مانیتورهای متوسط ​​Apple Display Studio با چه دستگاه هایی سازگار هستند؟ – زومیت

[ad_1]

در جریان رویداد Peek Performance، اپل از جدیدترین نمایشگر خانواده Pro Display XDR با نام Studio Display رونمایی کرد. این مانیتور که توجه اکثر مصرف کنندگان اکوسیستم اپل را به خود جلب کرده است و انتظار می رود فروش نسبتا خوبی داشته باشد، قیمتی بسیار ارزان تر از مشخصات چشمگیر و نسخه پرچمدار آن.

این مانیتور میان رده اگرچه به طور خاص برای مک استودیو طراحی شده است، اما برای ارائه بهترین عملکرد در نسخه های تراشه M1 Max و M1 Ultra معرفی شده است. با این حال، با بسیاری از مدل‌های مک، حتی مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ قدیمی‌تر و آی‌پدهای دارای پورت USB-C سازگار است. اما جدیدترین iPad Air و همچنین جدیدترین iPad mini که هر دو مجهز به درگاه USB-C هستند از این نمایشگر پشتیبانی نمی کنند. چرا اپل این دو دستگاه را از سازگاری با مانیتورهای ارزان قیمت خود محروم کرد؟

مقاله مرتبط:

واقعیت این است که iPad Air 4 و iPad Mini 6 اگرچه مجهز به درگاه USB-C برای اتصال به نمایشگر استودیو هستند، اما به نسل اول USB 3.1 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه محدود می شوند. اتصال USB آیپد ایر 5 که به مناسبت عملکرد بالا معرفی شد، دو برابر سریعتر از نسل دوم USB 3.1 است. در نتیجه نمایشگر استودیو دارای پهنای باند کافی برای نمایش وضوح 5K است.

نسل اول پورت USB 3.1 تنها با نمایشگرهای 4K با نرخ تازه سازی 30 هرتز سازگار است که به طور قابل توجهی کمتر از وضوح 5K و نرخ تجدید استودیو 60 هرتز است. هنوز مشخص نیست که او با آیپد مینی جدید یا آیپد ایر 4 چه خواهد کرد، اما اپل رسما اعلام کرده است که این دو دستگاه با نمایشگر استودیو سازگاری ندارند.

Mac Studio و Display Studio

مانیتور استودیو نمایشگر همچنین با iPad Pro 5 که دارای درگاه Thunderbolt است یا دستگاه های اپل که از نسل دوم USB 3.1 پشتیبانی می کنند، مانند iPad Pro 12.9 اینچی، نسل سوم یا چهارم، سازگار است. هر سه نسل از مدل های 11 اینچی آیپد پرو که حداقل به نسل دیگری از پورت USB 3.1 با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه مجهز هستند نیز با این نمایشگر سازگار خواهند بود. با این حال، کاربران بهترین تجربه را با آی پد مجهز به تاندربولت خواهند داشت. زیرا سرعت نسل دوم USB 3.1 کمتر از Thunderbolt است.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت دوربین نصب شده در استودیو نمایشگر است که به نظر می رسد نیاز به اتصال به مک دارد. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. علاوه بر این، برای به روز رسانی سیستم عامل مانیتور به اتصال Mac نیاز است.

در این مواقع محدودیت های قابل توجهی برای اتصال استودیو نمایشگر به آی پد وجود خواهد داشت. پشتیبانی ناامید کننده از مانیتور خارجی آیپد را نیز به آن اضافه کنید تا نتیجه گیری شود که این مانیتور جذاب با مک سازگار است.

با این حال، ما امیدواریم که iPad OS 16 و سخت افزار آیپد آینده پشتیبانی بهتری از مانیتورهای خارجی داشته باشند. چه فکری در این باره دارید؟

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما