طرز تهیه لذیذ، طعم ماکارونی و پنیر خوشمزه است

[ad_1]

در رفتن امروزه در همه جای دنیا فستون ها جایگاه ویژه ای دارند که دلیل آن ذائقه بسیاری از افراد از غذاهای سنتی به سمت غذاهای مدرن یا به اصطلاح فست فود است. مهم ترین فستون ها آنهایی هستند که فقط برای کسانی که به آنها علاقه دارند مورد توجه هستند. یکی از غذاهای مورد علاقه ماکارونی و پنیر است که از مخلوط کردن ماکارونی با مخلوط پنیر، پیتزا و سس درست می شود.

این غذای خوشمزه و بین المللی که از خانواده ماکارانی است معمولا در رستوران ها و کافی شاپ ها سرو می شود و طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید کاری را برای خانواده و خانواده تان آسان کنید که در خانه و در نور انجام دهند، باید این کار را گام به گام با کمک این آموزش و آموزش گام به گام انجام دهید. فر.

مواد ضروری برای آماده سازی

مکرانی فرمی: 1 کیسه
مرغ: 300 گرم
قارچ: 200 گرم
پیتزا پنیر: ۳۰۰ داغ
پنیر پارمزان: 2 عدد قارچ
پیاز: 3 عدد
تور: ۲ حبه
گندم آرد: 1 قاشق غذاخوری
کره: 1 گرم
شیر: لوان
نمک، فلفل سیاه و زردآلو: لازم است
روغن: به میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

پیتزای پنیری

نکات مربوط به پیتزا پنیر

این نوع پنیر پیتزا از پنیر موزارلا با رطوبت کم تهیه می شود که با پنیرهای دیگر ترکیب می شود. پیتزا پنیر حاوی کربوهیدرات، پروتئین، کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، تیامین و انواع ویتامین های A و B است. مصرف پنیر و پیتزا به همراه سبزیجات خام و پخته باعث می شود چربی ها و مواد ناسالم کمتر جذب شوند. یکی از خصوصیات پنیر پیتزا این است که هنگام خوردن پنیر در دهان آدم نباشد. همچنین پنیر و پنیر پیتزای مورد نظر بعد از پختن پخته نمی شود.

نکات مربوط به قالب

قارچ

قارچ ها طبیعتی گرم دارند و سرشار از پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، فیبر، مس، آهن، آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه و … هستند. همچنین در برابر سرطان سینه و پروستات موثر است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. هنگام خرید قارچ به این نکته توجه داشته باشید که قارچ تازه نباید سفید یا شفاف باشد. یکی از راه های تشخیص قارچ این است که قارچ باید شدید باشد. اگر قارچ سبک و کرکی باشد، سالم نیست. قارچ نباید دست نخورده باشد. همچنین بهتر است قارچ هایی را که مانند قهوه روی پوستشان پوست دارند، نخرید و در صورت خرید حتماً در زمان رسیدن مصرف کنید.

نکات مربوط به پیاز

پیاز

اگر بخواهیم به طور مختصر در مورد انواع پیاز مورد استفاده توضیح دهیم، باید از پیاز زرد که معروف ترین عضو خانواده پیاز است شروع کنیم. این پیاز بهترین انتخاب برای پخت و پز است. پیاز سفید طعم ملایم تری نسبت به پیاز دارد. تقریباً شبیه پیاز قرمز است و به صورت خام مصرف می شود یا در سالادها و غذاها استفاده می شود. این پیاز بهترین انتخاب برای غذاهای مکزیکی نیز می باشد.

پیاز قرمز نسبت به پیاز سفید و زرد فیبر بیشتری دارد و به دلیل رنگ زیبای آن می توان از آن برای تزیین ظروف غذا استفاده کرد. علاوه بر این، برای باربیکیو، سالاد و ساندویچ نیز مناسب است. پیاز قرمز دارای عطر و طعم کافی در غذا نیست بنابراین معمولاً برای پخت و پز استفاده نمی شود.

مراحل آماده سازی مرحله به مرحله انجام می شود

2. برای شروع، پیاز را پوست گرفته و رنده کنید. سیب زمینی ها را پوست گرفته و آب آن را بگیرید. سپس کمی نمک به آن اضافه کنید.

2. وقتی پیاز کمتر طلایی شد، مرینیت شده را اضافه کنید و بعد از چند ثانیه فیله مرغ را اضافه کنید که در صورت کوچک بودن پیاز و زرده را بچینید و کمی زردچوبه و کمی فلفل سیاه اضافه کنید.

ـ در این مرحله قارچ های تخمیر شده را به ماهی اضافه کنید و در را ببندید و شعله را کم کنید تا قارچ ها آب را بیان کنند و مرغ آب تخمیر شده را کم کند.

نکته اصلی

ـ آب یک کوزه را تا لبه آن با نصف لیوان آب پر کنید و گاز را روشن کنید تا بجوشد سپس ماکارونی فرمی را با مقدار کمی نمک و روغن در شیشه مخلوط کنید و بعد از اینکه ماکارونی کمی نرم شد آن را آبکش کرده و به قابلمه اضافه کنید تا آب اضافی آن گرفته شود.

داخل داخل سپس وارد جیوه شوید و متوجه شوید. حالا کمی شیر اضافه کنید و در عین حال سعی کنید آسیاب نشود. تا زمانی که شیر در فر غلیظ است به زدن ادامه می دهد. سپس گاز را خاموش کنید.

ـ در مرحله آخر خز مناسب را انتخاب کرده و چربی آن را کم کنید. حالا دو لیوان از ماکارونی که آب پز شده بردارید و با یک قاشق از سسی که آماده کرده اید بپوشانید تا لایه ماکارونی کاملا بپوشد. برای لایه بعدی چند قاشق از مرغ آماده شده را اضافه کنید و در لایه بعدی پنیر پیتزا و پنیر پارمزان را مخلوط کنید. این کار را تا پر شدن ظرف ادامه دهید. وقتی به آخرین لایه ظرف رسیدید، سس باقیمانده روی ماکارونی را بردارید و لایه آخر را کاملا با پنیر و پیتزا بپوشانید. حالا ظرف را به مدت 1 دقیقه در دمای 3 درجه نگه دارید تا ذوب شود. پس از این مدت، یک چیز بسیار خوشمزه برای شما آماده است. نوش جان

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما