مجیدی: چرا می خواهی با استقلال زیبا بازی کنی؟

[ad_1]

فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم بگویم چه بر سر تیمم آمده است. تیم من 15 روز تمرین نکرد. بعد از 15 روز که اکثر بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شدند، تمرین را شروع کردیم و بعد از 4 روز تمرین مقابل هواداران بازی کردیم.

وی ادامه داد: پس از دیدار با هواداران، یک روز و نیم تمرین ریکاوری انجام دادیم و سپس در جام حذفی مقابل اسپند 120 دقیقه به میدان رفتیم. امروز بعد از 4 روز در لیگ برتر با ذوب آهن بازی کردیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم و می‌خواهم به آنها پیام بدهم که با توجه به شرایط خیلی خوب هستید. بازیکنانم با تمام وجود بازی می کنند و از آنها تشکر می کنم. ذوب آهن از گفتن اینکه تیم بسیار خوبی هستند خسته نمی شود. در مجموع بازی خوبی را به خصوص در نیمه دوم شاهد بودیم.

مجیدی در خصوص تغییرات در تیم استقلال و جایگزینی وریا غفوری توسط صالح حردانی گفت: غفوری دو بازی انجام داده بود و امروز سعی کردیم از بازیکنانی که آسایش بیشتری داشتند استفاده کنیم. حردانی امروز عالی بود مخصوصا در نیمه دوم. من از او کاملا راضی هستم و قبلا هم گفته بودم که یکی از جوانان خوب استیگلال است و امیدوارم پیشرفت کند و در تیم ملی بازی کند.

سرمربی استقلال درباره تصمیم وحید کاظمی در این دیدار یادآور شد و گفت: بعد از بازی به داور گفتم که در 90 دقیقه بازی یک بار اعتراض کردم و با آن اعتراض کارت زرد گرفتم. به نظر من داوری عالی بود.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در نیم فصل عملکرد عادی نداشته است، گفت: آیا در همایش سایر مربیان این سوال را از مربیان دیگر پرسیدید؟ دو بازی لیگ را دیدم و چیزی ندیدم. نمی دانم چرا همه به دنبال آزادی زیبا برای بازی هستند. بازیکنان من درخشان و عالی هستند. من با آنها صحبت کردم و گفتم مهمترین چیز برای ما حفظ این روند است. ما سخت کار می کنیم، اما فکر می کنم می توانیم بازیکنانی را که داریم حفظ کنیم.

وی در خصوص ادعای مهدی تاتار مبنی بر اینکه تیمش در 90 دقیقه صاحب توپ شده است، گفت: می توانند توپ را با خود به اصفهان ببرند و مشکلی وجود ندارد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما