(فیلم) خلاصه بازی استیگلال 1-0 فجرسپاس گل های آرایشگر گرانبها

[ad_1]

در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امروز (چهارشنبه) از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی، تیم فوتبال استقلال به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت و با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید. جعفر سلمانی در دقیقه 54 تک گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در این بازی پیروز شد به گونه ای که تیم فجر سپاسی تنها تیم نظامی لیگ برتر است که می تواند هر بازیکنی را جذب کند، وضعیت این بازیکنان با بازی مشخص شد و دو بازیکن استقلالی ها سرباز شدند.

نیمه اول

2 دقیقه: کوین یاماگا از امیرحسین حسین زاده این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که ایمان صدیقی آن را نجات داد.

7 دقیقه: امیرحسین حسین زاده با شوتی که به سمت دروازه فجر رفت سعی کرد دروازه این تیم را باز کند اما توپ تا حد خطرناکی به بیرون رفت.

21 دقیقه: امانف از پشت محوطه جریمه شوت زد که ایمان صدیقی آن را مهار کرد.

23 دقیقه: فجر یک ضربه ایستگاهی برای سپاسی با ارسال بلند روی دروازه استیگلال داشت و در شرایطی که به نظر می رسید چشم روزبا روی توپ تاثیر گذاشته بود و در اوت توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت اما داور کرنر را نگرفت.

29 دقیقه: امانوف بار دیگر با شوک فنی و ناگهانی سعی کرد دروازه فجر سپاسی را باز کند اما این بار ایمان صدیقی تسلیم نشد و کرنر را زد.

30 دقیقه: امانوف که چندین بار تلاش کرده بود دروازه فجر سپاسی را باز کند، این بار با ترفندهای فنی خود نظم نگهبانان این تیم را به هم زد که در نهایت یک بار دیگر توسط ایمان صدیقی شکست خورد تا کرنر دیگری به استقلال داده شود.

دقیقه 31: ضربه کرنر ارسالی برای فجر چون دروازه فجر در میان سردرگمی بازیکنان ناقص مهار شد که توپ سوم به جعفر سلمانی رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه در اوت به بیرون رفت.

دقیقه 33: بازیکنان استقلال با شلیک شوت های راه دور سعی کردند دروازه فجر سپاسی را باز کنند که این بار نوبت به صالح حردانی حردانی رسید که صدیقی نیز ضربه زمینی این بازیکن را مهار کرد.

35 دقیقه: روزبا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 36: فرستادن احمد روح خائن به دروازه استقلال می توانست با ضربه کرنر محافظان استقلال به موقعیت خطرناکی تبدیل شود.

دقیقه 37: داور مسابقه دانیال کردستانی را با کارت زرد جریمه کرد.

42 دقیقه: با همکاری خوب جعفر سلمانی و امیرحسین حسین زاده، توپ در مقابل دروازه امانف قرار گرفت اما ضربه او در اوت با حمایت به موقع مدافع فجر سپاسی به بیرون رفت.

دقیقه 43: رودی جاستید به دلیل خطا در میانه زمین کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم

50 دقیقه: زبیر نیکونفس با شوت راه دور سعی کرد دروازه فجرسپاسی را باز کند اما ایمان صدیقی واکنش نشان داد و به کرنر رفت.

دقیقه 54: ارسال کرنر روی دروازه فجرسپاسی همراه با تعویق خط دفاعی این تیم بود و در ادامه احمد زندیه روح صاحب توپ شد که با اشتباه استیگلال و فرصت طلبی جعفر سلمانی به گل رسید.

دقیقه 67: رضا علیاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 72: احمد زندیه روح از راه دور شوتزنی کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: فرزان دانا استیگلال در محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد که در ادامه داور با اعتقاد به خطای پنالتی به دلیل کارت زرد به داور اعتراض کرد.

دقیقه 83: زبیر نیکونفس دوباره شلیک کرد اما ضربه از راه دور او توسط ایمان صدیقی به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 89: کوین یاماگا وارد محوطه جریمه فجر سپاسی شد و سپس با پاس در فضای باز سعید مهری را جا انداخت که ایمان صدیقی آن را به کرنر فرستاد.

90 + 5 دقیقه: مانور فنی امیرعلی صدیقی در محوطه جریمه فجر سپاسی مثمر ثمر نبود اما اشتباه مدافعان در برگرداندن توپ به استقلالی ها فرصتی دوباره داد.

نکته آزادی: سید حسین حسینی، رزبا چشمی، زبیر نیکونفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی (2+90 – عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده (86 – سعید مهری)، کوین یاماگا، عزیزبک عمان (6) (صدیقی) و رودی گستد (86 – ارسلان مطهری).

نکته فجرسپاسی: ایمان صدیقی، محمد قنبری، رضا علیاری، علی مولایی، حمید نعمتی (80 – شهرام گدرزایی)، دانیال کردستانی (59 – محمد عرفان معصومی)، احمدرضا زندروا (80 -)، اتبک زری، یوسف وکیا، فرزان دانا و محمد کاظمی. (59 – حسین مهربان).

داور: رضا عادل

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما