(فیلم) خلاصه بازی پرسپولیس 4-0 توربین ویستا; گل های قرمز

[ad_1]

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان توربین ویستا بود که با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. پرسپولیس گل های محمد شریفی (61)، سیامک نعمتی (63)، عیسی آل کثیر (80) و علی شذایی (4+90) را به ثمر رساند.

نیمه اول

11 دقیقه: یک پاس از سمت راست روی دروازه توربین ویستا ایجاد شد که رضا جابرنژاد با ضربه سر مهدی عبدی توپ را مهار کرد.

23 دقیقه: در محوطه جریمه پرسپولیس مرتضی حسینی با ارسال پاس سعی کرد موقعیت ایجاد کند اما دفاع ناقص علیرضا ابراهیمی توپ را به حمدالله عبدام فرستاد. فشار ناگهانی این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

30 دقیقه: علیرضا ابراهیمی در میانه میدان خطا کرد و داور به او کارت زرد داد.

دقیقه 32: ژسوس الخاتیر که فضایی در چارچوب نداشت، پاسی جسورانه از سمت چپ به دروازه ویستا توربین با ضربه سر داد.

نیمه دیگر

50 دقیقه: ارسال توپ از سمت چپ توسط علی شذایی که در اوت در موقعیتی نامتعادل با سر عیسی کثیر برخورد کرد.

دقیقه 54: پرسپولیس در یک سوم دفاعی توربین ویستا یک بار سعی کرد روی دروازه این تیم که در اختیار علی نعمتی بود فشار بیاورد و با برنامه ریزی های مکرر برای ارسال والور و هدر پیش نرفت. .

55 دقیقه: عیسی آل کثیر با لغزش پشت محوطه جریمه توربین ویستا سعی کرد گلی به ثمر برساند و تیم به گل رسید اما ضربه او در اوت برگشت.

دقیقه 59: سیامک نعمتی احسان پهلوان را تبدیل به گل کرد تا توپ را به تساوی بکشاند اما جبرنژاد ضربه را برگشت داد و نعمتی روی یک ریباند دروازه را باز کرد اما پرچم کمک داور بالا بود تا اینکه گل به ثمر نرسید.

61 دقیقه: حمله سریع پرسپولیس از سمت چپ و ارسال زمینی علی شعاعی به سیامک نعمتی رسید که او قصد داشت دروازه توربین ویستا را باز کند اما ضربه او به مدافعان برخورد کرد.

دقیقه 63: علی شوزایی از سمت چپ یک کرنر روی دروازه ویستا توربین ارسال کرد که مدافعان این تیم توپ ارسالی احسان پهیلوان را روی توپ سوم برگشت دادند تا محمد شریفی با ضربه سر دروازه را باز کند.

65 دقیقه: عیسی آل کثیر در فضای خالی پشت مدافعان توربین ویستا صاحب توپ شد و از کنار تیر دروازه به سیامک نعمتی پاس خارج داد تا پس از طی مسافتی طولانی برای دومین بار دروازه جبارنژاد باز شود.

80 دقیقه: ارسال عیسی آل کثیر و میلاد سرلک موقعیت دیگری را برای این تیم رقم زد تا ضربه سرلک در آستانه دروازه آل کثیر به گل سوم پرسپولیس تبدیل شود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لاک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی (46 – علی نعمتی)، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی (46 – میلاد سرلک)، محمد شریفی (69 – کمال کامیابی نیا)، احسان پهیلوان (66 – امید عالیشاه)، سیامک نعمتی. ، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی (69 – سعید آقایی).

طراحی توربین ویستا: رضا جبارنژاد، محمدرضا حمدی نژاد، حمدالله ابدام (72 – میلاد ابطحی)، مرتضی حسینی (85 – علی موسایی)، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقوی، رضا شربتی، علی خسرونژاد (62 – حمید اکبری)، حجت محمدی (85) 85 – عارف محمد علیپور) و هادی خیری میر.

مشت: روح الله شریفی

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما