قیمت انواع تور قشم.

[ad_1]

در رفتن– در ارزان ترین حالت سفر از تهران به قشم می تواند حدود 1 میلیون تومان هزینه داشته باشد. در این تور از طریق زمینی به جنوب برده می شوید و در هتل های سه ستاره قشم اقامت خواهید داشت. اطلاعات پرهزینه ترین سفرها به قشم نشان می دهد که رفت و برگشت هوایی است و محل اقامت به هتل های پنج ستاره تبدیل می شود. در این بین گزینه ای است که نه از نظر اقتصادی گران است و نه ارزان. یعنی یک سفر رفت و برگشت با قطار چهار نفره را امتحان کنید و شب را در هتل های معمولی بگذرانید. تورهای هوایی قشم در شهرهایی غیر از پایتخت نیز پرطرفدار است و هم اکنون برخی از سایت های فعال در حوزه گردشگری و مسافرتی برای این بخش پیشنهادات ویژه دارند.

ارزان ترین تور قشم از تهران

به گزارش فرارو، ارزان ترین سفرهای تهران به قیشم حداقل یک میلیون و 200 هزار و 300 تومان هزینه دارد. آنها شما را با یک قطار شش تخته به جنوب می برند، در هتل های سه ستاره جزیره اقامت می کنند و صبحانه و بلیط برگشت را به عنوان گزینه های تور می خورند. برای مثال اگر برای اقامت دو شب در هتل سه ستاره شمس اقدام کنید، هزینه این تور به 10 میلیون و 350 هزار تومان می رسد. گزینه های تور شش و چهار روزه در این هتل به ترتیب 2 میلیون و 500 هزار تومان و یک میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارند. هزینه انتخاب تور چهار روزه قشم از تهران به هتل مارینا 2 میلیون و 350 هزار تومان می باشد. می توانید روزهای بیشتری را با استفاده از تورهای ارزان تجربه کنید و مثلا با انتخاب یک تور شش روزه و پرداخت 3 میلیون و 270 هزار تومان در هتلی در وسط خلیج فارس اقامت کنید. سفر شش روزه تهران به هتل هانی قشم که یک هتل سه ستاره هم هست حدود 4.5 میلیون تومان هزینه دارد.

تور ارزان قشم از تهران

مسیر رفت و برگشت.

زمان ماندن

هتل

هزینه (میلیون تومان)

قطار شش تخته

دو شب

هتل شمس

یک میلیون و 350

قطار شش تخته

دو شب

کیمیا هتل چهار

یک میلیون و 420

قطار شش تخته

چهار شب

هتل مارینا

دو میلیون و 350

قطار شش تخته

چهار شب

هتل فولتون بیچ

سه میلیون و 140

قطار شش تخته

شش شب

هتل ساحل خلیج فارس

سه میلیون و 270

قطار شش تخته

شش شب

هتل هانی

چهار میلیون و 470

سفرهای پرهزینه از تهران به قشم

تورهای گران قیمت قشم که شما را با هواپیما به هتل های مجلل جزیره می برند، حداقل سه و نیم تا چهار میلیون تومان هزینه دارند. به عنوان مثال در جدیدترین پیشنهادهای بهمن، یک سایت مسافرتی برای سفر دو روزه تهران به قشم 3 میلیون و 700 هزار تومان قیمت گذاری کرده است. اطلاعات تور شامل اقامت در هتل آرمان بوتیک می باشد. هتلی با پنج ستاره و اگر بخواهید چهار شب در آن اقامت داشته باشید باید 4 میلیون و 300 هزار تومان بپردازید و در صورت انتخاب گزینه شش شب اقامت، قیمت شما به 4 میلیون و 800 هزار تومان می رسد. هتل آوینا تومان یکی دیگر از اقامتگاه های پنج ستاره قشم است. هرکس بخواهد تا قبل از عید چهار روز را در این هتل سپری کند باید 450 هزار تومان بپردازد و انتخاب شش روز اقامت در همان اتاق های هتل حدود 5 میلیون تومان هزینه دارد. یکی دیگر از گزینه های گران قیمت در سایت های مسافرتی 5.3 میلیون تومان است. مسیر برگشت به قشم توسط شرکت هواپیمایی زاگرس انجام می شود و در هتل دیانا اقامت خواهید داشت.

سفر هوایی تهران به قشم

مسیر رفت و برگشت.

زمان ماندن

هتل

هزینه (تومان)

شرکت هواپیمایی زاگرس

دو شب

دیانا

پنج میلیون و 300

خطوط هوایی کشمیر

چهار شب

ایوینا

چهار میلیون و 500

هواپیمایی تابان

سه شب

عسل

چهار میلیون و 750

خطوط هوایی عطا

دو شب

بوتیک آرمان

سه میلیون و 700

خطوط هوایی عطا

چهار شب

بوتیک آرمان

چهار میلیون و 800

تور زمینی قشم با قطار چهار تخته

سفر زمینی تهران به قشم با قطار چهار تخته نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان. تورهای رفت و برگشت قطار شش تخته با قیمت کمتری فروخته می شود و معمولاً سفر هوایی گران ترین گزینه است، اما گزینه دیگری نیز وجود دارد. تور زمینی با استفاده از قطار چهار تخته. همچنین این تورها لزوماً نباید یک هتل پنج یا سه ستاره باشند، بنابراین واضح است که این تورها گران ترین و ارزان ترین نخواهند بود. مثلا یک تور دو روزه با قطار چهار تخته و اقامت در هتل چهار ستاره مارینا حدود 2 میلیون تومان هزینه دارد. اقامت چهار روزه در هتل 3.5 ستاره آروم 3 میلیون و 900 هزار تومان و هتل هانی 3 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. جزئیات برخی دیگر از سفرهای موجود در روزهای آینده از تهران به جزیره قشم با قطار چهار تخته را در جدول زیر مشاهده می کنید.

رفت و برگشت

زمان ماندن

هتل

هزینه (تومان)

قطار چهار تخته

دو شب

مارینا

دو میلیون

قطار چهار تخته

چهار شب

ایرم

سه میلیون و 900

قطار چهار تخته

چهار شب

عسل

سه میلیون و 500

قطار چهار تخته

شش شب

ساحل فولتون

چهار میلیون و 700

قطار چهار تخته

شش شب

ساحل خلیج فارس

سه میلیون و 600

سفر به قشم از اصفهان و مشهد

سفر قیشم از اصفهان عبارتی است که جستجوی او را در گوگل افزایش داده است. احتمالا اصفهانی ها بیش از سایر شهرها دغدغه سفر قشم را دارند و طنز ماجرا اینجاست که در بعضی جاها قسمت خاصی از قشم از ابتدای اصفهان وجود دارد. تورهایی که فقط به صورت هوایی و هتلی و اقامتی به فروش می رسند بین 3 میلیون تا 300 میلیون تومان است. برای چهار شب اقامت در هتل هانی 5 میلیون تومان و برای سه شب اقامت در هتل دیاموند 3 میلیون و 300 هزار تومان باید پرداخت شود. علاوه بر این تا قبل از تعطیلات عید سفر به قیشم از مشهد 4 تا 5 میلیون و 360 هزار تومان به فروش می رسد. مشهدی می تواند 5 میلیون و 360 هزار تومان با هواپیما به قشم بپردازد و چهار شب را در هتل فولتون بیچ بگذراند. تورهای 4 میلیونی قشم از مشهد با هواپیما بازدید می شود و اطلاعات این تور اقامت در هتل سه ستاره پرشین گلف است.

هزینه سفر از اصفهان و مشهد

منبع

رفت و برگشت

زمان ماندن

هتل

هزینه (تومان)

اصفهان

به وسیله هواپیما

سه شب

الماس

سه میلیون و 300

اصفهان

به وسیله هواپیما

چهار شب

عسل

پنج لک

مشهد

به وسیله هواپیما

سه شب

خلیج فارس

چهار میلیون

مشهد

به وسیله هواپیما

چهار شب

ساحل فولتون

پنج میلیون و 360

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما