مشاوره و برنامه ریزی کنکور – آکادمی هدف رس

من بیشتر از روش بازیابی استفاده میکنم و با تست سعی در مرور نکات و مطالب دارم. با استفاده از مشاوره به راحتی میتوانید در رابطه با شرط معدل و شرایط ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای اطلاعات لازم را کسب نمایند. آیا واقعا ماه های پایانی مانده به کنکور می شود معجزه کرد؟ در یکی دو ماه مانده به کنکور اتفاق خاصی نخواهد افتاد. اعضای خانواده سعی در تامین نیاز های جاری دارند و در زمینه کنکور من خودم کاملا اوضاع را در دست دارم و خودم هم زیاد تمایل به مشارکت دادن آنها ندارم فقط سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم و آنها را خوشحال کنم تا گوشه ای از زحماتشان را جبران کرده باشم. بله.یک جزوه ترجمه عربی که خودم نوشتم به همراه خلاصه نویسی ها فکر میکنم خیلی کمک کننده می تواند باشد برای دانش آموزان دیگر.در کل من سعی به یادگیری هرچه بیشتر نکات میکنم چون می خواهم بعد از کنکور در کنار دانشگاه کار مشاوره و برنامه ریزی را انجام دهم و در دروسی مثل ادبیات،عربی،اقتصاد و علوم و فنون ادبی که نسبتا در آنها مسلطم و علاقه هم دارم،کلاس تست دایر کنم. من خیلی اتفافی ازطریق کانال تلگرام با هدف رس اشناشدم…

مشاور کنکور گاج

من نمیگم شروع کردن بده نه اصلا و ابدا بالاخره کسی که سطحش صفره باید شروع کنه خوب و همین شروع کردنه واقعا میتونه خودش موفقیت باشه براش ولی واقعا اقای افشار شما خودت مگه جز اوندسته مشاورا نبودی که اینجور برنامه ها رو میکوپیدی؟ درسته که هنوز شروع انچنانی نکردیم ولی تا همین الانشم خیلی خوب روی من اثر گذاشتین حتی دیگه با دوستای صیمیمیم نه قبلا در ارتباط بودم الان نیستم و دارم مرتبط میخونم. من همانطور که قبلا گفتم خیلی روی زمان حساس هستم و اتفاقا با یکی از دوستان که مثلا آزمون را در 12یا12:30 تمام میکند همیشه جر و بحث دارم و مدام با او در مورد اهمیت زمان حرف میزنم.در تست های کتاب تست هم با زمان میگیرم و الان به این دید رسیده ام که در هر درسی مثلا به 20 تا سوال با هرسطحی،من در چند دقیقه میتوانم تست های آن را بزنم و این به نظرم خیلی مهم است و همینطور این روند را ادامه میدهم تا کنکور.برای آزمون هم من در عمومی ادبیات را در 18دقیقه،عربی 15دقیقه،دینی زیر10دقیقه و بقیه هم زبان. احتمالا زمانی که در حال خواندن این بخش هستید زمان زیادی تا کنکور نمانده است و دچار استرس و اضطراب شده اید.

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

در این دوران به طور طبیعی نوجوانان با خانواده دچار مشکل شده و دچار افت تحصیلی می شوند. Œ اول روزای هفته رو از شنبه تا جمعه مینویسی و هر روز رو به دو قسمت صبح و بعدازظهر تقسمیش میکنی. برای مثال نباید در طول یک روز در تمام تایم ها فقط دروس تخصصی را قرار بدهد و یا بلعکس فقط دروس عمومی را بگذارد بلکه در این بین باید تعادل را رعایت کند . به این فکر می کنید که این یک ماه باقی مانده به کنکور را چیکار کنم؟ میخواهم چند توصیه به شما بکنم که با استفاده از این توصیه ها یک ماه مانده به کنکور را با خیال جمع تری پیش ببرید و در نهایت به هدف دلخواه خودتان دست پیدا کنید. در صورت استفاده از عکس غیر معتبر ، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. 36- زمان آزمون های خود را چگونه مدیریت میکنید؟

مشاور هیوا کنکور 1400

و در اسرع زمان با بهره گیری از تراز های کلی و نمودار ها خود را با سایر دانش آموزان مقایسه کنند. در اختصاصی من غیر از ریاضی هر سوال 1الی 2دقیقه و فنون هر کدام 1دقیقه بقیه درس ها در زیر یک دقیقه میزنم و خصوصا سوالات تاریخ و جغرافیا و جامعه شناسی را با سرعت زیاد میزنم تا کسری زمان ریاضی و فنون جبران و با تمرکز روی فلسفه و منطق بروم. اولین توصیه ما در یک ماه مانده به کنکور این است که لطفا به جزئیات گیر ندهید. دو سه ماه مانده به کنکور و هیچی نخوندم! 33- در صورتی که در یک مقطع از سال افت تراز داشتید بگویید علت این افت چه بود و چگونه و با چه روش هایی توانستید دوباره به مسیر درست برگردید ؟ به این علت که نتوانسته اید آنطور که دلتان می خواسته درس بخوانید. قسمت های اصلی کتاب را بخوانید. بیشتر سوالات در کنکور از متن اصلی کتاب است، نه حاشیه ها و پاورقی و بیشتر بدانید. یعنی هشتاد درصد سوالات کنکور متمرکز بر متن اصلی کتاب است.

مشاور کنکور چیکار میکنه نی نی سایت

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور دکتر صداقت لطفا از صفحه ما بخواهید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما