مشاوران حرف آخر – اسامی مشاوران حرف آخر – صفحه مشاوران حرف آخر

قطعا نه!! اگر با سبک برنامه ریزی های دیجی کنکور آشنایی داشته باشید میدونید که در دیجی کنکور برنامه ها سطح بندی شده تدوین میشن و کاملا قابلیت شخصی سازی 100% برای هر نفر رو دارن. مهارت هایی مثل اینکه چطور کمتر بخوابید اما همچنان سرحال و قبراق باشید قطعا به شما کمک می کند بهتر مطالعه کنید و سر حال تر زندگی کنکوری و تحصیلی خودتون رو بگذرونید. در بانک سوالات طلایی هر درس شامل سه سری نمونه سوال VIP مطابق با بارم بندی رسمی آموزش پرورش می باشد که با مطالعه و حل این سوال ها قطعا به کل مطالب برای امتحان مدرسه مسلط میشید. یکی از خدمات جدید ما در برنامه زمستانه ارائه کتابچه سوالات طلایی نوبت اول همه دروس پایه یازدهم می باشد. برای اولین بار در ایران و بعد از 1 سال تلاش برای تهیه و تدوین 4 دوره بسیار ویژه ، کلیدی و مهم برای شما آماده کرده ایم که اطلاعات آن می تواند سال کنکور را برای شما به یک سال طلایی ، ایده آل و پر از موفقیت تبدیل کند. به همین دلیل توصیه ما در مشاوره کنکور – منبع رسمیبیانیه رسمی – زبان بالا بردن اطلاعات خود و همچنین افزایش ضریب دروس مختلف می باشد.

مشاوره ی کنکور زبان

اطلاعات این دوره بر اساس متدهای روانشناسی خواب و استراحت بر اساس مکانیزم بدن انسان است که توسط بزرگترین کارشناسان این حوزه به طور کامل تایید شده است و کاملا می تواند برای یک کنکوری عملی باشد. نکته مهم این است که اطلاعات این دوره ها همیشه و تا آخر عمر به دردتون می خوره. هدف اصلی این دوره این است که شما انگیزه خود را حفظ کنید ، هر وقت نا امیدی سراغتان آمد آن را کنار بزنید و بتوانید با نهایت لذت به مسیر درس خواندن ادامه دهید. سوال ششم: با برنامه ریزی زمستان دیجی کنکور دروس نیمسال دوم یازدهم را چند بار مطالعه و مرور می کنیم؟ اگر با برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور پیش بروید تمامی مباحث نیمسال اول یازدهم را حداقل 3 بار مطالعه و مرور می کنید و همچنین برای مباحثی که سخت تر هستند یا زود فراموش می شوند تا 6 بار مرور در نظر گرفته شده است که تا در پایان زمستان مطمئن باشید به همه ی مباحث تسلط پیدا کرده ای و دیگر به هیچ عنوان از ذهن شما پاک نمی شود. مخصوصن قبل از روزای سنگین مدرسه یا آزمونای تستی حتمن باید یه صبحانهی کامل خورده باشیم. شما می تونید هر شب دوتا از این آیتم ها رو انتخاب کنید و بعد از انجام دادن همه آیتم های اصلی برنامه ریزی ، نیم ساعت قبل از خواب رو به انجام این کارهای کوچک اختصاص بدید.

در مشاور کنکور به شما کمک میکند قبل از انجام ثبت نام در رابطه با اهداف خود و همچنین رشته تحصیلی که تمایل به انتخاب آن در تحصیلات تکمیلی را خواهید داشت درک روشن و دقیقی به شما ارائه می نماید. بله. افرادی که هیچ مطالعه ای هم در تابستان و پاییز نداشته اند نیز می توانند از برنامه ی زمستانه دیجی کنکور استفاده کنند. نکته مهم : این کتاب ها در هیچ جایی به فروش نمیرسه و حق امتیازشون مربط به دیجی کنکوره و فقط در اختیار خریداران پکیج برنامه ریزی دیجی کنکور قرار میگیره. با فکر کردن به یک مشاور، تصویری از فردی خوش صحبت، خوش اخلاق و با انگیزه بالا در ذهن ما ظاهر می شود. بیش از 3 بار! تیم تحریریه و تولید محتوا دیجی کنکور، متشکل از بیش از 100 رتبه برتر کنکور، در چند سال اخیر می باشد. همیشه سعی ما، این بوده که بهترین محتوا را برای شما عزیزان تولید کنیم. یعنی شما در زمان تحصیل در مقاطع دهم به بعد باید سعی کنید تا آنجا که می توانید به دروس کنکور تسلط پیدا کنید.

مشاوره کنکور آنلاین چت

برای اولین بار یک دوره ویژه مخصوص خواب و استراحت با سرفصل های فوق العاده کاربردی برای شما آماده کرده ایم تا به طور کامل این مشکل را پشت سر بگذارید. خستگی ، خواب آلودگی و کم انرژی بودن از مهمترین مسائل و معضلات دانش آموزان به خصوص کنکوری ها می باشد. سلام وقتتون بخیر،من ورودی بهمن ۹۷ ارشد فراگیر پیام نور هستم،خواستم بدونم که میتونم از دانشگاه انصراف بدم و از دوباره کنکور 1400 بدم؟ رشته ای که قبلا در ازاد انصراف دادم دوباره در ازاد ثبت نام کنم .؟ 2- آیا اگر کلا پول درخواستی رو ندمو کلا دانشگاه نرم تفاوتی با انصراف دادن داره یا خیر ؟ برنامه ریزی زمستانه دیجی کنکور برای پایه ی یازدهم به صورت 100 % با تمامی آزمون های آزمایشی از جمله قلمچی ، گزینه 2 و گاج منطبق می باشد. سلام میخواستم بدونم از کنکور تجربی میشه مددکاری اجتماعی خوند! به نوعی این برنامه می تواند یک استارت قدرتمند برای کنکور سال آینده باشد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما