فقط یک سال فیلم رایگان با تلویزیون X-Vision تماشا کنید

[ad_1]

امروزه با ورود تلویزیون های هوشمند به خانه ها، مردم با انواع سرگرمی ها راحت تر از همیشه هستند. در این میان، تماشای فیلم و سریال محبوب ترین سرگرمی است و از زمان شیوع ویروس کرونا و کاهش تفریحات در فضای باز طرفداران بیشتری پیدا کرده است. تلویزیون های هوشمند X-Vision با نصب برنامه های پیش فرض، کار را برای بینندگان خود بسیار آسان تر و لذت بخش تر می کنند.

اما اکنون ایکس ویژن برای علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال یک پیشنهاد جذاب دارد و آن کد اشتراک رایگان یک ساله فیلیمو است که با خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به مشتریان عزیز هدیه داده می شود. .

در جدیدترین همکاری X-Vision و Filimo، خریداران تلویزیون هوشمند X-Vision یک سال اشتراک رایگان فیلیمو دریافت خواهند کرد. فیلیمو بزرگترین و به روزترین پلتفرم ویدیویی (VOD) در ایران است که بیش از 55000 فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی از طریق وب سایت ها، اپلیکیشن های اندروید و iOS، اندروید تی وی و اندروید باکس در دسترس است.

تلویزیون هوشمند X-Vision مجهز به سیستم عامل اندروید، ضمن ارائه محیطی جذاب و کاربر پسند با نصب پیش فرض اپلیکیشن فیلیمو، دسترسی آسان به دنیای فیلم و سریال را فراهم می کند. این تلویزیون با رزولوشن 4K ULTRA HD و FULL HD و پنل IPS کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و کاربران می توانند از تماشای جدیدترین فیلم ها و سریال ها با کیفیت بالا لذت ببرند. سریال‌های جدید و به‌روز ایرانی مانند جزیره و نیسان آبی تا فیلم‌ها و سریال‌های خارجی جدید مانند سری بازی‌های ترکیبی و خانه کاغذی روی فیلم قابل مشاهده است.

فقط یک سال فیلم رایگان با تلویزیون X-Vision تماشا کنید

در این جشنواره از 25 آذر لغایت 25 بهمن ماه با خرید و نصب تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از سال 1400 کارت عضویت رایگان یک ساله فیلیمو دریافت خواهید کرد. فقط به یاد داشته باشید که نصب تلویزیون باید توسط کارشناس رسمی خدمات پس از فروش مادیران انجام شود. پس از نصب دستگاه پیامکی حاوی کد اشتراک برای کاربر ارسال می شود و با ورود به اپلیکیشن فیلیمو و یا مراجعه به سایت ایکس ویژن می توانید کد اشتراک فیلیمو را فعال کرده و از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید. اگر به فکر خرید تلویزیون هوشمند هستید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما