لوله مانیسمان دیگر راز نیست

در بخش ساختمانی، واحد تحقیق و توسعه پلی ران که همواره تحولات و نوآوری های روز را در سطح جهانی زیر نظر دارد، در سال 1382 فناوری ساخت و تولید سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت را به ایران منتقل ساخت و آن را برای اولین بار به جامعه مهندسی و صنعت ساختمان کشور معرفی نمود که موجب تحولی عظیم در این عرصه و پیشرفت شگرف این حوزه گردید. پیش از پرداختن به قیمت لوله مانیسمان، مختصری به معرفی آن میپردازیم. لوله مانیسمان، لوله بدون درز است که در تولیدش از روش جوش استفاده نمیشود. در لولههای درزدار به روش جوشکاری درز جوش استفاده میشود که در آن رول ورق بر اساس سایز لوله برش میخورد و از غلطکهای نورد عبور کرده و به شکل گرد درمیآید. این بدنه از غلتک های مختلف عبور می کند. قطعه مورد نظر همراه با مندریل از غلتک های دوار عبور می نماید. ولی در تولید لوله های مانیسمان از مقاطع فولادی به شکل شمش و متریال مواد اولیه سازنده (کیفیت بهتر و همچنین یکنواختی بیشتر)و نیز بخاطر عدم جوشکاری آسیب پذیری کمتری و تحمل اعمال فشار بیشتری را دارا می باشند لذا در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

كليه قيمت ها با تاييد مي باشد.

این لوله ها به دلیل مقاومت مناسب و تحمل فشار مکانیکی زیاد، در صنایع نفت ، گاز و صنایع هیدرولیکی کاربرد فراوان دارد. این روند سبب می شود که میزان استحکام لوله ها بیشتر شود. انواع لوله در فروشگاه اینترنتی آهن پرو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش میرسند که تمامی محصولات تولیدی طبق استانداردهای جهانی و روز زیر نظر متخصصین و کارشناسان خبره تولید و بدون واسطه به فروش میرسند. این لوله ها علاوه بر کاربرد در صنعت کشتی، در ساخت زیر دریایی و فانوس های دریایی نیز استفاده می شوند. كليه قيمت ها با تاييد مي باشد. در این میان لوله های درزدار، یکی از انواع لوله هایی است که نیاز به جوشکاری داشته، و از این نوع لوله ها برای جابه جایی جریان برق با فرکانس بالا استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده تا هزینه تعمیر و نگهداری آن ها نیز بسیار کم شود. سایز دهانه آن ها ۱ تا ۱۲ اینچ است و بیشترین کاربرد را در صنعت همراه با لوله های رده ۴۰ دارند.

لوله مانیسمان پیش‌بینی‌ها برای 2023

در واقع لوله مانیسمان رده 40، 20 و 80 بیشترین کاربرد را در صنعت داشته به گونه ای که لوله مانیسمان رده ۴۰ مناسب برای استفاده در ساختمان سازی و صنعت هستند. این پارامتر در واقع همان مقدار فرانمای لوله یا گاهی اوقات معادل شاخص استاندارد ضخامت لوله(شاخص وزنی لوله)است. یک پارامتر دیگر که منجر به افزایش قیمت لوله مانیسمان رده 20 میشود نسبت عرضه به تقاضا در بازار است. با توجه به اینکه لوله در برابر تغییرات دما، فشار، اصطکاک و ضربه قدرت تحمل بالایی دارد، تقاضا برای استفاده از این لوله افزایش پیدا کرده است.

هزینه تست سختی برای لولههای بدون درز ضخیم، کمتر است.

میزان عرضه و تقاضا را میتوان عامل موثر دیگری در این قیمت دانست. شرکت داراکار همچنین تولیدکننده و عرضه کننده انواع گرانول های نرم و سخت پی وی سی (جهت مصارف مختلف لوله ها، کابل های برق، مخابراتی، کفش و غیره) همچنین کامپاندهای تخصصی پی وی سی مانند (PVC-NBR و PVC-EVA) می باشد. شرکت آهن ایرانیان به عنوان یک شرکت فعال در زمینه واردات لوله مانیسمان اقدام به عرضه این محصول فولادی نموده و از مراجع اصلی در تعیین قیمت لوله مانیسمان است. گروه صنایع BTS با سالها تجربه در عرصه تولید، به ارائه سبد کالایی متنوعی از اتصالات برنجی پرسی، کوپلی و رزوهای و در کنار آن لولههای پنج لایه PE-Xb/Al/PE-RT (Type II) پرداخته و یکی از پیشتازان بازار این محصول میباشد. هزینه تست سختی برای لولههای بدون درز ضخیم، کمتر است. قیمت لوله مانیسمان رده ۲۰ کمتر از همه لولههای مانیسمان دیگر است. لوله مانیسمان، بدون درز است و به لولههای دیگر جوش داده نمیشود. به آن دسته از لوله های فولادی گفته میشود که در فرآیند تولید آنها از انواع روش های جوش فلزات استفاد نمی شود و تفاوت دیگر آنها در ماده اولیه محصولات می باشد.در لوله های درزدار فرایند تولید ازبرش ورق و شکل دهی و جوش و سرانجام غلطک استفاده می شود.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما