(عکس) بهترین نیسان آبی!

[ad_1]

در رفتن نیسان فرانتیر یکی از قدیمی ترین وانت های سایز متوسط ​​این خودروساز ژاپنی است که تقریباً 15 سال است که با ویژگی های تقریباً یکسانی به بازار عرضه شده است. البته این موضوع از محبوبیت این خودرو کم نکرده و همچنان یکی از پرفروش ترین خودروهای این شرکت است. با این حال نیسان در اقدامی جالب این خودرو را برای سال 2022 با آپدیت های بزرگ و نام آن معرفی کرده است. Nissan Frontier Pro-4X 2022 شروع شده است

به گفته فرارو، نیسان فرانتیر یکی از پرفروش‌ترین سال‌های خود را در سال 2018 با بیش از 80000 دستگاه تحویل به مشتریان تجربه کرد. با این حال، رقابت با وانت های جدید سایز متوسط ​​فورد، شورلت و تویوتا، فشار بر خودروساز ژاپنی را برای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در مدل قدیمی تر افزایش داد. بنابراین، Nissan Frontier 2022 یک توسعه خوشایند است. دارای شکل متوسط ​​زیبا، موتور V6 مدرن (از لحاظ فنی در مدل 2020 معرفی شده)، قطعات تعلیق به روز شده و کابین کاملاً جدید مناسب برای سال 2022 است. اگرچه این ارتقا 16 سال به طول انجامید، اما سرانجام نیسان یک ون ساخت که مدرن، رقابتی و قابل توجه است.

(عکس) بهترین نیسان آبی!

جلوی خودرو دارای چراغ‌های C شکل، جلوپنجره مشکی و علائم قرمز گدازه‌ای (Pro-4X Appearance) است که روی آن نوشته شده است:مرزدر نزدیکی تیتر به طرز چشمگیری حک شده است. لغزنده های بزرگ و کاربردی از پایین خودرو شروع می شوند و به شکاف زیر شیشه جلوی اصلی متصل می شوند. چراغ‌های عقب شبیه چراغ‌های جلو هستند و لوگوی «Frontier» دیگری روی پایه درب عقب وجود دارد. این ون همچنین دارای یک نوار اضافی ورزشی است که به Frontier قدرت بصری بیشتری می دهد.

(عکس) بهترین نیسان آبی!

در طراحی داخلی، Frontier از همان روندهای اساسی اما کاربردی مانند اکثر پیکاپ های سایز متوسط ​​پیروی می کند. استفاده زیاد از پلاستیک سخت و تیره روی کنسول‌های مرکزی و پانل‌های داخلی بخشی از الگوهای طراحی آرم Pro-4X است که روی صندلی‌های چرمی مشکی و پشت تخته‌های سرشانه دوزی شده است. انتخاب روکش پارچه ای باعث دوخت قرمز گدازه ای روی فرمان و صندلی ها می شود، اما روکش چرمی فاقد لهجه روشن است.

(عکس) بهترین نیسان آبی!

صندلی‌های محبوب Zero Gravity Leather نیسان نیز به عنوان بخشی از آپشن پرمیوم Pro 2790 دلاری موجود است. این صندلی ها به خوبی به بدن می آیند و پشت را به خوبی نگه می دارند. آنها حتی دارای عملکرد گرمایشی به عنوان بخشی از گزینه راحتی 400 دلاری هستند. نیسان فرانتیر از نظر صندلی های راننده جادارتر از تاکوما یا رنجر به نظر می رسد، اما تخت مرزی 4.9 فوتی از نظر چیدمان کارکنان چند اینچ کوچکتر از رقبای خود است و ظرفیت بار کمتری معادل 1230 پوند دارد. تاکوما و گلادیاتور.

(عکس) بهترین نیسان آبی!

Nissan Frontier Cluster از یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 8.0 اینچی با صفحه نمایش 7.0 اینچی استفاده می کند، در حالی که Pro 4X یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 9.0 اینچی را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد. ویژگی‌های Apple CarPlay و Android Auto روی صفحه‌های استاندارد موجود است و اتصالات سیمی، سیستم‌های ناوبری، رادیو ماهواره‌ای و نقاط اتصال Wi-Fi را ارائه می‌دهد. Pro-4X همچنین دارای دو پورت USB-A و دو پورت USB-C است.

(عکس) بهترین نیسان آبی!

دو گزینه دیگر مجموعه فناوری Frontier را بیشتر تقویت می کنند. دلار گزینه 90 Pro Convenience خروجی 120 ولتی را به کنسول وسط تخت و عقب و همچنین راه اندازی از راه دور و شارژ بی سیم تلفن اضافه می کند. گزینه 7 2,790 Pro Premium که به بسته Pro Convenience نیاز دارد، شامل همه موارد بالا و همچنین سیستم صوتی واضح Fender 10، ترانسپوندر HomeLink برای باز کردن درهای گاراژ و موارد دیگر است.

(عکس) بهترین نیسان آبی!

موتورهای V6 در تاکوما و کلرادو گشتاور کمتری ندارند مگر اینکه در اروپا زندگی کنید. فورد رنجر تنها با موتور چهار سیلندر (البته موتور خوب) نیز موجود است. بنابراین نیسان فرانتیر جدید به راحتی می تواند به عنوان قوی ترین 6 سیلندر این کلاس معرفی شود. موتور 3.8 لیتری 310 اسب بخار قدرت و 281 پوند فوت تولید می کند و کلرادو را با چند اسب بخار و تاکوما را با 30 اسب بخار شکست می دهد. این نیرو از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود. این خودرو همچنین دارای حالت چهار چرخ متحرک با برد پایین با قفل دیفرانسیل عقب، ناظران شوک آفرود بالستیک و نسبت خزیدن 55:1 است که به آن امکان می دهد در آفرودهای میان رده عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین گفته می شود که Frontier تنها کامیون در این بخش است که دارای گیربکس اتوماتیک V6 استاندارد است. مدل پایه این خودرو با قیمت 29365 دلار در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

منبع: موتور 1

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما