فشار بین‌المللی الیگارش‌های روسیه را مجبور به فروش دارایی‌های خود می‌کند. اما چه کسی خرید می کند؟

[ad_1]

اعتبار …طرح اسپنسر / گتی ایماژ

کارگران یک فروشگاه REI در شهر نیویورک روز چهارشنبه به اتحادیه رای مثبت دادند و آن را به تنها اتحادیه خرده فروشان لوازم در فضای باز و پوشاک تبدیل کردند. تعداد شرکت کنندگان در فروشگاه 88 به 14 بود.

این نظرسنجی در محله سوهو منهتن پس از یک سری تلاش برای ایجاد اتحادیه توسط کارفرمایان برجسته در صنعت خدمات انجام شد. کارگران سه فروشگاه استارباکس از اوایل دسامبر به اتحادیه رای مثبت داده اند و آن را به تنها اتحادیه در فروشگاه های متعلق به شرکت تبدیل کرده اند. کارگران دو انبار آمازون در اواخر این ماه به رای گیری در انتخابات اتحادیه پایان می دهند.

REI با تقریباً 170 فروشگاه و 15000 کارمند در سراسر کشور، تعاونی متعلق به مصرف کنندگانی است که اشتراک مادام العمر، در حال حاضر 30 دلار، خریداری می کنند و خود را به عنوان یک شرکت مترقی در دکل استارباکس معرفی می کنند. در وب سایت آن آمده است که تعاونی به “هدف گذاری قبل از سود” اعتقاد دارد و بیش از 70 درصد سود خود را در “جامعه خارج از منزل” از جمله همکاری با سازمان های غیر انتفاعی سرمایه گذاری می کند.

استوارت اپلبام گفت: “کارکنان REI SoHo آماده مذاکره برای یک توافق قوی هستند که به آنها امکان می دهد ارزش های مترقی همکاری را حفظ کنند و در عین حال خدمات با کیفیت بالا به مشتریان REI ارائه دهند.” در بیانیه رئیس جمهور آمده است. اتحادیه های خرده فروشی، عمده فروشی و فروشگاه های بزرگ، که به سازماندهی کارگران کمک کردند.

پس از رای گیری، شرکت در بیانیه ای گفت: “همانطور که در طول فرآیند گفته ایم، REI قاطعانه معتقد است که تصمیم برای نمایندگی یا عدم نمایندگی اتحادیه یک تصمیم مهم است و ما هر کارمند را انتخاب می کنیم.” به حق احترام بگذارید. از نمایندگی اتحادیه یا امتناع از نمایندگی.

جان لوگان، استاد مطالعات کار در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو، گفت که مانند استارباکس، REI کارگرانی را جذب می کند که از نظر ایدئولوژیکی به اتحادیه ها وابسته هستند، به دور از مزایای عملی احتمالی مانند افزایش دستمزد.

آقای لوگان در یک ایمیل گفت.

این شرکت میانگین سنی کارمندان خود را 37 سال نگه داشت که حدود 5 سال کمتر از میانگین سنی همه کارگران آمریکایی است.

کارگران این فروشگاه در پاییز 2020 شروع به سازماندهی کردند، تا حدی به این دلیل که بسیاری احساس می‌کردند کارمندانی که صریحاً در مورد نگرانی‌های ایمنی مربوط به کائوچو صحبت کرده بودند، امسال موقتاً از REI خارج شدند. او پس از بستن فروشگاه‌هایش اجازه بازگشت نداشت. . دادخواست انتخابات پنج هفته پیش ثبت شد.

در یک کنفرانس ویدیویی با خبرنگاران که هفته گذشته توسط اتحادیه کارگران خرده‌فروشی برگزار شد، کلر چانگ، متخصص ارائه بصری که بیش از چهار سال در فروشگاه کار کرده است، نگرانی‌های خود را در مورد ایمنی ویروس کرونا نیز مطرح کرد.

خانم. چانگ گفت که پس از بازگشایی فروشگاه در سال 2020، مدیران از کارگران پرسیدند که در مورد بازگشایی اتاق‌های تزیینی که در آن کارمندان اغلب با پوشاک مشتریان در تماس هستند، چقدر احساس راحتی می‌کنند.

اکثر کارکنان، اگر نگوییم همه اعضای ستاد، گفتند که آن را دوست ندارند، و جلو رفتند و این کار را انجام دادند.» چانگ گفت.

استیو باکلی، متخصص فروش که حدود شش ماه است در این فروشگاه بوده است، در یک کنفرانس ویدئویی گفت که او یکی از چندین کارگر مبتلا به ویروس کرونا در طول موج Omekron بود، زمانی که فروشگاه مملو از مشتریان بود.

یکی از سخنگویان REI گفت که خرده‌فروش به کمتر از 5 درصد از کارگرانش اجازه داده است که پس از بازگشایی کشور، کشور را ترک کنند و این تصمیمات هیچ ارتباطی با میزان خروج کارکنان ندارد. او گفت اتاق‌های اتصالات مجهز به لوازم ضدعفونی‌کننده هستند و ظرفیت فروشگاه برای کل همه‌گیری محدود است.

او به یک نظرسنجی در سال 2021 اشاره کرد که نشان داد کارمندان به طور کلی در مورد سؤالاتی مانند اینکه آیا با آنها به عنوان کارمندان ارزشمند رفتار می کند یا خیر، رتبه بسیار بالایی به شرکت می دهند.

بسیاری از فعالان گفتند که به دنبال پر کردن شکاف بین رفتار REI و ارزش‌های اعلام شده آن بودند و تأکید کردند که محل کار غیرشخصی‌تر و سود محورتر شده است. زیرا او سعی در گسترش آن داشت.

گراهام گیل، یکی از کارمندان این سازمان، در ماه ژانویه در پیامی به یک خبرنگار گفت: “فشار زیادی برای فروش عضویت وجود دارد.”

کارگران همچنین گفتند که REI یک کمپین تهاجمی ضد اتحادیه راه اندازی کرده است و جلساتی با مقامات و کارکنان شرکت در مورد خطرات اتحادیه و آویزان کردن مواد در اتاق های استراحت و ایجاد یک وب سایت برای مقابله با این تهدیدات برگزار کرده است.

آقای. باکلی در ماه فوریه گفت که در جلسه ای با مقامات ارشد شرکت کرد که حدود دو ساعت به طول انجامید و در مورد موضوعاتی مانند بیمه درمانی بحث و گفتگو کرد. او گفت: “مسئولان بر سر ما فریاد می زدند که ما در مورد سیاست های اساسی فروشگاه خود و شرایط اولیه ای که با آن روبرو هستیم اشتباه می کنیم.” “این چه فضای محترمانه ای است.” این شرکت به کارگرانی که پس از یک سال به طور متوسط ​​حداقل 20 ساعت در هفته را سپری می کنند، بیمه درمانی ارائه می دهد.

سخنگوی گفت که این شرکت به دنبال به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد اتحادیه ها بوده است و جلسه فوریه یک جلسه آموزشی طولانی مدت برای از سرگیری برنامه عضویت شرکت بود.

آقای. لوگان، استاد مطالعات کار، گفت که یکی از دلایل تلاش‌های REI برای جلوگیری از تشکیل اتحادیه‌های کارگری، مانند استارباکس، این بود که فروشگاه‌ها معمولاً با سرپرستان سنگین نبودند.

آقای لوگان گفت. به محض اینکه این کار را انجام دهند، تبلیغات ضد اتحادیه کارآمدتر می شود – ذهن آنها ساخته شده است.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما