ماجرای صالحه رامین دختر محمدعلی رامین چیست؟

[ad_1]

در رفتن انتشار تصاویر صالح رامین، فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت دهم و مشاور محمود احمدی نژاد در دولت نهم، جنجال به پا کرده است. او در اروپا مشغول طراحی لباس است و برندی به نام سالیا ثبت کرده است. او لباس های طراحی شده توسط خودش می پوشد و عکس های تبلیغاتی خود را در صفحه اش منتشر می کند. این معضل برخی از اهالی رسانه و سینما را به سمت حل این مشکل سوق داده است.

به گفته فرارو، اما مهمترین فردی که این مشکل را حل کرد رضا کیانی بود. او عکس های رامین مجاز را در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی بازنشر داد و او را به ریاکاری متهم کرد.

پس از رضا کیان، رسانه ها، فعالان سیاسی و رسانه ای به میدان آمدند و بار دیگر موضوع سوء استفاده فرزندان مسئولان از موقعیت پدری را مطرح کردند.

نامه های جنجالی چند سال اخیر مانند سمیر زند، ساشا سبحانی، یاسین رامین و… به دلیل این جنجال دوباره سر زبان ها افتاده است.

ماجرای صالحه امین دختر محمدعلی رامین چیست؟

اختلاف بر سر صلاحیت رامین و استفاده از اجاره بهای پدر

صالحه رامین اکنون از سوی برخی سلبریتی ها و رسانه ها و برخی مصرف کنندگان متهم شده است که از اجاره پدرش برای زندگی در اروپا و ایجاد برند سالانه استفاده کرده است. اما او در نامه خود به رضا کیانیان این موضوع را تکذیب کرده است.

او تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است.

صالحه رامین می‌گوید سال‌هاست که می‌جنگد تا خودش با خانواده‌اش، اطرافیانش، در مدرسه و با جامعه اطرافش باشد. به همین دلیل از 20 سالگی مجبور به کار شد و برای مستقل شدن به عنوان فروشنده در داروخانه و فروشگاه لوازم خانگی مشغول به کار شد.

رضا کیانیان پس از این نامه، حرفه صالح رامین مبنی بر عدم استفاده از رانت پدرش را پذیرفت و استقلالی شد و از او عذرخواهی کرد.

بدون شک در حال حاضر عده ای اعتراف کرده اند که صالح رامین از اجاره پدرش برای اقامت در اروپا و ایجاد برند سالانه استفاده نکرده است. در مقابل، اکثر کارکنان رسانه و مصرف کنندگان دیگر موافق نیستند. آنها مدعی هستند که با فروش در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم خانگی نمی توان برند پوشاک را در اروپا ثبت کرد و کار در این زمینه را تبلیغ کرد.

وی سپس به پرونده یاسین رامین و شکایت هلال احمر در سال ۱۳۹۵ اشاره می کند. اصحاب رسانه و کاربران فضای مجازی بر این باورند که یاسین رامین 27 ساله به سمت داروساز استخدام شده توسط پدرش ارتقا یافته است. بنابراین نمی توان صلاحیت های رامین و استفاده از رانت پدرش برای ترویج فعالیت های طراحی لباس در اروپا را نادیده گرفت.

یاسین رامین متهم به دریافت 2 میلیون و 2 میلیون تجهیزات پزشکی برای واردات دارو در سال 1395 بود اما در ازای آن کالایی وارد نکرد. پس از قطعی شدن پرونده، یاسین رامین به 17 سال حبس محکوم شد که 7 سال آن قابل اجرا بود. اما در آبان 1400 سرانجام تبرئه شد.

آیا فعالیت های پدر کودکان را مورد انتقاد قرار می دهد؟

در این میان برخی از شخصیت ها و رسانه ها نیز فعالیت مسئولین و عدم نفوذ در خانواده های آنان را از عناصر حساسیت عمومی در این زمینه می دانند. به عنوان مثال در مورد صالح رامین، اعتراض عمومی نسبت به فعالیت های صالح رامین در عرصه مد و لباس به تندروی او در دوران نهم و دهم محمدعلی رامین نسبت داده می شود.

رضا کیانیان در یک مورد پس از عذرخواهی از صالحی رامین به اقدامات پدرش در زمان خودش اشاره کرد و گفت که او [رضا کیانیان]و بسیاری از فیلمسازان، بسیاری از هنرمندان، بسیاری از نویسندگان، بسیاری از روزنامه نگاران محمد زخمی توصیه های محمدعلی رامین به رئیس خود [محمود احمدی نژاد]هستند

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما