادگی که بر مطالعهی فرد تأثیر دارند، بحث و گفتوگو کرده و شرایط را برای دانشآموزان فراهم سازند. بگذارید قبل از شروع بحث یک نکته مهم را به شما تذکر بدهیم. پسرم هم الان سال هفتم هست و من و مادرش که پزشک هستیم و تا قبل از این خیلی دغدغه درسی آروین رو داشتیم، الان با یه وضعیت آرمانی درسی مواجه شدیم که شبیه معجزه هست برامون. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 برای ورودی مهر ماه دانشگاه بندرعباس از تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد. لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.

مشاوره کنکور آنلاین چت

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور بیگی – fall24.ir – دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما