فرماندار هوچول می گوید که از قانونی شدن نوشیدنی های دو نفره در نیویورک حمایت می کند.

[ad_1]

تصویریک نوجوان پس از مصرف اولین دوز واکسن کروناویروس Pfizer-BioNTech در سال گذشته در نشویل.
اعتبار …برت کارلسون برای نیویورک تایمز

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری روز چهارشنبه با اشاره به افزایش عفونت در میان نوجوانان و بزرگسالان جوان و افزایش نگران کننده در پذیرش در بیمارستان های کودکان، تزریق واکسن ویروس کرونا Pfizer-BioNTech را برای کودکان 12 تا 17 ساله تایید کرد.

با گسترش نوع مسری omicron در سراسر کشور، مقامات بهداشت عمومی دوزهای اضافی واکسن را به عنوان اولین خط حفاظتی مصرف کرده اند. تقویت کننده های Pfizer-BioNTech اکنون برای هر آمریکایی بالای 12 سال که پنج ماه پس از دریافت دومین دوز واکسن می گذرد مجاز است.

کمیته مشورتی پس از جلسه چهارشنبه تغییراتی را توصیه کرد. چهارشنبه شب، مدیر CDC، دکتر. روشل والنسکی آنها را تایید کرد. نوجوانان بین 12 تا 15 سال می توانند فوراً تقویت کننده دریافت کنند. نوجوانان 16 ساله و بالاتر قبلاً مجاز به دریافت واکسن تقویتی بودند، اما پانل CDC در روز چهارشنبه این توصیه را تقویت کرد.

هیئت مشاوره اوایل این هفته اقدام مشابهی را توسط سازمان غذا و دارو دنبال کرد که تقویت کننده Pfizer-BioNtech را برای نوجوانان مجاز کرد و فاصله زمانی توصیه شده بین قانون اولیه واکسن و تقویت کننده را کاهش داد.

FDA همچنین “دوزهای اولیه اضافی” واکسن Pfizer-BioNTech را برای کودکان با نقص ایمنی متوسط ​​یا شدید بین سنین 5 تا 11 سال تایید کرده است که 28 روز پس از تزریق دوم آنها تزریق خواهد شد.

مطالعات نشان می دهد که عوارض جانبی واکسن در کودکان کمتر شایع است، اگرچه نگرانی در مورد ارتباط با میوکاردیت، التهاب نادر عضله قلب که بیشتر در مردان جوان پس از واکسیناسیون رخ می دهد، وجود دارد.

در اسرائیل، که در ماه ژوئن شروع به تزریق تقویت کننده به نوجوانان بین 12 تا 15 سال کرد و به شدت عوارض جانبی را تحت نظر داشت، وزارت بهداشت دو مورد میوکاردیت را در میان تقریباً 41600 نوجوان در این گروه سنی که این تقویت کننده را دریافت کردند، شناسایی کرد.

دکتر گفت: هر دو پسر برای مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شدند و به طور کامل بهبود یافتند. شارون آلروی پرس، یک مقام بهداشتی اسرائیل که در این کمیته سخنرانی کرد، گفت.

بوستر به طور چشمگیری خطر ابتلا به عفونت را در کودکان 12 تا 15 ساله کاهش داد. Alroy-Press گفت. او گفت اگرچه اکثر جوانان مبتلا معمولاً بیماری جدی کووید را که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد تجربه نمی کردند، دو کودک – یک پسر و یک دختر – جان خود را از دست داده اند.

اما در حالی که بیشتر بحث کمیته بر خطرات واکسن و عوارض جانبی آن متمرکز بود، دانشیار دانشکده پزشکی هاروارد، دکتر. کامیل کاتن، کارشناس بیماران پیوندی و نقص ایمنی، گفت که تمرکز باید بر خود بیماری باشد که اثرات مخربی بر بیماران آسیب پذیر و دارای نقص ایمنی دارد.

دکتر. کاتن گفت: «در نظر گرفتن خطر میوکاردیت ناشی از این بیماری مهم است.

او گفت، اگرچه عموماً تصور می شود که Omicron باعث بیماری کمتر جدی می شود، او اکنون بیماران زیادی را تحت حمایت زندگی می بیند. عده ای مرده اند.

او گفت: «وضعیت وحشتناکی است. “ماهیت بسیار مسری Omicron به گونه ای است که بیمارانی که در دو سال گذشته بسیار محتاط بوده اند با عواقب وخیم آلوده می شوند.”

دکتر. کاترین پولینگ، مدیر سلامت جمعیت کودکان در دانشکده پزشکی ویک فارست در وینستون-سالم، NC، احساسات مشابهی را ابراز کرد. او گفت: «بچه ها 18 ساعت و بیشتر در اورژانس منتظر هستند تا به بیمارستان برسند، زیرا ما بسیار پر هستیم. ما والدینی داریم که از ما می پرسند آیا فرزندانشان می توانند همان دوز تقویت کننده را مانند کودکان بزرگتر دریافت کنند.

اما چند تن از اعضای کمیته گفتند که فقط کودکان اقلیت واکسینه می شوند و افزایش نرخ ها و پیروی از سایر اقدامات پیشگیرانه مانند ماسک زدن مهم است.

لین باتا، یکی از اعضای کمیته که یک پرستار ثبت نام شده در وزارت بهداشت مینه سوتا است، گفت: “ما نمی توانیم تمام بار را بر دوش افرادی که می خواهند واکسینه شوند، بیاندازیم.” زمانی که ما فقط نیمی از نوجوانان را واکسینه کرده‌ایم، بر بار سنگینی می‌افزاید. من بسیار نگران هستم که بار پیشگیری بر دوش واکسینه شده باشد و آنها تقویت کننده دریافت کنند.»

بیش از 70 درصد مردم 12 سال و بالاتر هستند طبق CDC، کودکان زیر 5 سال که به طور کامل در ایالات متحده واکسینه شده اند، هنوز واجد شرایط واکسیناسیون نیستند.

آمریکایی‌های 18 سال و بالاتر که واکسن مدرن را دریافت کرده‌اند، ممکن است واکسن ویروس کرونا را تقویت کنند که شش ماه پس از تزریق دوم در دسترس است. کسانی که واکسن تک واکسن جانسون و جانسون را دریافت کرده‌اند، ممکن است دوز تقویت‌کننده از هر واکسن موجود را دو ماه پس از اولین واکسن دریافت کنند.

CDC گفت که هر دو واکسن Pfizer-Biotech و Modern نسبت به واکسن جانسون و جانسون ارجحیت دارند. فقط واکسن Pfizer-BioNTech برای کودکان 5 تا 11 ساله مجاز است. تقویت کننده هنوز برای این گروه توصیه نمی شود.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما