صندوق لوتوس طی سه ماه آینده 21 درصد سود پرداخت خواهد کرد.

[ad_1]

صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان پیش بینی سود سه ماهه آینده خود را 21 درصد بازده سالانه سرمایه گذاران اعلام کرده است.

به گزارش روابط عمومی، لوتوس پارسیان به عنوان مدیر صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، 21 درصد سود سه ماهه آینده (اسفند 1400، فروردین و اردیبهشت 1401) صندوق را به عنوان سود سالانه پیش بینی و اعلام کرد. این زمانی است که مدیر صندوق همیشه حداقل سود قابل دستیابی را پیش بینی و اعلام می کند و در صورت کسب سود بیشتر به سرمایه گذاران سود اضافی پرداخت می شود.

صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان نوعی صندوق با درآمد ثابت و مشارکت در سود است که توسط سرمایه لوتوس پارسیان در سال 1391 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده است. این صندوق به صورت ماهانه به سرمایه گذاران خود سود سهام پرداخت می کند. صندوق لوتوس پارسیان سود را در روز 25 هر ماه محاسبه می کند و در اولین روز کاری پس از 25 ماه، سود را به سرمایه گذاران پرداخت می کند. “روز کاری” در تقویم رسمی کشور به معنی شنبه تا چهارشنبه است و پرداخت سود ممکن است تا پایان روز طول بکشد.

برای سرمایه گذاری در این صندوق باید در درگاه تامین مالی لوتوس پارسیان ثبت نام کرده و کد کاربری و رمز عبور را دریافت کنید. در صورتی که قبلاً در پرتال سرمایه گذاری لوتوس ثبت نام نکرده اید، ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام و تایید کنید و سپس با ثبت نام در پرتال لوتوس، کد کاربری و رمز عبور و سامانه معاملات آنلاین (صدور و ابطال) را دریافت کنید. این واحدهای سرمایه گذاری (برای مشاهده فیلم راهنمای ثبت نام در مرکز سرمایه گذاری آنلاین لوتوس اینجا را کلیک کنید).

یکی از مزیت های صندوق لوتوس پارسیان این است که می توان با مبلغ بسیار کمی در این صندوق سرمایه گذاری کرد به طوری که می توانید تنها با 110000 تومان (یک واحد سرمایه گذاری) در این صندوق سرمایه گذاری کنید و سود پایداری نیز کسب کنید. سپرده بانکی.

شایان ذکر است که 25 هر ماه به دلیل سررسید امکان صدور در صندوق لوتوس پارسیان وجود ندارد و اولین روز کاری پس از 25 هر ماه بهترین زمان برای ورود به آن می باشد. سرمایه گذاری

برای اطلاعات بیشتر درباره این صندوق به مقاله معرفی صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان به نشانی www.lotusib.ir مراجعه کنید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما