مایکروسافت Visual Studio 2022 و NET 6 را منتشر کرده است.

[ad_1]

مایکروسافت امروز از انتشار عمومی Visual Studio 2022 و NET 6 خبر داد. این ابزارهای جدید قابلیت های جدیدی را برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورند تا روند توسعه و ایجاد برنامه های جدید را سریعتر و آسان تر کنند.

Visual Studio 2022 اولین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ در بیش از دو سال گذشته است. این نسخه اکنون از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کند که خبر مهمی برای توسعه دهندگان است زیرا اکنون می توانند از حافظه رایانه شخصی استفاده کامل کنند. ویژوال استودیو دیگر از دستگاه های 32 بیتی پشتیبانی نخواهد کرد.

Visual Studio 2022 شامل تغییرات مختلفی است و از نسخه های جدیدتر C ++، NET 6 و C # 10 پشتیبانی می کند. سردبیران برنامه نیز تغییر کرده اند. به عنوان مثال، اکنون از ویژگی های جدید IntelliCode مانند کپی و چسباندن چند نقطه ای و تکمیل خط در پروژه های C# پشتیبانی می کند.

نکته مهم بعدی تغییرات ایجاد شده در پلتفرم توسعه ویژوال استودیو است. این نسخه دیگر از افزونه های ویژوال استودیو 2019 پشتیبانی نمی کند، مگر اینکه افزونه ها به روز شوند. مایکروسافت همچنین ظاهر برنامه و برخی از نمادها را تغییر داده است. فونت کد جدید Cascadia برای استفاده کاربران به نرم افزار اضافه شده است.

تغییرات عمده ای نیز در مورد .NET 6 رخ داده است. قدرت این فریمورک به خصوص در قسمت فایل های I/O افزایش یافته است. API ها بهبود یافته اند. به عنوان مثال، عملکرد JSON API بهبود یافته است و حداقل API های جدیدی به ASP.NET Core اضافه شده است که کار با سرویس های HTTP را آسان تر می کند. این نسخه از HTTP / 3 و OpenSSL 3 نیز پشتیبانی می کند.

.NET Framework 6. برنامه چند پلتفرمی دارای ویژگی به نام UI (MAUI) است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد رابط های کاربری مدرن را برای پلتفرم های دسکتاپ و موبایل طراحی کنند. اما این ویژگی در زمان راه اندازی در دسترس نیست و نمی دانیم چه زمانی منتشر می شود.

این فریم ورک تا سه سال آینده توسط مایکروسافت پشتیبانی خواهد شد، اما تنها در Visual Studio 2022 برای ویندوز و مک پشتیبانی خواهد شد.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما