صفر تا صد موفقیت در کنکور 1401 – مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار

برای اطلاع از چگونگی ومهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در کنکور 1401 می توانید مقاله ما را در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور 1401 مطالعه نمایید. چرا که حتی اسمش برند ترین و بهترین مشاور کنکور هم باشد به دلیل اینکه هر دانش آموزی فقط می تواند با مشاوری خاص پیش برود و موفق شود و اصلا و ابدا اینگونه نیست که شما بتوانید با روش هر مشاوری موفق شوید حتما نیاز است که حداقل یک جلسه به صورت آزمایشی مشاوره کنکور رایگان دریافت کنید تا با سبک و سیاق کاری مشاور کنکور مورد نظر آشنا شوید و بخشی از سوالات و مشکلات شخصی خودتان را از وی بپرسید و سبک پاسخگویی وی را بسنجید و در صورت مثمر ثمر بودن و موثر بودن او را به عنوان مشاور کنکور خود انتخاب کنید . انجام مشاوره کنکور برای دانشآموزانی که از انگیزهی کمی برای خواندن دروس برخوردارند، خیلی مهم است. برای موفقیت در کنکور 98 با متخصصان ما مشاوره کنید.

مشاور کنکور کی خوبه

روش کاری مشاور کنکور شما به راحتی می تواند مسیر کنکور و موفقیت شما را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب رشته از این جهت حائز اهمیت است که فرد قرار است 4 سال از زندگی و زمان خود را صرف آن رشته کند. شاید یکی از عجیب ترین نکاتی که در زندگینامه دکتر شهاب اناری وجود دارد این است که او در یکی از بهترین دانشگاه های کشور پزشکی خوانده است اما در زمینه تدریس زبان انگلیسی کنکور فعالیت میکند! او علاوه بر تالیف کتاب زبان انگلیسی مبتکران (که به عنوان بهترین کتاب زبان کنکور) شناخته میشود ، موسسه زبان شکوفا را نیز تاسیس و مدیریت میکند. معروف ترین و بهترین کتاب های زبان انگلیسی کنکور متعلق به استاد شهاب اناری است. آقای اناری درحال حاضر در زمینه آموزش زبان انگلیسی کنکور در هیچ آموزشگاهی فعالیت نمیکند و تنها راه ارتباطی با سیستم آموزشی دکتر شهاب اناری از طریق کتاب های آموزشی او است. علاوه بر همه اینها ، دکتر شهاب اناری دارای مدرک بین المللی آموزش زبانانگلیسی TESOL از دانشگاه کانادا و مدرک آیلتس با نمره 8 است. همچنین برگزاری همایش های زبانانگلیسی ، برگزاری کلاس ها و ضبط ویدئو های آموزشی صدا و سیما و برگزاری کلاس های ضمن خدمت دبیران زبان آموزش و پرورش نیز در رزومه کاری و بیوگرافی شغلی شهاب اناری میدرخشد.

همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به سهمیه های کنکور سراسری مطلع گردید. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از تجربیات این کارشناسان در خصوص موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ و نحوه تاثیر سهمیه های کنکور استفاده کنید. رتبه های قبولی رشته داروسازی در سهمیه های مختلف، درج گردیده است. در درسنامه این کتاب آیات بسیار دقیق تحلیل شده اند و ارتباط آن ها با دیگر آیات هم بیان شده است. تاثیر سهمیه ها و سایر ملاک های موثر نظیر معدل را نباید نادیده گرفت. ترمیم معدل چیه؟ شرایطش چیه؟ دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص سهمیه های کنکور سراسری 1401 می باشند. ظرفیت هر رشته محل به نسبت تعداد شرکت کنندگان هر سهمیه کنکور سراسری تقسیم بندی می گردد. تقسیم شده است. امکانات در نظر گرفته برای تمامی این مناطق یکسان نمی باشد به همین خاطر سازمان سنجش جهت برقراری عدالت بین متقاضیان شرکت کننده در ماراتن نفس گیر کنکور سراسری اقدام به دسته بندی تمامی این اراضی در سه منطقه یک ، دو و سه کرده است.

مشاور کنکور در مشهد

بیش ازیکصد سایت ایرانی و خارجی معتبر از جمله Motivate us – ezinearticles – sooperarticles- Go article amazines مقاله ها و کتابهای ایشان را عرضه کرده و به عنوان نویسنده برتر انتخاب شده است. کنکور آسان است – جدیدترین و پیشرفته ترین سایت کنکور آسان است. برخی اطلاعات از طریق مراجعه به سایت سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) قابل تغییر است. برخی از مشاوران کنکور پس از جلسه مشاوره تحصیلی که به صورت حضوری یا تلفنی برگزار میشه، تبدیل به ستاره سهیل میشن و تا جلسه بعدی مشاوره در دسترس نخواهند بود. برخی مشاوران با ادعا برنامه ریزی برای رتبه یک شدن ، عملا به همه داوطلبان با سطوح و شرایط مختلف یک برنامه مشترک خواهند داد و به ویژگی هایی شخصی شما و عملکرد ضعیف یا قوی شما توجه نمی کنند. برای قبولی در رشته داروسازی و اطلاع از میزان ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه های پذیرنده ، میزان تاثیر سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور و … داوطلبان دارای سهمیه منطقه یک فقط با داوطلبان دارای این سهمیه، متقاضیان دارای سهمیه منطقه دو صرفا با تمامی داوطلبان دارای سهمیه منطقه دو و تمامی متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری که دارای سهمیه منطقه سه می باشند با داوطلبان دارای این سهمیه سنجیده می شوند نه کل داوطلبان آزمون سراسری!

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما