قیمت های عجیب گله ها

[ad_1]

در رفتن دامداران گله تا قبل از این امکان خرید و فروش گله در مناطق روستایی و عشایری را نداشتند. اما اکنون اطلاعات زیادی در مورد فروش گله گاوها به بیرون درز کرده است، جایی که با یورش نژادهای خارجی و نگهبانان خارجی قیمت آن بالا رفته است.

طبق گزارشات فرارو، بررسی قیمت گله سگ حکایت از آن دارد که قیمت آنها متفاوت است و قیمت سگ از 5000 تومان شروع می شود و در مواردی تا 2 میلیون تومان هم می رسد. بیشتر اطلاعاتی که قیمت بالاتری دارند مربوط به نژادهای ایرانی قهدریجان، سراب، ترکمن آلابایی، زوران و خراسانی است.

به گفته یک منبع، لوسی علابایی یکی از اهالی استان گلستان گفت که سگش به نام لوسی آلابایی چهل و هشت میلیون تومان قیمت دارد. او همچنین تاکید می کند که سگ شناخته شده است و اگر خریدار سگ خوبی پیدا کند، چند خوک دیگر از این نژاد دارد و آنها را می فروشد.

به گفته یک منبع دیگر، اهالی شهرستان فریدن از توابع اصفهان برای گله خوک قهدریجانی 5 میلیون تومان مطالبه کرده اند. گفت سگ روی سر و صداست و از گله به خوبی مراقبت می کند.

قیمت های عجیب مهر!

سگ من کمیاب و ساخته دست انسان است!

صحبت ما این است که تبریزی ها ساکن هستند و قیمت خوک عراقی خود را 5 میلیون تومان تعیین کرده است. من می گویم برای شما گرانبها، زیاد نیست؟ افراد دیگر خشونت های نژادی را بین 2 تا 3 میلیون تومان گزارش کرده اند.

می خندد و پاسخ می دهد: سگ نیروی بزرگی است و پدر و مادر عمو قاضی هستند. به همین دلیل هر روز ارزش دلار تغییر می کند.

این سوال پیش می آید که چرا قیمت یک نژاد سگ اینقدر متفاوت است اما آیا کار نگهبانی گله جواب می دهد؟ پاسخ این است که برادرم سوال دیگری ندارد. این که کمیاب و ساخته دست بشر است، اصلاً ارزشی ندارد. در این صورت می توانم بگویم من از شما می ترسم و به شما تومان می فروشم.

یکی دیگر از مطلعان اصفهانی برای گله فولاد خود 5 میلیون تومان طلب کرده است. و در وصف سگ نوشته که سگ نر همه چیز است و 6 ساله است. اما کلمه نژاد نزدیک است.

از او می پرسم آیا سگ پرورش می دهد؟ پاسخ بله است.

از مخبر می پرسم که چرا این قیمت را بالاتر از سایر نیروهای قوی اعلام کرده است؟ می گوید پدر و مادرش این صدا را در قهدریجون دارند و قاسم قنبر معروف است. ارزش یکسانی دارند.

اما برای فروش سگ سریعا پیشنهاد را کم می کنند و اعلام می کنند در حال حاضر 2 میلیون تومان تخفیف می دهند و سگ را یک میلیون تومان می فروشند.

او می گوید که نژادهای این نژاد نیز در حال خریدن و مبارزه برای نژادهای نژادها هستند.

چند پاسدار خارجی وجود دارد؟

خرید و فروش اوراق بهادار خارجی که از اماکن مسکونی و ویلایی محافظت می شود، از نظر اطلاعات کاملاً متفاوت است و قیمت ها ثابت نمی باشد. از معروف ترین آنها که در ایران خرید و فروش می شود می توان به سگول بول ماستیف، سگ دوبرمن پانچر، سگ ژرمن شپرد، سگ کورسو، سگ باکسر، سگ گرت دانمارک و … اشاره کرد.

بررسی ها حاکی از آن است که قیمت نیروهای گارد خارجی از یک میلیون و صد هزار تومان شروع شده و تا یک میلیون تومان هم پیش رفته است.

یک مطلع ساکن تهران برای یک جفت سگ دو میلیون تومان طلب کرده است. او توصیه می کند که یک جفت طوسی بلوتی دو سینه، 3 ساله، متولد شده با انرژی و بازیگوش، قوی و نترس، خوش بیان، حساس به علائم، آماده برای شکار، عضلانی و آموزش دیده، قادر به حفظ روابط دوستانه باشند. لمس كردن.

او می گوید هزینه این دو سگ ماهیانه یک میلیون و پانصد هزار تومان است. وی درباره قیمت خوک نیز گفت: ارزش سگ های تربیتی بسیار بالاست، زیرا برخی از خوک ها آموزش ندیده اند و برخی از آنها قیمت کمتری را برای آنها اعلام می کنند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما