فریبا: بردن تیم نیوکاسل کار آسانی نیست

[ad_1]

ورزش سه: پیشکسوت استقلال می گوید بر خلاف پیش بینی خود، دیدار گل گهر مقابل استقلال یک بازی جذاب و دیدنی از آب درآمد.

استقلال در آخرین دیدار مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی این تیم دو بر یک پیش افتاد و برای دومین بار در این فصل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رسید. بهتاش فریبا بازیکن سابق تیم ملی گفت: در مجموع بازی بسیار دیدنی بود. من همان روز صبح از رادیو پیش بینی کردم که بازی خوب نخواهد بود، اما برخلاف آنچه که گفتم، مسابقه جالبی دیدیم. البته در پایان آن گفتگو گفتم امیدوارم پیش بینی ام اشتباه بوده باشد.»

او ادامه داد: در این بازی همه چیز دیده شد. از تغییرات تاکتیکی گرفته تا تعویض ها و تمام هیجانات مشخصه این نبرد هیجان انگیز. اگر وریا پنالتی دوم را تبدیل به گل می کرد، استقلال در حالی که دروازه گهر در حال حمله بود، می توانست از سرعت راهنما برای ادامه بازی استفاده کند. البته امروز شاهد یک قانون بسیار آماده و خوب بودیم. گل گهر علاوه بر عملکرد دفاعی خود با فشار خوب از سمت راست توانست گلزنی کند. او تا حد ممکن یکی از بازیکنان پیشرو در زمین بود و خوشحالم که او گلزنی کرد.

مهاجم و هافبک سابق استقلال همچنین با تمجید از عملکرد ارسلان مطهری گفت: در مورد ارسلان یعنی او از یک بازیکن فراتر می رود. اگر دقت کنید می بینید که او 7 یا 8 توپ از تیم مقابل گرفته است که برای مهاجم بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه گفت: در نیمه اول می توان گفت که نوبت بازی در دستان استقلال بود و او توانست از هر دو طرف به خصوص از جناح راست به گهر گهر فشار بیاورد، این درست نیست. این چند روز است که از استقلال می شنویم استقلالی ها در نیمه دوم توانستند چند بار به گل برسند توپ می توانست دقیقتر بزند تیم حریف هم تیم امیر گاله هنوی است و فراموش نکنید که اینطور نیست برنده شدن برای تیم ها آسان است

بهتاش فریبا در خصوص مهدی پور و نقش او گفت: مهدی پور در نیمه اول خیلی خوب کار کرد اما در نیمه دوم چون گل گهر مستقیم بازی کرد عملا نقشش کم شد و بیشتر روی دفاع متمرکز شد. باید بگوید که او خوب است مگر اینکه اشتباهش ثابت شود.»

پیشکسوت سرشناس استقلال که به شرایط تیم سابقش اشراف دارد، در ادامه صحبت های خود گفت: وقتی بدنسازی را به موقع انجام ندهی در آخرین لحظه گرفتار می شوی. اگر برای بازی بود، در آخرین لحظه این اتفاق نمی افتاد.”

وی در دقیقه 95 بازی درباره اشتباه آشکار سه مدافع استقلال گفت: رشید مظهری حرفی برای گفتن نداشت و بی نظیر عمل کرد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما