محرومیت ایران از جام جهانی؟

[ad_1]

علی کفشیان درباره نحوه صدور مجوز کسب و کار سرخابی ها در سال های گذشته توضیح داد: این قسمت قبلا به باشگاه گزارش شده بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما فرصت داد تا این موضوع را حل کنیم. فکر می کنم کنفدراسیون فوتبال آسیا و بخش نظارت مدت ها منتظر ماندند و در نهایت تصمیم گرفتند سرخابی ها را از لیگ قهرمانان حذف کنند. مواردی وجود دارد که مجوز دولت لازم بوده ولی محقق نشده است.

وی افزود: محرومیت و استقلال پرسپولیس از آسیا، مالی و… به نفع ما و فیفا نیست. این بهترین فرصت برای باشگاه است تا به سمت ساختار حرفه ای حرکت کند و قوانین لازم را بازنگری کند. مدیران باشگاه نباید ورزش های تیمی را در نظر بگیرند. به نظر من در هیچ ساختار تجاری دو تیم زیر نظر یک نفر نیستند و باید ساختارهایی مانند حقوق مالکیت و توزیع و مسائل مالیاتی ایجاد شود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: زمانی که فردی مالکیت باشگاهی را در اختیار می گیرد باید ببیند در یکی دو سال آینده اوضاع چگونه است. آنها می توانند در باشگاه خود آکادمی بسازند و برای آنها وقت بگذارند و این اشتباه است که مدیران باشگاه تیم پیدا کنند و با مربیان تیم تماس بگیرند و این زیبایی باشگاه فوتبال ما نیست. زمانی که من در فدراسیون دوومیدانی بودم زمین را در آفتاب انقلاب گرفتیم و می خواستیم آن را بسازیم. زمین 77 هزار متر بود و ما آن را به پرسپولیس دادیم و دوومیدانی شد و متوجه شدیم که حتی کسی به زمین نگاه نکرده است. مدیر باید به ساختار باشگاه فکر کند.

علی کفشیان درباره انتقاد یک بازیکن پیشکسوت فوتبال گفت: برخی چیزها دست رئیس جمهور نیست. فدراسیون و ما به خوبی انجام می دهیم آنچه را که باید انجام دهیم. مثلاً در مشهد وقتی یک تیم خارجی برای مسابقه می آید، درها را می بندند و اجازه ورود نمی دهند یا اجازه ورود به آزادی را نمی دهند. رئیس فدراسیون تلاش می کند کارها را جلو ببرد.

وی در گفتگو با رادیو تهران گفت: اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال تصویب نشود، کل فوتبال ما از ریل خارج می شود. وی گفت: متأسفانه در آینده جام جهانی را پیش رو داریم و البته این مسائل حل نشده است. مانع از حضور ما در جام جهانی خواهد شد. در مورد پرتغال هم همین اتفاق افتاد و فیفا به آنها گفت اگر به سؤالات شما پاسخ داده نشود اجازه نمی دهیم به جام جهانی بروید. از این پس تذکرات لازم به ماموران داده شود. فیفا ممکن است در قلمرو خود مخالفت کند، همانطور که مجمع در یک فدراسیون فوتبال ممکن است یک باشگاه و عضو را تعلیق کند و به فدراسیون و اتحادیه فوتبال نپیوندد، فیفا ممکن است اعلام کند که اگر مشکلات شما حل نشود، نمی توانید با تیم های خارجی روبرو شوید. .

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما