فقط برای ۲۳ نفر کارت واکسن جعلی صادر شد

[ad_1]

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فقط برای 23 نفر کارت جعلی واکسن بدون واکسیناسیون صادر شد که شناسایی کردیم و تعداد آن بسیار کم است، 120 میلیون واکسن. “

به گزارش ایرنا، تاکنون 60 میلیون و 32 هزار و 419 نفر دوز اول، 52 میلیون و 444 هزار و 380 نفر دوز دوم و 9 میلیون و 505 هزار و 625 نفر نوبت سوم واکسن کرونا و تعداد کل تزریقات در کشور دریافت کرده اند. . به 121 میلیون و 982 هزار و 424 دوز رسیده است.

علیرضا رحیمانی نیا روز شنبه در نشست خبری فروش کارت واکسن جعلی افزود: تعداد کارت واکسن های صادر شده بدون واکسیناسیون که در فضای مجازی تبلیغ می شود بسیار کم است و تاثیری در افکار عمومی ندارد.

وی گفت: مردم برای خرید و فروش کارت واکسن جعلی وارد فضای مجازی نشوند و دفتر نظارت وزارت بهداشت دائماً موضوع را رصد و با متخلفان برخورد می کند.

رحیمانیه با بیان اینکه سامانه 190 تمامی شکایات مردم را رصد می کند، افزود: این سامانه دارای 6 خط است که 7 خط آن برای رفع مشکلات پزشکان راه اندازی شده است و تیم پزشکی می توانند برای رفع مشکلات با سامانه 190 تماس بگیرند. .

وی با اشاره به اینکه بدنه های وزارت بهداشت، درمان و دانشگاه های علوم پزشکی در حال بررسی است، گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتقد است برای جلوگیری از این گونه تخلفات، دستگاه های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه ها و ادارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتقدند که برای جلوگیری از چنین تخلفاتی اقدام می کنند. باید بررسی و اقدام کند.» برنامه تحقیق و شکایات را اجرا کنید.

کمیته بهداشت اداری و حمایت از شهروندی تشکیل شد

وی در ادامه گفت: کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی نیز در وزارت بهداشت تشکیل شده است و تلاش می کنیم جلسات منظم این کمیته را برای شناسایی و رفع موانع فساد برگزار کنیم و در این راستا گفت و گوی سازنده با وزارت بهداشت داشته باشیم. آژانس تحقیق». ما کل کشور را داریم و با آنها ارتباط نزدیک داریم و انجام وظایف محوله و حفظ حقوق مردم از اولویت های ماست.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما