فولاد قهرمان خوزستانی ها

[ad_1]

تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 2:30 بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان در ورزشگاه سوپرجام فوتبال ایران به مصاف هم رفتند. موزس کولیبالی تنها در 3 و 4 دقیقه بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در ورزشگاه شهید سلیمانی سرجان موفق شده بود گلغر را 3 بر صفر شکست دهد اما این بار مغلوب فولاد شد و نتوانست چهارمین متوالی متوالی خود را در سوپرجام کسب کند. به همین ترتیب جام اول فصل 1-1 به شاگردان گل محمدی پرید و فولاد واگذار شد.

فولاد: احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، محمدرضا عباسی (1 – محمدرضا خلعتبری)، محمد آبشک (3 – آرش رضاوند)، مجتبی نجاریان (2 + 1 – امین حزباوی)، لوسیانو پریرا، وحید حیدریا. ، حمید بوهمدان و علیرضا کوشکی (2 – احمد عبدالله آزاد).

پرسپولیس: حمید لک، سید جلال حسینی (2- وحدت حنان اف)، فرشاد فرجی (3- علیرضا ابراهیمی)، مهدی شری، سعید آقایی، کمال کتیانیا، رضا اسدی (3- منوچهر صفروف)، علی شجاعی (3- امید علی شاه) ، وحید امیری، حمید پاکدل (2 – علی نعمتی) و مهدی عبدی.

داور: محمدرضا اکبریان

نیمه اول

3 دقیقه: اولین حمله فولاد جدی توسط ساسان انصاری از نقطه کرنر ارسال شد. مرکز انصاری با ضربه محمدرضا عباسی شروع کرد و روند بازی را تغییر داد.

3 دقیقه: برخورد با نجاران مجتبی و علی شجاعی در سرزمین فولاد باعث شد هر دو روی زمین بیفتند و دو تیم پزشک به وضعیت آنها رسیدگی کنند. در نهایت داوران به این شجاع کارت زرد دادند و هر دو بدون مشکل به بازی ادامه دادند.

3 دقیقهوحید امیری با یک توپ فولادی از پشت توپ جریمه شد و پس از حرکت به سمت دروازه تیم، توپ توسط جواد نکونام به سمت دروازه شاگرد پرتاب شد.

3 دقیقهساسان انصاری علیه رضا اسدی جنایت کرد و در این راه اسدی علیه انصاری اقدام کرد. در پایان اکبریان به هر یک از دو کارت بازی یک کارت زرد نشان داد.

3 دقیقه: اسدی با ارسال جریمه به محوطه، ضربه سر پیروزی، پا به دروازه فولاد گذاشت، به دونده اول کمک کرد، پرچم خود را از روی پرچم بالا برد.

3 دقیقهمحمد آبشک به دلیل تخلف از سوی وحید امیری جریمه شد.

3 دقیقه: پس از اینکه پرسپولیس نتوانست از کرنر خارج شود، مجتبی نجاریان صاحب توپ شد و به سمت پرسپولیس به سمت دروازه حرکت کرد که با اشتباه مهدی شری متوقف شد. اکبری در ادامه کارت زرد شیر را نشان داد.

دو و نیم

3 دقیقهسید جلال حسینی توپی را از وسط زمین به سمت مهدی عبدی فرستاد که با فاصله کمی از دروازه فولاد به عبدی خطرناک برخورد کرد.

3 دقیقه: با ارسال شیر، گلزنی در محوطه فولاد نصیب عبدی فرصتی دوباره به او داده شد که با اختلاف در درب فولاد، ضربه پرسپولیس متجاوز به سرش خورد.

3 دقیقهساسان انصاری توسط پرسپولیس پشت سنگر جریمه شد.

3 دقیقه: مهدی شری کارت زرد دوم خود را کشف کرد و از زمین اخراج شد.

3 دقیقه: حمید بوحمدان پس از اشتباه با کارت زرد اکبری مواجه شد.

3 دقیقهسینا شاه عباسی در محوطه مجاور مورد اصابت گلوله پرسپولیس قرار گرفت و پس از عبور از چند مدافع به درب نقابدار برخورد کرد و با برخورد و برخورد با پرسپولیس بیرون دروازه برخورد کرد.

3 دقیقهحمید مطهری به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین اخراج شد.

3 دقیقه: این بار نوبت اعتراض اکبر بود. همین اتفاق ناشی از نسب مهدی هاشمی با کارت قرمز و حسین کعبی با کارت زرد بود.

3 دقیقه: وحید امیری توپ فولادی را در سمت چپ دروازه گرفت و پس از ضربه زدن به پشت دو حریف، توپ را به سمت درب فولادی کوبید که توپ در دست احسان مرادیان جایگزین شد.

3 دقیقه: جواد نکونام به شدت به اکبریان اعتراض کرد و با کارت زرد به مصاف رقابت ها رفت.

3 دقیقه: سعید سعید آقایی از نقطه کرنر روی سر عبدی که با اختلاف ضربه خورده بود از در فولاد بیرون رفت.

3 دقیقهبوهمدان پس از اشتباه کارت زرد دوم را کشف کرد و از زمین اخراج شد.

3 دقیقه: حمیدرضا رجبی دیگر مربی این تیم فولاد بود که از مسابقات کارت زرد گرفت.

3 دقیقه: بهترین شانس گلزنی برای رسیدن به پرسپولیس در این دقیقه. مهدی عبدی به نیت تاک به جستجوی توپ پرداخت و آن را برای علیرضا ابراهیمی فرستاد و او جای گارد فولاد را در دست گرفت.

5 دقیقه: مرادیان به دلیل کمبود وقت با کارت زرد به میدان رفت.

1 + 1 دقیقه: مجتبی نجار در ازای ترک زمین از اکبریان کارت زرد گرفت.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما