ماجرای دعوای علیرضا دبیر با وزیر ورزش چه بود؟

[ad_1]

از شب گذشته چندین کانال تلگرامی از دعوای رئیس فدراسیون ورزش با وزیر ورزش و باج گیری وی از وزیر ورزش خبر می دادند.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس فدراسیون ورزش در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با صدای بلند از وزارت ورزش درخواست بودجه کرد و این مراسم را برگزار نکرد. .

اما کجا این اتفاق افتاد؟ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون که به معنای واقعی کلمه وزیر ورزش را برای بودجه فدراسیون خود به چالش می کشد، پس از خبر آنلاین مبنی بر ریاست وی در فدراسیون کشتی ظاهر می شود.

دبیر که در ماه های اخیر پس از موفقیت نسبی خود در جام جهانی و المپیک، تیم خود را به اردوهای قرقیزستان و عراق می فرستد، از فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش به دلیل کمبود بودجه و پاسخگویی شکایت کرد. مجوزهای لازم برای تکمیل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در محل فدراسیون در ورزشگاه آزادی صادر نخواهد شد. فدراسیون کشتی با دارا بودن دو کمپ و سالن غذاخوری اختصاصی و یک سالن تمرین، این فدراسیون را به یکی از مجهزترین مراکز ورزشی برای تیم های ملی تبدیل کرده است.

چیزی شبیه آکادمی ملی فوتبال. البته تجهیزات ساخته شده بدون کمک دولت. دعوای بعدازظهر چهارشنبه اما وسط مجلس عزاداری؟ به گفته شاهدان عینی، در پایان مراسم عزاداری و حتی پس از صرف غذا برای مهمانان، در اتاق عاصم یوسفی، رئیس سازمان، درگیری رخ داد. تومان برای کشتی.

البته حتی وزیر ورزش هم به دلیل محدودیت های مالی در بودجه برای بخش ورزش پیش بینی نکرده است.

عصام یوسفی، رئیس انجمن تجهیز نیز افزود: ساخت و ساز فدراسیون کشتی در محل اردوی تیم ملی قانونی نبوده و مجوزهای لازم را ندارد و به همین دلیل اجازه ادامه پروژه داده نشد.

یکی از شاهدان عینی به خبرآنلاین گفت: رئیس فدراسیون موضوع را به وزیر ورزش گزارش کرده است. عزا نداشت و وقت شام بود. آقای دبیر مطالبات فدراسیون خود را پیگیری کردند و شکایت کردند و آقای وزیر هم پیگیری کردند و توضیحاتی دادند. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. در آنجا نیز با شری آشنا شد. دبیر بنا به میل خود پیگیر نامه شد و به این نتیجه رسید که این نامه سه روز پیش برای رفع مشکلات مالی فدراسیون کشتی منتشر شده است. اما هیچ درگیری واقعی در هیچ یک از طرفین وجود نداشت و آنچه که می‌توانیم بگوییم این است که هیچ درگیری وجود نداشت.»

عدم تخصیص بودجه به فدراسیون های ورزشی در سال های منتهی به بازی های آسیایی به تدریج منجر به نارضایتی دسته جمعی وزارت ورزش شده است. اتفاقی که روند آماده سازی تیم ملی برای بازی های آسیایی را با چالش مواجه کرده است.

پیش از این روسای سایر فدراسیون های ورزشی از جمله وزنه برداران به شدت از وزارت ورزش به دلیل تعلل بودجه مصوب دولت در این فدراسیون انتقاد کرده بودند.

اگرچه در حال حاضر بسیاری از فدراسیون‌های المپیک توسط یک سرپرست اداره می‌شوند، اما تأیید رئیس جدید فدراسیون ورزشی احتمالاً انتقادات وزارت ورزش را به دلیل عدم تخصیص بودجه افزایش خواهد داد.

افزایش سرسام آور هزینه های تیمی برای فدراسیون های ملی و عدم تدابیر بهینه برای جذب اسپانسر مانند عدم پخش تلویزیونی و پرداخت حق پخش و بحران بودجه کشور از چالش های بزرگ وزرای ورزش است. از بازیکنان ملی دفاع کنید، به زودی شاهد گلایه های شدید سایر رشته ها و قهرمانان خواهیم بود. همین اتفاق در مورد تیم ملی فوتبال هم افتاد که به عدم پرداخت پاداش اعتراض کردند.

اگر حمید سجادی، وزیر ورزش بخواهد از دوران قهرمانی ورزشی موفقی برود چاره ای جز پیگیری جدی تری از بودجه و البته شجاعت بیشتر برای کسب درآمد ندارد. فدراسیون. بازی روان.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما