مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

دینک مایر (۱۹۶۸ و ۱۹۷۲)، که از پیروان روانشناسی فردی است، مشاوره را ایجاد رابطه حسنه بین دو نفر (یعنی مشاور و مراجع) تلقی میکند که از طریق این رابطه، مشاور به مراجع یاری میدهد تا نحوه ارتباط با دیگران را فراگیرد، نیازهایش را بهطور معقول و مقبولی برآورده سازد، احساساتش را بشناسد، اطلاعاتی دربارهٔ نکات قوت و ضعف خویش به دست آورد و با تعیین و شناخت اهداف آینده، شیوههای وصول به آنها را بیاموزد. در سالهای ۱۳۳۷ و ۱۳۳۸ کنفرانسهایی که در مشهد و آبادان تشکیل یافتند لزوم راهنمایی در مدارس را تأکید کردند. از مهر ماه ۱۳۵۰ که اولین کلاس دوره راهنمایی تحصیلی تشکیل شد تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامیبه پیروزی رسید در زمینه اجرای برنامه راهنمایی، فعالیتهای زیادی صورت گرفت که آشنا ساختن والدین و مربیان و دانش آموزان با برنامههای مشاوره و راهنمایی به اعزام مشاورین به مدارس، تهیه پرونده تحصیلی، تست و اجرای آنها از آن جمله میباشد. مشاور، در مشاورههای خانواده، شغلی، تحصیلی و توانبخشی نیز از مهارتهای روانشناختی کمک میگیرد.

مشاور کنکور گزینه دو

تجاوز مشاور قلابی کنکور به دختران جوان برخی ابعاد مشاورهٔ روانشناسی عبارتند از: مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده، مشاوره شغلی، مشاوره توانبخشی، مشاوره ژنتیک، مشاوره ازدواج و … مشاوره اطلاعاتی و مشاوره ژنتیک نیز از انواع مشاورهاند که ارتباط مستقیم و مشخصی با روانشناسی ندارند. مشاوره همچنین قابل پیشبینی است، زیرا مشکلات مراجعان به ظاهر مشابهاست و همگی احساس نگرانی میکنند، سرگردان هستند، دلهره دارند و نظام زندگیشان-یا دست کم بخش مهمی از نظام زندگیشان-به هم ریختهاست. پس از پیروزی انقلاب اسلامیبرنامه راهنمایی با توجه به اهداف جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نتیجه آن سیستم معلم – مشاور بود که هم به تدریس و هم به مشاوره میپرداختند. تسلط در واقع یک مرحله بالاتر از یادگیری است و باعث میشود شما در زمان کمتری به سوالات مشاور کنکور بجنورد پاسخ دهید. با بررسی آزمون های چند سال اخیری می بریم که روند طراحی سوالات به شدت تغییر کرده و وقت گذاشتن برای کنکورهای قدیمی عملا سودی برای داوطلب ندارد. مشاوره به تغییر ادراکات، اعتقادات، نگرشها، رفتارها و نهایتاً تغییر شیوه زندگی منجر میشود.

مشاور کنکور کرج

مشاوره انگیزشی از نظر استفلر و هاچ، (۱۹۵۸ و ۱۹۷۲)، مشاوره، رابطه یاری دهندهٔ تخصصی بین مراجع و مشاور است که به شناخت بیشتر مراجع از خصوصیات خویشتن و تصمیمگیری معقول و مناسب در زندگی منجر میشود. به نظر پاترسون، ارائه اطلاعات صرف، پند و اندرز دادن و تلقین افکار و عقاید به دیگران را هیچگاه نمیتوان مشاوره دانست. اگر مثلاً رشتهی حقوق و روانشناسی پرطرفدارترین رشتهها هستند، دلیل نمیشود که شما هم اگر رتبهی خوبی آوردید آن رشته را انتخاب کنید. حالا خواستم فرهنگیان برم من میتونم تو رشته روانشناسی درس بخونم تو همون دانشگاه فرهنگیان به حدی که بتونم درکنار دبیری مطب هم بزنم یا نه؟ این نوع از مشاوره آنلاین اختصاص به دانش آموزان مدارس و دانشجویان دارد؛ که برای کمک و راهنمایی آنها در زمینه انتخاب رشته تحصیلی در دوره دبیرستان، انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی، اطلاع از مقررات و شرایط و قوانین مدرسه یا دانشگاه یا هر مسئله و مشکلی که در محیط تحصیل برای آنها ممکن است پیش بیاید دارد. در هر حال مشاور تحصیلی به بررسی عمل مختلف افت تحصیلی میپردازد.

مشاور کنکور زبان

برای بررسی احتمال وجود عمل خانوادگی از خود دانش آموز و خانواده او کمک میگیرد. اعزام مشاوران به مدارس، تهیه مقالات و بروشورهای مختلف، تهیه پروندههای تحصیلی و تربیتی، تهیه پرسشنامههای مختلف و ایجاد مراکز مشاوره و راهنمایی در برخی از مراکز استانها از جمله اقداماتی است که در این دوره به عمل آمد. ویژگیهای خود دانش آموز که باید شناسایی شوند عبارتند از: میزان بهره هوشی، نمرات تحصیلی او، تعیین نقاط قوت و ضعف او در دروس مختلف، بررسی علایق و استعدادهای او در زمینه رشتهها و مشاغل. آموزش چنین روشهایی میتواند به جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموز و بالا بردن بهرهوری او کمک کند. مشاوران عزیز باید در مورد انواع تستها، کتابهای کمکدرسی و کلاسهای تقویتی موجود، اطلاعات کافی داشته باشند و برای هر دانشآموز برنامههای خاص، متناسب با ویژگیهای او ارائه دهند. اما این دسته از دانش آموزان عزیز کاملا اشتباه فکر می کنند و اصلا اینطور نیست.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما