مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

مثلا برای شخصی که میخواهد در رشته روانشناسی قبول شود عربی درس کم اهمیتی است و ضریب ۱ دارد اما شخصی که قصد قبولی در رشته حقوق را دارد مهمترین درسش عربی است و ضریب ۴ دارد. انجام نرمش، ورزش یا حتی گوش دادن به یک آهنگ ملایم هم میتواند شما را آرام کند و از استرس شما کم کند. دانش آموزی که در ابتدای مسیر برنامهریزی برای کنکور است، بهتر است از برنامه هفتگی استفاده کند. من دانش آموز ریاضی هستم اما نمیخوام کنکور ریاضی بدم. برای اطلاع از بودجهبندی دقیقتر رشتههای مختلف به پست بودجهبندی منابع کنکور انسانی مراجعه کنید. برای سبک تر شدن کار می توانید دروس خود را به چند قسمت تقسیم کرده و در چند بازه زمانی مختلف در طول هفته به مطالعه آن بپردازید. در مطالعه گروهی، هر کدام از افراد تواناییها و استعداد خاصی دارد و ترکیب شدن این تواناییها کمک میکند تا نوعی همافزایی اتفاق بیفتد. برای اینکه بتوانید یک مشاور تحصیلی در زمینهی کنکور شوید، باید نکات مهمی را بدانید تا بتوانید در این مرحلهی حساس بهخوبی عمل کنید. برای رسیدن به انتخابی که شما را از پشت کنکوری شدن نجات دهد و در مسیر ادامه تحصیل در یک دانشگاه خوب قرار بگیرید، رتبه گردون را سرچ کنید.

مشاور کنکور فرجی

پروفایلسنتر نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی و پلتفرمی برای تصمیمگیری و انتخاب آگاهانه مسیر زندگی است. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من 16 سالمه و امسال باید انتخاب رشته کنم و من قصدم اینکه رشته دانشگاهیمو تربیت بدنی بردارم نمرات تمام درسام به تمامی رشته ها میرسونه و من علاقه ایی به رشته انسانی ندارم خواستم بدونم از رشته ریاضی یا تجربی امکانش هست که تویه کنکور برای دانشگاه روزانه رتبم برسه ؟ به ظاهر همه داوطلبین یک کار را انجام می دهند و آن هم مطالعه کردن است اما چطور ممکن است داوطلبی در تمام دروس درصد بالای ۸۰ را کسب می کند و داوطلبی دیگر فقط تمام درصد های منفی را کسب می کند، اگر این سوال را از داوطلبین کنکور های سال های قبل بپرسید به مهم ترین اصلی که اشاره می کنند داشتن برنامه ریزی اصولی می باشد. یادتان باشد که هیچ کس نمیتواند بهتر از خودتان برای شما برنامه ریزی و بودجه بندی کند. بودجه بندی به شما کمک می کند تا بفهمید هر کدام از درسها یا سرفصلها چه سهمی در کنکور دارند و اهمیت شان چه قدر است. البته کیفیت کتابهای آموزشی و معلمانی که به شما درس میدهند یا دادهاند نیز خیلی اهمیت دارند.

مشاور کنکور در کرج

منابع درسی کنکور انسانی کتابهای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را شامل میشود. از کتابهای تست هم سعی کنید برای ایجاد تسلط استفاده کنید. سعی کنید در هر مرحله که پیش میروید جا پای خود را محکم کنید. از طریق آیدی تلگرام موجود در همین صفحه هم میتونید مشاوره کنکور رزرو کنید. با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاور انسانی دکتر معین الدین میتوانید از فایل ها و مطالب و نکات مشاوره ای کنکور انسانی به صورت رایگان استفاده کنید. ما کمک می نماییم که هیچ داوطلبی به دلیل عدم تمکن مالی از اهداف خود عقب نماند و با مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور ، به تمامی اهداف خود دست یابد. بلندپروازی و رویاپردازیهای غیرواقعی فقط شما را از هدفتان دور میکند و باعث میشود انگیزه و توان شما کاهش یابد. وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. مشاور خوب باید به تمامی منابع و ویرایشهای جدید آگاه و مسلط بوده و اطلاعاتش در زمینهٔ کتب جدید کنکوری به روز باشد. فنون مطالعه در هر یک از رشته ها برای تمامی داوطلبان متفاوت است.

مشاور کنکور شاهین شهر

با توجه به اینکه خدمات این مرکز به صورت مشاوره تلفنی است شما میتوانید در وقت و هزینه ها هم صرفه جویی کنید. اگر زمان بیشتری برای رسیدن به این هدف گذاشته باشید، به هدف نهایی خود و حتی به فراتر از آن میتوانید فکر کنید. درست است که لازم است شما بتوانید به دروس مورد نظر هم تسلط یابید اما قطعا آنچه مطالعه می نمایید را باید به درستی بتوانید بخوانید تا تسلط کافی را بر این مسائل داشته باشید. سلام اگر ساعت مطالعه بالایی داشته باشید و کیفیت مطالعه و درس خوندن شما هم بالا باشه و برنامه ریزی درست و منابع مناسبی داشته باشید احتمال موفقیت قطعا زیاده. در گام سوم مشاوره کنکور (اینجا کلیک کن) انسانی پس از بودجهبندی و تهیه منابع باید سراغ برنامه ریزی بروید. اگر مشاور با اصول برنامه ریزی کنکور انسانی آشنا نباشد ، قطعاً داوطلب با شکست روبرو می شود. با این کار شما سطح خود را به تدریج اما به شکل موثری بالا میبرید. یاد گرفتن یک مبحث درسی لزوماً به این معنا نیست که شما بر آن تسلط دارید. در مرحلهی بعد باید ببینید که برای یادگیری یک مبحث درسی حدوداً چه قدر زمان نیاز است. بنابراین بر اساس نیاز منابع مناسبی تهیه کرده و در برنامهی درسی و متناسب با بودجهبندی به کار بگیرید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما