مشاوره حضوری کنکور + مشاوره تحصیلی حضوری در 6 بخش

هدف مشاوره کنکور آنلاین ایران تحصیل ارائه خدمات شبانه روزی می باشد به همین دلیل هر یک از داوطلبان و دانش آموزان در هر مقطع زمانی که دچار مشکل شوند، می توانند با برقراری ارتباط با مشاورین ایران تحصیل بر تمامی اطلاعات مربوط در هر زمان بدون نیاز به صبر کردن و منتظر ماندن استفاده نمایند. آینده و سردرگمی هایی که برخی از داوطلبان در رابطه با انتخاب های خود دارند، موجب تعیین سرنوشت آنان می گردد. مناطق کشور بر اساس امکانات آموزشی به سه منطقه 1، 2 و 3 تقسیم بندی می شوند و داوطلبان با توجه به منطقه خود جزء یکی از این سهمیه ها می باشند. این افراد به ترتیب 5 و 25 درصد ظرفیت رشته محل ها را به خود اختصاص می دهند. در واقع این نوع از مشاورین به واسطه تجربه موفقی که از دوران تحصیل و کنکور خود داشته اند به ارائه مشاوره تحصیلی در زمینه موفقیت در کنکور می پردازند. سهمیه های کنکور عبارت اند از امتیازات به خصوصی که بنا به بهره مندی از شرایط ویژه ای به برخی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری داده می شود.

مشاوره کنکور آنلاین به صورت شبانه روزی کمک می نماید تا داوطلبان در تمامی رشته ها به تمامی موارد و خدمات مورد نیاز دسترسی یابند. با این وجود شما می توانید مشاور مورد نظر خود را از بین اعضای تیم مشاوره کنکور ما انتخاب کنید و پس از ثبت نام نیز در هر زمان می توانید مشاور خود را در صورت تمایل تغییر دهید. برای مثال نباید در طول یک روز در تمام تایم ها فقط دروس تخصصی را قرار بدهد و یا بلعکس فقط دروس عمومی را بگذارد بلکه در این بین باید تعادل را رعایت کند . درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید. یعنی اصلا به این صورت نخواهد بود که روند اجرایی شما تا قرار مشاوره کنکور حضوری بعدی به حال خودش بماند. آنچه مشاورین ایران تحصیل بدان بسیار متعهد و معتقد می باشند این است که تمامی داوطلبان حق استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری را خواهند داشت و در این زمینه هیچ گونه ممنوعیت و محدودیتی نباید برای داوطلبان وجود داشته باشد.

مشاور کنکور ورامین

تمامی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی، خصوصا در مقطع دبیرستان، نیازمند مشاوره و برنامه ریزی می باشند اما متاسفانه امکان استفاده از مشاوره برای تمامی داوطلبان با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف وجود نخواهد داشت. تعداد و درصد قبولی هر کد رشته محل از مناطق سه گانه در هر کنکور سراسری متفاوت است و یکی از دلایلی که این تفاوت را رقم می زند، تفاوت میزان شرکت کنندگان هر منطقه در آزمون سراسری هر سال با سال های گذشته است. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که تعداد داوطلبان منطقه 2 معمولا از مناطق 1 و 3 بیشتر است. لازم به ذکر است که در صورت پذیرفته شدن در یکی از این کد رشته ها باید گواهی مذکور به دانشگاه یا موسسه محل قبولی ارائه گردد. مراکز استان ها مانند تهران، مشهد، اصفهان جز منطقه 1، شهر ها و شهرستان ها جز منطقه 2 و روستاها و مناطق محروم در منطقه 3 دسته بندی می شوند. چنانچه داوطلبی دوران تحصیل متوسطه دوم خود را در چند منطقه گذرانده باشد، سهمیه منطقه مرفه تر برای وی لحاظ خواهد شد. همچنین متقاضیان معلول و افرادی که دو سال آخر تحصیل خود را در کشورهای خارجی گذرانده اند نیز جز افراد منطقه 3 قرار می گیرند.

اهمیت جمع بندی و مرور را فراموش نکنید و از این نوع مطالعه جهت یادآوری مطالب فراموش شده و تثبیت یادگیری خود استفاده نمایید. یادداشت و نکته برداری از هر درس و مرور در پایان هر روز، جزو ملزومات یادگیری بهتر و مفید تر است. یک مشاورکنکور خوب باید شرایط مناسب مطالعه، ساعت مناسب مطالعه و تست زنی برای هر درس، برنامه مرور کوتاه و بلند مدت هر درس، راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی مطالب، تکنیک های مرور و ابزار های مرور، خلاصه نویسی درست برای هر درس و زمان و شرایط استفاده صحیح از خلاصه ها، قسمت های ترکیبی دروس مختلف، موضوعی و درس به درس یا ترکیبی خواندن و … تست زدن دروس تخصصی، بلافاصله بعد از مطالعه و برای دروس عمومی، خداکثر تا 24 ساعت پس از زمان مطالعه دروس مورد نظر انجام گیرد. این آزمون ها، محتویات درسی مطالعه شده داوطلب در طول بازه های زمانی کوتاه یا بلند را به چالش می کشد و به او این شانس را می دهد تا اندوخته های درسی خود را مورد ارزشیابی دقیق قرار دهد.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما