فایزر و آمازون برای ایجاد راه حل های ابری برای توسعه خدمات پزشکی با یکدیگر همکاری می کنند دیجیاتو

[ad_1]

خدمات وب آمازون (AWS) و فایزر برای توسعه راه حل های مبتنی بر ابر برای تسریع توسعه، تولید و توزیع داروهای جدید آزمایش بالینی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

هر دو شرکت بررسی خواهند کرد که چگونه قابلیت‌های AWS مانند تجزیه و تحلیل، یادگیری ماشین، محاسبات، ذخیره‌سازی، امنیت و انبار داده‌های ابری می‌توانند در آزمایشگاه Pfizer، تولید بالینی و تلاش‌های زنجیره تامین بالینی استفاده شوند.

صورت

توسعه راه حل های جدید توسط فایزر با کمک وب سرویس های آمازون

کاترین رنج، معاون توسعه تجارت و صنعت AWS، گفت:

وسعت و عمق قابلیت‌های ابری AWS به تیم‌های فایزر از طریق روش‌های تحقیقاتی ایمن و نوآورانه کمک می‌کند، زیرا آنها برای بهینه‌سازی فرآیندهای تولید دارو و تولید بالینی تلاش می‌کنند. در دو سال گذشته، در حالی که زندگی در خطر بوده است، برای جهانیان روشن شده است که سرعت و چابکی در هر مرحله از چرخه تحقیق و توسعه مهم است. ما مفتخریم که با فایزر همکاری می کنیم و تخصص خود را در توسعه راه حل هایی ارائه می دهیم که می تواند زندگی بیماران را در سراسر جهان به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

از جمله پروژه‌های خاصی که AWS و Pfizer روی آن کار خواهند کرد، نحوه ترکیب قابلیت‌های پیش‌بینی با راه‌حل‌های یادگیری ماشینی AWS است که می‌تواند فرآیند تولید پزشکی یک شرکت پزشکی را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

صورت

آنها همچنین یک نمونه اولیه از راه حل را با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی AWS توسعه داده اند که می تواند نقاط داده غیرعادی پلت فرم تولید بالینی Pfizer را برای داروهای جامد و خوراکی شناسایی کند. نمونه اولیه جداگانه دیگری برای استخراج، جمع‌آوری و پردازش خودکار داده‌ها از اسناد قدیمی‌تر برای کمک به طراحی آزمایش‌های آزمایشگاهی در حال توسعه است.

اندرو مک کلیپ گفت: «معاون علوم دارویی، تحقیقات، توسعه و پزشکی فایزر در سراسر جهان».

هدف فایزر با AWS تسریع فرآیندهای کشف و توسعه دارو به گونه ای است که تجارب بیماران را بهبود بخشد و درمان های جدیدی را به بازار عرضه کند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما