ماجرای انتصاب عجیب به ریاست جمهوری

[ad_1]

خبرآنلاین نوشت: انتصاب دارنده مدرک پرستاری از سوی وزیر دارایی و دارایی به عنوان رئیس فدراسیون تنیس و سرپرست معاونت حقوقی و مجلس این وزارتخانه پس از کمتر از 48 ساعت به دلیل فشارهای مردمی و همراهی آنان لغو شد. یک سناریوی توجیهی شگفت انگیز

در شرایطی که کشور با چالش های اقتصادی فراوان و نیاز به استفاده از نیروهای شایسته برای کنترل فشارهای روزافزون معیشتی مواجه است، این انتصاب عجیب با واکنش های منفی عمومی و خیل عظیم کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد. ماهیت اعتراض به تمسخر. ، منعکس شده است.

ماجرای انتصاب عجیب به ریاست جمهوری

اخبار و حتی تصویر دستور قرار اجیجی خبرگزاری تسنیم با امضای احسان خاندوجی در 16 آذر آن را بدون هیچ مشکل جدی منتشر کرد، اما به دلیل فشار افکار عمومی، وزیر دارایی مجبور به انصراف از انتصاب عجیب خود شد.

بر همین اساس، تسنیم در خبری دیگر با «ابقای هادی قوامی در معاونت حقوقی وزارت دارایی» نوشت: به این نتیجه رسیدند که در سوابق این فرد تفاوت هایی وجود دارد. اما گزارش های جدید وزارت دارایی حاکی از آن است که هادی قوامی در سمت قبلی خود یعنی معاون پارلمانی وزیر اقتصاد ابقا شده است.

خبرگزاری اصولگرا به «تصمیم جدید ریاست فدراسیون تنیس؛ عزیزی معاون وزیر اقتصاد+تصویر حکم» اشاره ای نکرد و البته مسئولان وزارت دارایی نیز با پیگیری سایر مدیران ارشد دولت، منصرف شدند. اظهار نظرکردن. آنها او را از مؤسسه و دلایل خروج از آن بیرون کشیدند.

عزیزی در عین حال با قدردانی از اعتماد وزیر اقتصاد و دارایی در صدور حکم معاون حقوقی و مجلس این وزارتخانه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص تنیس و می‌خواهم کار خود را تکمیل کنم. من از وزیر محترم دارایی عذرخواهی می کنم که نتوانستم.

اما سؤالات جدی باقی می ماند: دلیل انتصاب یک فرد دارای مدرک پرستاری در ریاست حقوقی وزارتخانه مهمی مانند وزارت دارایی چیست؟ و آیا بعد از صدور حکم انتصاب نمی توان قبل از انتصاب با مردم صحبت و هماهنگی کرد تا منصوبین از سمت خود مطلع نشوند و وزیر را رد نکنند؟

وضعیتی که برای عدم پاسخگویی و حمایت وزیر از انتصاب عجیب و غریب به وجود آمده، به خودی خود حیرت آور و توهین آشکار به شعور حضار است.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما