عاشوری: کشتی ایران برای ما مثل دانشگاه است :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812364 |
05 اسفند 1400 ساعت 12:47 |
160 بازدید |

0
نظرات

مربی تیم ملی کشتی تونس تاکید کرد که کشتی ایران در سطح المپیک است و کشتی کشورمان را به چشم یک دانشگاه می بیند.

به گزارش تسنیم، هکل العشوری که هدایت تونس در جام تختی را بر عهده داشت با اشاره به حضور تیمش در اهواز گفت: این اولین بار است که به ایران می آییم. از تیم ما استقبال شده است، امیدواریم بعد از این همکاری ایران و تونس در رشته کشتی بیشتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تونس خود را برای بازی‌ها آماده می‌کند، گفت: ما در حال آماده شدن برای رقابت در کشورهای آفریقایی و مدیترانه‌ای و همچنین کشورهای عربی هستیم تا به تدریج این تیم برای المپیک شرکت کند. ممکن است بسته شود.

سرمربی تیم ملی کشتی تونس که سابقه کشتی با دو کشتی گیر کشورمان یعنی حبیب اخلاقی و سامان طهماسبی را در کارنامه دارد، با تاکید بر اینکه چرا در جام تختی تنها با سه کشتی گیر شرکت کرده است، خاطرنشان کرد: از زمانی که اطلاعات به دست ما رسید. . در مدت کوتاهی فدراسیون تونس تغییر کرد و به همین دلیل نتوانستیم یک تیم کامل را برای حضور در این مسابقات جمع کنیم، اما بازی خوبی بود و ایرانی ها میزبان خوبی بودند. امیدوارم در دوره های بعدی بتوانیم با یک تیم کامل در دو رشته آزاد و فرنگی شرکت کنیم.

العشوری که میزبان یکی از رده بندی های جام جهانی تونس است، از اظهار نظر خودداری کرد و گفت که فدراسیون تونس باید نکات لازم را انجام دهد. ما در کشتی خوب هستیم و بهتر خواهیم شد. نگاه ما جهانی است و از این منظر به مسابقات جهانی نگاه می کنیم و به دنبال نتیجه هستیم.

کخ که در سه دوره المپیک کشتی گرفته است با تاکید بر دنیای کشتی ایران گفت: کشتی ایران در سطح المپیک است و ما آن را به عنوان یک دانشگاه می بینیم. هر چه بیشتر با ایران ارتباط برقرار کنیم و این کشتی کلاس جهانی را ببینیم، بیشتر توسعه خواهیم یافت. ما باید با چنین کشورهایی تماس بگیریم.

او که دوست حبیب اخلاقی قهرمان اسبق کشتی جهان و مربی اسبق تیم ملی است با ابراز خرسندی از مهمان نوازی اهواز و رفتار خوب مردم جنوب ایران گفت: اینجا اصلا عجیب نیست. “ما برخورد بسیار خوبی از مردم اهواز دیدیم، آنها به زبانی مانند زبان ما صحبت می کنند و بسیاری از آنها به هتل آمدند و ما را به خانه خود دعوت کردند، اما ما برای مسابقه آمدیم. ما از دیدن مسابقه شگفت زده شدیم و امیدواریم. که رابطه ما با کشتی ایران بیشتر شود.

سرمربی تیم ملی تونس در پایان گفت: از فدراسیون کشتی ایران و علیرضا دبیر تشکر می کنم و امیدوارم حضورمان در جام تاکتیکی بیشتر شود و به زودی شاهد حضور تیم های ایرانی در تونس باشیم.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما