ماجرای طلاق عاطفی مردم و مسئولان!

[ad_1]

آرمان ملی: قدرت مشروع زمانی معنا و مفهوم واقعی پیدا می کند که مطابق با خواست و نیاز مردم هر جامعه باشد. اساسا استفاده از زور. از دست خواهد رفت و به منبع وحشتناک رشد و توسعه تبدیل خواهد شد. جوامع

مثلاً در کشورهایی مثل کره شمالی، ونزوئلا، بولیوی، سوریه، عراق، افغانستان و … استفاده از زور چه پیشرفت و پیشرفتی برای مردمش به ارمغان آورده است؟! اگر قدرت نقش خود را در ساختن جوامع ایفا نکند، به سلاحی مخرب تبدیل می‌شود و مقاومت آشکار و پنهان در برابر این قدرت‌ها به وجود می‌آید و هر از چند گاهی با یکدیگر درگیر می‌شوند. .

اگر بادکنک زیاد باد شود، می ترکد! اگر رهبران جوامع درک درستی از قوانین و معادلات فیزیک و ریاضی جوامع تحت کنترل خود داشته باشند، درک درستی از قدرت زمان و آماری که جهان امروز وارد جوامع می کند نیز خواهند داشت!

چه بپذیرند و چه نپذیرند، روندهای جامعه آنها بر اساس آمارهای جهانی شکل می گیرد. بنابراین اگر زمان استفاده از زور را در نظر نگیرند، از نظر عاطفی از اکثریت جامعه جدا می شوند! درست است که آنها زیر یک سقف زندگی می کنند اما به دلیل طلاق عاطفی هیچ وابستگی و تابعیتی وجود نخواهد داشت و ادامه چنین روندی یک شکست متقابل خواهد بود!

فناوری و فناوری جامعه امروز ایران را به جریان اصلی دهکده جهانی متصل کرده است و باید اذعان داشت که نسل نوجوان و جوان امروز ایران یک نسل دیجیتالی است و ذائقه و افکار ناخودآگاه آنها تحت ادبیات مدرن تربیت شده است و به نوعی وجود دارد. جو هضم اجباری و هیچ کس نمی تواند ذهن خود را برگرداند!

باید بین مردم و مسئولان تعادل روحی و فکری برقرار باشد وگرنه درگیری ها جای خود را به ارتباطات می دهد. گاه اندیشه‌ها برگرفته از واقعیت‌های جامعه نیست و این گونه سازمان‌دهندگان پیوسته تلاش می‌کنند تا جامعه را به ایده‌های خود نزدیک کنند تا این نزدیکی رخ ندهد و محصول چنین واقعیتی همواره از رویارویی و انباشت پنهان و آشکار باشد. خشم و نفرت.

اگر رابطه مردم و مسئولین مبتنی بر واقعیات عینی و ثروت نباشد و صرفاً مبتنی بر تجرید ذهنی باشد، آن رابطه مستحکم نخواهد بود و به مرور زمان گسسته می شود. در پایان یادآور می شوم که واقعیت های آشکار و پنهان جامعه ایران را بپذیرید و بر اساس درک جدید ملت تغییراتی ایجاد کنید.

تعطیلات امید – روزنامه نگار

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما