لوکاکو در زندان در تورین (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم چلسی راهی تورین شد تا در دومین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس برود. تیمی که به آرامی با جدایی رونالدو سازگار می شود و با درخشش جدیدی ، خرید جدید او نمایی از جام آینده است.

دیدار دو تیم به سود یوونتوس به پایان رسید. هر دو تیم در نیمه اول بازی موفق به گلزنی نشدند ، اما ستاره آینده دار فوتبال ایتالیا در اولین دقیقه نیمه دوم با یک بازی زیبا برای چلسی دروازه را باز کرد. این گل ها برای یوونتوس کافی بود تا برنده های قبلی را شکست دهد.

به دلیل این آمار ضعیف ، لوکاکو پا به یوونتوس گذاشت. او در 6 رویارویی اخیر با پیرزن همیشه شکست خورده است و این بار نتوانسته از سد مدافعان قوی ایتالیایی عبور کند.

چلسی یک بازی از یوونتوس را قبول کرد که در آن توخال امیدهای زیادی برای گلزنی از لوکاکو داشت. مهاجمی که یوونتوس را خوب می شناخت و البته یوونتوس او را خوب می شناخت! آمارها نشان می دهد مهاجم بلژیکی شب سختی را برای چلسی سپری کرده است. همین اتفاق رخ داد و لوکاکو ضعیف ترین عملکرد خود را در تورین نشان داد.

روملو لوکاکو دو فصل درخشان در سری A ایتالیا داشت و یکی از پایه های اصلی تیم های بین تیمی بود که به سلطنت سال یوونتوس پایان داد و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. او با پاداش 11 115 میلیون و 12 12 میلیون تا سال 2026 به چلسی پیوست تا گران ترین فروش سری آ تاریخ شود. یک ماه پس از این انتقال بزرگ ، لوکاکو برای رویارویی با رقیبی آشنا به ایتالیا بازگشت. حریفی که می توان او را دشمن هم نامید!

با وجود عملکرد درخشان در اینتر و به ثمر رساندن 47 گل ، او رقیبی برای ایتالیا بود که لوکاکو همیشه دو فصل مقابل او مبارزه کرده است. در پنج رویارویی با بانوی پیر ، او تنها یک برد و یک گل از روی نقطه پنالتی تجربه کرد. شکست 1-0 منچستریونایتد در مرحله گروهی 2018. پیش از دیشب تعداد شکست های لوکاکو مقابل یوونتوس به 6 مورد می رسد. در طول این سالها ، یوونتوس به سرپرستی ماسیمیلیانو آلگری ، مائوریزیو ساری و آندره آ پیرلو همیشه راهی برای مقابله با قدرت گلزنی لوکاکو پیدا کرده است تا بازیکن بتواند پیرمرد را به عنوان گربه سیاه خود به یاد آورد.

علیرغم چندین تغییر در سرمربی ، جفت دفاعی یووه در این دوره ثابت بود. جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی ، که تابستان امسال ثابت کردند هنوز می توانند در مقابل بهترین مهاجمان فوتبال اروپا بایستند ، در سال های اخیر مانعی قوی در برابر لوکاکو بوده اند. او در بازی دیشب نیز موفق بود و از همان ابتدا لوکاکو را در زندانی گرفت که کلید در دستان خود او بود. این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران چلسی به گل مهاجم بلژیکی خود امید زیادی داشتند ، اما لوکاکو هیچ کاری شبیه به 6 بازی اخیر خود انجام نداد تا اینکه شکست او مقابل زوج وحشتناک خط دفاعی تیم ملی ایتالیا به عدد هفت رسید.

عملکرد ضعیف لوکاکو مقابل یوونتوس واکنش های جالبی در توییتر نیز به دنبال داشت:

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما