مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

بنابراین باید براساس اهداف، تواناییها، بودجهبندی دروس و با توجه به شناختی که از داشتهها و دانستههای خود دارید برنامهریزی کنید. هر سال کنکور کارشناسی ارشد شیمی با توجه به سطح دشواری و ساده بودن آن برای رتبه های مختلف، میانگین درصدهای مختلف را رقم می ­زند. در اینجا چند نمونه از کارنامه های قبولی کارشناسی ارشد شیمی داوطلبان سال گذشته آورده شده است ، البته توجه داشته باشید که در هر سال با توجه به سطح کنکور و سطح علمی نفرات اول، ترازهای قبولی تا حدی متفاوت خواهد بود. همایون آریا با اشاره به شیوههای گزینش دانشجو در کشورهای پیشرو گفت: در این کشورها، کنکور به این شکل که در ایران برگزار میشود، وجود ندارد. به گفته وی طی دو دهه گذشته در کشور ظرفیتهای پذیرش در دانشگاهها بسیار محدود بود و ورود به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برای جوانان تبدیل به یک کابوس شده بود، اما بهمرورزمان و با گسترش دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در کنار دانشگاههای دولتی شاهد ظرفیت بالای پذیرش دانشجو هستیم و دانشگاههای غیردولتی و غیرانتفاعی، پیام نور، علمی و کاربردی، فنی و حرفهای و دانشگاههای وابسته به مراکز دولتی در کنار دانشگاههای دولتی وجود دارد که هرکدام فلسفه وجودی خاصی را برای شکلگیری داشته است.

به گفته آقای راستی از متخصصین حوزه آموزش و پرورش :« سینا تهرانی توانسته است با پشتوانه رتبه ده خود در آزمون سراسری رشته ریاضی و تحصیل در رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی یکی از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک دختر جوان همدانی را به عنوان رتبه نخست کشوری تجربی و پسر جوان تهرانی را به عنوان رتبه چهار رشته ریاضی به رقبایش معرفی کند. معاون دﻓﺘﺮ ﮔﺴﺘﺮش و برنامهریزی آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﻲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه این همایش تخصصی با اشاره به تحصیل بیش از ۳ میلیون دانشجو در ایران بیان کرد: موضوع گسترش آموزش عالی پدیدهای جهانی است که منحصر به کشور ما نیست و بعد از جنگ جهانی دوم در دنیا شاهد شکلگیری شیوههای مختلف نظام آموزشی شامل نخبهگرا، تودهای و مجازی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی هستیم.

مشاور کنکور شیراز

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در مرکز مشاوره امام حسین یزد با حضور مشاوران برجسته در رشته های جداگانه تجربی ریاضی و انسانی دایر می باشد. به عبارتی در هر هفته بهطور متوسط سازمان سنجش متولی برگزاری بیش از سه آزمون است که آزمون سراسر هم یکی از این آزمونها است. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در دهههای گذشته ظرفیت پذیرش در دانشگاهها بسیار پایینتر از تعداد متقاضیان ورود به دانشگاهها بود، اما اکنون ظرفیت پذیرش دانشجو در ایران، بیشتر از تعداد متقاضیان ورود به مراکز آموزش عالی است و همین امر باعث یک ارتقای فرهنگی و علمی در کشور شده است. اما خود این معدل با توجه به دانشگاه محل تحصیل در مقطع کارشناسی در یک عدد بزرگتر از 1 ضرب شده و معدل مؤثر نام گذاری می گردد. نظارت کلیه ی طرح های مشاوره ی تحصیلی و کنکور شخصا با خود جناب تهرانی می باشد و در صورت لزوم ، ایشان ورک شاپ های مشترکی نیز برای متقاضیان کلیه ی طرح ها برگزار خواهند نمود. وی در ادامه با اشاره به سابقه و قدمت طولانی برگزاری کنکور در ایران، بیان کرد: نخستین کنکور رسمی در کشور در سال ۱۳۴۱ توسط تعدادی از همکاران دانشگاهی در یک استان بهصورت متمرکز برگزار شد اما با نظر دستگاههای ذیربط در سال ۱۳۴۷ اساسنامه مرکز آزمونشناسی ایران یا به عبارتی سازمان سنجش آموزش کشور به تصویب رسید و از سال ۱۳۴۸ برای نخستین بار تاکنون پذیرش دانشجو در کنکور سراسر توسط این مرکز همهساله انجام میشود.

وی افزود: از سال ۱۳۴۸ که نخستین کنکور رسمی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد تاکنون به همه داوطلبان گفتهشده است که سؤالات و منابع کنکور تنها از محتواهای کتابهای درسی است و مطالعه دیگر کتابها، یک مطالعه آزاد است و هیچ سؤالی از کتابهای کمکدرسی و کمکآموزشی طرح نمیشود. منطقی است بدون داشتن آدرس یک مسیر هیچ راهی به مقصد نخواهد رسید. کمالگرا بودن باعث می شود فرد همه چیز را بخواهد، یا همه چیز یا هیچ چیز, در مثال بالا هم ذکر کردم یا فرد باید نمره ۲۰ بگیرد یا صفر، برای این دسته افراد حد وسطی وجود ندارد و دائما به دنبال بهترین ها هستند. اگر مشاورتان هیچ کدام از این مشخصات و مهارت ها را ندارد، در تغییر دادن او شک نکیند. خیلی از داوطلبانی که در کنکور شکست خورده اند به کسانی که در حال درس خواندن برای کنکور هستند می گویند: اشتباه نکن! آقای سرورپور در حال حاضر دفتر مشاوره خصوصی خود را دارد. سلام و عرض ادب من کاردانی حقوق دارم و میخوام کارشناسی حقوق ثبتی و قضایی در دانشگاه مجازی ایرانیان بگیرم این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم میباشد حال میخواهم بدانم بعد از فارغ التحصیلی در این دانشگاه میتوام در دفتر ثبت اسناد یا دفاتر قضایی یا دفتار حقوقی شرکت ها مشغول به کارشوم.؟

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما