قرص فلوکستین برای چه بیماریهایی تجویز میشود؟

فلوکستین ممکن است باعث حمله گلوکوم شود. به هر حال، در صورتی که پزشک معالج پیشبینیهای لازم را انجام داده و دارو را تجویز کرده است، مصرف همزمان آنها قابل قبول است. با این حال، اگر اختلال مزمن در توجه و تمرکز که از دوران کودکی شروع شده باشد وجود دارد و مشکل در مطالعه و یادگیری به این دلیل بروز میکند، بهتر است با مراجعه به پزشک، وجود اختلال نقص توجه ارزیابی شود. دوباره مراجعه کردم و قرص سرترالین دادند که مجدداً مشکل کاهش وزن داشتم (به دلیل اینکه وزن من از حد نرمال پایینتر است). ۲- من الآن علاوه بر وسواس به بیماریهای دیگری منجمله افسرگی، اضطراب اجتماعی و فراموشکاری دچار شدهام. نوزادان متولد شده از مادرانی که در طول 3 ماه آخر بارداری از این دارو استفاده کرده اند ، ممکن است به ندرت دچار علائمی مانند مشکلات تغذیه / تنفس ، تشنج ، سفتی عضلات یا گریه مداوم شوند. درخصوص علت این امر باید گفت که این موضوع چندان به مکانیسم های فیزیولوژیکی مرتبط نیست.

دوز معمولی: 20 تا 80 میلی گرم در روز.

اما این قرص را چگونه باید مصرف کرد؟ او در مورد نایاب شدن این روزهای فلوکستین این طور میگوید: «تا دوماه پیش هر مقداری به شرکت پخشکننده سفارش میدادیم، برایمان میآوردند و مشکلی نبود. دوز معمولی: 20 تا 80 میلی گرم در روز. 4. در نظر داشته باشید که همواره دوز دارو و زمان مصرف را روانپزشک تعیین میکند. نگران هستیم، خیلی طول کشید تا راضی شدم سراغ دارودرمانی و روانپزشک بروم، دستودلم میلرزد که داروی دیگری به جز این قرص مصرف کنم. آیا معمول است که بیمار این تعداد دارو را همزمان مصرف کند؟ به دلیل این خطر، پزشک ممکن است دوز داروی شما را کاهش داده یا تعداد دفعات مصرف دارو را کاهش دهد. البته پزشک ممکن است دوز شما را با توجه به نیاز شما تنظیم کند. از پزشک خود بپرسید چگونه به درستی فلوکستین را متوقف کنید. هرچند ممکن است برخی از افرادی که از ریتالین در این مورد استفاده میکنند از این کار خود راضی باشند و در واقع سود برده باشند، این احتمال نیز وجود دارد که مصرف این دارو را در موارد مشابه ادامه دهند و به تدریج سوءمصرف یا وابستگی به دارو رخ دهد. تعلل در انجام کارها میتواند به عنوان یک ویژگیشخصیتی (از قبیل کمالگرایی، وابستگی به دیگران، و غیره) و یا در زمینه اختلالاتی چون وسواس، سابقه اختلال بیشفعالی-نقص توجه در کودکی، افسردگی، نگرانی از قضاوت دیگران و هراس اجتماعی، همچنین به دلیل خستگی حاصل از مشکلات ذهنی یا جسمی روی دهد.

از لحاظ جسمی کاملاً سالم است. از لحاظ جسمی بسیار ضعیف شده بود. از طرفی، خیلی کمحرف و گوشهگیر شده و به مسایل مذهبی بسیار بسیار علاقهمند شده بود. چون به مدتی طولانی شب و روزم قاطی شده بود. تکیه کلامش هم این است که «من میمیرم» و این حالت در شب به اوج خودش میرسد، به طوری که همه را نگران میکند. در واقع با اشاره شما به سابقه علایم افسردگی و گرایش به خودکشی، وجود یک افسردگی مزمن که از سنین پایین شروع شده محتمل به نظر میرسد و ممکن است توجیهکننده همه مشکلات شما باشد؛ هرچند دستکم از نظر دو مورد دیگر مذکور هم باید ارزیابی شوید و ممکن است در شرح حال کامل، نکات مهم دیگری هم به دست آید. نگرانی در مورد تداخل داروهای متنوع به جاست و باید به آن رسیدگی کرد، ولی این رسیدگی باید توسط پزشک معالج با در نظر گرفتن و احاطه به همه داروهای مصرفی شما با توجه به معاینات و آزمایشات لازم انجام شود. به هر حال، از آنجا که روانپزشکی یکی از رشتههای تخصصی پزشکی است، ابتدا باید به پزشکی علاقهمند باشید، چرا که ممکن است با توجه به محدویت در ظرفیتها و سیاستهای سالهای آینده که هنوز تعیین نشده، به ناچار یا به هر دلیل در رشته دیگری از پزشکی ادامه تحصیل دهید یا به عنوان پزشک عمومی خدمت کنید.

برای کودکان کم وزن نیاز به تعیین سطح دوز مناسب میباشد. علاوه بر این در درمان افسردگی و اختلال پرخوری هم موثر است؛ اما توصیه من این است که زیر نظر پزشک و با دوزی که او تعیین میکند، مصرف شود. حدود ۸ ماه پیش به مشاور مراجعه کردم و آن موقع فهمیدم اسم بیماری من چی هست. رسیدن به تشخیص دقیق نیازمند مصاحبه با فرد مبتلاست و ضروری است که مراجعه به روانپزشک را برای شروع درمان به تعویق نیندازید. فلوكستين براي درمان افسردگي Bulimia nervosa و اختلالات obsessive – compulsive تجويز ميشود. خواستم در مورد اینکه چه مواد غذایی و خوراکی برای اختلالات دوقطبی مفید هستند سؤال بپرسم. خواستم ببینم این اثر مصرف شیشه است یا نه؟ میخواستم ببینم من که الانزاپین، کلونازپام، ولبان، ریسپریدون و دیوالپروئکس میخورم آیا دلیل بیرمقیام همین داروهاست. این مقدار دارو در نظر من که متخصص نیستم خیلی زیاد و غیر عادی به نظر میرسد. ضمناً قابل ذکر است که در موارد وجود سابقه دورهای از شیدایی یا نیمهشیدایی، مصرف داروی ضدافسردگی با محدودیتهایی رو به روست.

فلوکستین برای چیست

با این حال، هرگز نباید بدون ارزیابی سابقه دوره­های شیدایی یا نیمه­شیدایی توسط پزشک، به مصرف خودسرانه داروی ضدافسردگی پرداخت. درمان افسردگی اساسی همیشه کار سادهای نیست و در موارد زیادی با اولین داروی ضدافسردگی بهبود نمییابد و نیاز به تغییر دارو یا مصرف بیش از یک داروی ضد افسردگی پیدا میکند. قرص ریتالین (متیلفنیدیت، استیمدیت) جزو داروهای دسته محرک و برای درمان اختلالاتی از قبیل اختلال بیشفعالی- نقص توجه (ADHD) است. از طرفی باید به یاد داشت که تنها داروهای درمان این اختلال (ADHD)، داروهای محرک نیستند و در صورت عدم تحمل آنها انتخابهای دیگری هم وجود دارد. سؤال ۴۶: سلام. میخواهم بدانم علت اینکه انسان بعضی وقتها با علم به اینکه کاری درست است و صددرصد باید آن را انجام دهد ولی در انجامش تعلل میکند و انجام نمیدهد چیست؟ از طرفی مصرفکنندههای شیشه مانند سایر افراد وابسته به مواد، به هر طریق ممکن باید مواد مورد نیاز خود را تهیه کنند که در این راه ممکن است دست به خشونت یا دزدی زده و به اطرافیان آسیب وارد نمایند. ۲- انتخاب داروهای مکمل ضد افسردگی با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله وضعیت جسمانی و بیماریهای همراه انجام میشود و توصیه نمیکنیم که از طریق تماس اینترنتی داروی مناسب را انتخاب کنید.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما