فردا سه شنبه 24 اسفند 1393 پیش بینی هوای تهران

[ad_1]

در رفتن به گفته مدیرکل هواشناسی استان تهران و با توجه به بررسی داده ها و نقشه های هواشناسی، آسمان تهران در روزهای آینده نسبتا ابری و تا ساعاتی دیگر آفتابی خواهد بود. فردا 24 اسفند 1400 آسمان نسبتا ابری و تا ساعاتی دیگر بارش باران و شاخص آلودگی هوا زرد پیش بینی می شود.

به گزارش فرارو؛ امروز آسمان تهران نسبتا ابری است و دمای هوا در شب به تدریج از ده درجه در روز به نوزده درجه می رسد و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

پیش بینی دمای هوای تهران در روزهای آینده حداکثر دمای هوا فردا 18 درجه سانتیگراد خواهد بود.

دیروز (24 اسفند) آسمان تهران نسبتا ابری و در چند ساعت بارندگی حداقل 10 و حداکثر 18 درجه سانتیگراد و چهارشنبه (25 اسفند) نسبتا آفتابی و کمینه دما 5 به بالا است.بیشینه دما پیش بینی می شود روز پنجشنبه (25 اسفند) 16 درجه سانتیگراد و ابری همراه با وزش باد باشد و کمینه دما 5 درجه سانتیگراد و حداکثر 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران در سه روز آینده را ببینید:

فردا 24 اسفند /// 1400 پیش بینی هوای تهران

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کیفیت هوای پایتخت امروز دوشنبه 23 اسفند ماه بر اساس غلظت ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس با شاخص فوری 136 است.

با کاهش سرعت وزش باد تا اواخر وقت امروز (۲۳ اسفند) افزایش ترافیک عصرگاهی باعث افزایش غلظت ذرات می‌شود، بنابراین بروز شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی نقاط پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی سرعت باد تا صبح روز سه شنبه (24 اسفند) باعث پراکنده شدن برخی از آلاینده ها می شود، هرچند با افزایش تردد خودروها، غلظت ذرات معلق افزایش می یابد. کاهش سرعت باد در طول روز از گسترش آلودگی جلوگیری می کند.

فردا 24 اسفند /// 1400 پیش بینی هوای تهران

با ادامه تثبیت محیطی تا اواخر وقت سه شنبه (24 اسفند) و موثر نبودن، غلظت ذرات معلق افزایش می یابد و شرایط ناسالم برای گروه های حساس در اکثر مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

پیش بینی آب و هوا در چند روز آینده

فردا 24 اسفند /// 1400 پیش بینی هوای تهران

در استان های ساحلی دریای خزر، استان های شمال شرق، شرق و مرکز کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

در دامنه های جنوبی البرز در استان های تهران، سمنان و البرز و دامنه های زاگرس مرکزی در استان های حمدان، قم و مرکزی رگبار پراکنده خواهیم داشت.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما