ما سال را با آب و هوای شدید ترسیم کردیم

[ad_1]

بر اساس تجزیه و تحلیل داده های ایستگاه هواشناسی توسط نیویورک تایمز، دما در ایالات متحده در سال گذشته بیش از هر سال دیگری از سال 1994 گرما و سرما را ثبت کرد.

تایمز داده های دمای بیش از 7800 ایستگاه هواشناسی در سراسر ایالات متحده را تجزیه و تحلیل کرد. حداقل از سال 1970 هر سال رکوردهایی در جایی در کشور ثبت می شود، اما سال 2021 در مقایسه با سال های اخیر تنها رکورد است.

بیشتر این رکوردها توسط امواج گرما انجام می شود. سال گذشته، 8.3 درصد از ایستگاه‌های هواشناسی در سراسر کشور، حداقل از سال 1948، به بالاترین حد خود رسیدند، که بیش از هر سال دیگری از زمانی که رصدهای هواشناسی برای اولین بار توسط دولت ایالات متحده ثبت شد.

چرا مهم است: حوادث دمای شدید اغلب نمایانگر قابل مشاهده ترین اثرات تغییرات آب و هوا هستند.

در نیومکزیکو که من زندگی می کنم، روزهای تابستانی داریم که واکنش وسایل نقلیه با نور خورشید آنقدر ازن تولید می کند که هوا ناسالم می شود، به خصوص. افراد مبتلا به آسم یا سایر بیماری های تنفسی. همچنین روزهایی را داریم که ذرات دود در هوا، آتش سوزی های بزرگ جنگلی صدها مایل دورتر، نفس ما را به خطر می اندازد.

و به طور فزاینده ای از سال 2000، طبق تحقیقاتی که هفته گذشته نوشتم، روزهایی داریم که هر دو نوع آلودگی به طور همزمان در سطوح ناسالم هستند – نه فقط در نیومکزیکو، بلکه در سراسر غرب. این بدان معناست که میلیون ها نفر در این منطقه در روزهای بیشتری در هر سال با “ضربه مضاعف” آلاینده های مضر روبرو می شوند.

محققان گرمای بیش از حد و دمای رو به وخامت را عامل افزایش فراوانی به اصطلاح “تداوم همزمان” آلودگی بد ازن و دود در سراسر منطقه می دانند. و او پیشنهاد می کند که تغییرات آب و هوایی نقشی را ایفا می کند – که منطقی است، زیرا گرم شدن کره زمین با دمای بالاتر و آتش سوزی های بزرگتر مرتبط است.

نقل شده: دانیل سون، هواشناس و نویسنده این مطالعه گفت: “ممکن است چیزی در کوتاه مدت شخصاً شما را بکشد.” اما اگر بارها و بارها همان تهدید را بر میلیون ها نفر تحمیل کنید، بار اجتماعی واقعاً بسیار زیاد است.


“لگد به شلوار.” آدام مک کی کارگردان گفت که او فیلم جدیدش “به بالا نگاه نکن” را می خواهد.

در جدول نتفلیکس، لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در نقش دانشمندانی حضور دارند که به طور خستگی ناپذیری با رهبران و مردم کار می کنند تا دنباله دار سیاره کش را جدی بگیرند. دنباله دارها استعاره ای از تغییرات آب و هوایی هستند و مکی، دی کاپریو و جوآنا هیل که در این فیلم نقش رئیس کارکنان کاخ سفید را بازی می کنند، از تماشاگران می خواهند که در اقدامات اقلیمی در مقیاس کوچک شرکت کنند.

همانطور که در مقاله این هفته خود نوشتم، دیگر پیشنهادات هالیوود پیامدهای جهانی واقعی داشته است: رئیس جمهور رونالد ریگان قول داد که جنگ هسته ای را پس از تماشای یک فیلم تلویزیونی در سال 1983 متوقف کند. اما این بحث وجود دارد که آیا «Dont Look Up» می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر – و اینکه آیا استعاره Mackay در مورد تغییرات آب و هوایی مؤثر بوده است یا خیر.

عدد: به گفته نتفلیکس، این فیلم که آمار و ارقام خاص خود را دارد، با ۱۵۲ میلیون ساعت تماشا در هفته‌های اخیر، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های تمام دوران است.


این هفته در Times Insider، بخشی که توضیح می دهد ما کی هستیم و چه کار می کنیم، Somini Sengupta، یک گزارشگر هواشناسی، در مورد انگیزه های خود برای روزنامه نگار شدن، یافتن ایده و آرامش صحبت می کند.


اسکی بازان بیشتری در ایالات متحده کاری را انجام می دهند که شما انتظارش را ندارید: اسکی. زیرا هم با ویروس کرونا و هم با تغییرات آب و هوایی مرتبط است.

تور اسکی، یک سبک ترکیبی که ترکیبی از عناصر اسکی کراس کانتری و سراشیبی است، مدت‌هاست در اروپا رایج بوده است. با این حال، در آمریکای شمالی، به طور کلی فقط ورزشکاران و کوهنوردانی که می‌خواهند در مناطقی که می‌توانند روی پودر دست‌نخورده اسکی کنند، انجام می‌شود.

در سال 2020 زمانی که بیماری های همه گیر استراحتگاه ها را در سراسر کشور بسته بودند، این وضعیت تغییر کرد. تورهای اسکی تنها راه مقرون به صرفه برای اسکی بازان تفریحی برای رفتن به سراشیبی شده است.

اکنون آسانسورها بازگشایی شده‌اند، اما تور به‌عنوان روشی مطمئن‌تر و مطمئن‌تر برای اسکی در سیاره‌ای در حال گرم شدن شناخته شده است. سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در ایالات متحده از تجهیزات ویژه تور استفاده کردند. درو هاردستی، اسکی باز و پیش بینی در مرکز بهمن یوتا گفت: «این یک افزایش خطی نیست. “این نمایی است.”

به گفته کارشناسان، این ایمن تر است، زیرا به گفته کارشناسان، تغییرات آب و هوایی خطر ریزش بهمن در کشور را غیرقابل پیش بینی تر کرده است. این قابل اطمینان تر است زیرا گرم شدن باعث کاهش پوشش یخ شده است. و در مسیرهای مدیریت شده، استراحتگاه ها این گزینه را دارند که یخ مصنوعی اضافه کنند.

شما می توانید کل مقاله را اینجا بخوانید.


اگر Climate Fwd: در صندوق ورودی خود را دریافت نکردید، شما شما می توانید اینجا ثبت نام کنید

ما دوست داریم نظرات شما را در مورد روزنامه بیان کنید. ما هر پیامی را می خوانیم و به بسیاری پاسخ می دهیم! لطفا نظرات و پیشنهادات را ایمیل کنید [email protected].

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما