مشاوره کنکور ارشد برق

چرا به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟ - مجله پی جو کلاس کنکور راه ابریشم یه محصول آموزشی بی نظیر برای توییست که قصد داری تو کنکور سراسری شرکت کنی و مهمترین هدف آلا از تولید این دوره آموزشی جامع برای کنکور اینه که بتونه تمام نیازهایی که کنکوری ها برای موفقیت در آزمون سراسری لازم دارن رو فراهم کنه.. زیرا بر حسب هدف شما می تواند مشاوره و برنامه ریزی متفاوت باشد. همچنین هزینه ای که باید برای مشاوره تحصیلی تلفنی صرف کنید ، بسیار کم تر از مشاوره حضوری است. انسانها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. همچنین با توجه به ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش ها شرکت در اردو های نوروزی کار را برای دانش آموزان سخت میکند اما موسسه بارسا با وجود شرایط کرونا، پانسیون مطالعاتی آنلاین را برای دانش آموزانی که می خواهند بهترین نتیجه را در کنکور 1401 بدست بیاورند برگزار میکند. تعداد تست های آموزشی نیز محدود است و نیازی به تعداد بالا نیست.از هر بخش و نوع سوال تنها دو الی سه تست کافی است تا مبحث در مرحله ی آموزش پوشش داده شود. هراندازه هم که اطلاعات مشاور از لحاظ تئوری و آکادمیک بالا باشد نمی تواند جایگزین تجربه در این حوزه شود.

مشاور کنکور شیراز

پیشرفته تر شدن زندگی و بالا رفتن سطح آن و کمتر شدن وقت افراد به علت مشغله ی زیاد باعث شده است که همه ی افراد با مشکل کمبود وقت روبرو شوند و مدام برای انجام هر کاری به این فکر کنند که اگر این کار را انجام دهند دیگر برای انجام بقیه کارها وقتی برای آن ها نخواهد ماند. بودجه بندی کنکور قطعا در همه سالها کمی تفاوت دارد و هیچ سالی شبیه به سال دیگر نیست، اما از این نکته نباید غافل شد که همین جمله “کمی تفاوت دارد” را اگر زیرکانه کنکاش کنیم و به سوالات و نحوه طرح آنها در سالهای مختلف دقت کنیم، می شود به نحوه طرح سوالات در بودجه بندی کنکور 1400 پی برد. 2. مشاور تحصیلی تلفنی زمان کافی را برایتان اختصاص می دهد تا هیچ یک از سوالات شما بدون پاسخ نماند. ساعت مطالعه شما در دوران جمع بندی افزایش می یاید زیرا برنامه ریزی فشرده تر شده است و باید با اختصاص زمان بیشتر ، بتوانید تمام مباحث را بررسی و جمع بندی کنید. بررسی وضعیت درسی داوطلب باید بطور کامل و با جزئیات قبل از تنظیم و تدوین برنامه، الزامی است.

مطلب فوق توسط تیم مشاوره “پاسخ با ما” تهیه شده است ، اما بدون شک اهمیت برنامه ریزی و به کار گیری نکات طلایی در کنکور 1401 برای ماه پایانی ، فراتر از این مطلب است و نیاز به بررسی دقیق تر دارد. در این زمان باید با تهیه یک کتاب به عنوان منبع تست ، تست های کنکوری سال های گذشته و تست های تالیفی استاندارد را کار کنید و با مدیریت زمان و ایجاد فضای مشابه کنکور ، سعی در حل تست ها داشته باشید. من کتاب تست فقط چهارتا اختصاصیام دارم نتونستم بیشتر تهیه کنم برای موفق شدن باید حتما برای همه درسا کتاب تست داشته باشم ؟ نداشتم و فقط با تلاش و پشتکار خودم توانستم موفق شوم. اینجوری با خیال راحت کنکوریا میتونن رو این آزمون بزرگ و پر رقابت متمرکز بشن..راه ابریشم کنکور آلا کلی قسمت هیجان انگیز و کاربردی مثل درسنامه های ویدویی خفن، نکته و تست کنکوری گولاخ، مشاوره تحصیلی و انگیزشی توپ، جمع بندی کنکور و ارزیابی و آزمون های آزمایشی داره که همه این ها برای اینه که تو کنکور 1401 جزء رتبه برترها باشی و خستگی از دل و جون آلا بره بیرون و پر قدرت تر برای عدالت آموزشی تلاش کنه.

1. می توانید یک مشاور اختصاصی برای خود داشته باشید که مرتب و روزانه پیگیر برنامه ریزی درسی شما باشد و میزان پیشرفت تان را ارزیابی کند. کتاب خیلی سبز رو مکمل کتاب درسی کن. در نطر داشته باشید که شما 70 درصد مباحث با با کیفیت 100 درصد بخوانید ، خیلی بهتر است تا 100 درصد مباحث را با کیفیت 70 درصد بخوانید. زمانی که هواپیما نبود و ماشین تازه اومده بود، از این که چقدر سریعتر میرسیدیم لذت میبردیم، توی خیلی از فلسفهها میان رضایت و خوشبختی رو یه چیز نسبی توصیف میکنن، یعنی من خوشبختم چون از همسایهم خوشبختترم. از منابع کمک آموزشی مخصوص دوران جمع بندی می توان به دو کتاب زرد جمع بندی قلم چی و خط ویژه انتشارات گاج اشاره کرد که استفاده شده توسط رتبه های برتر کنکوری هست. کتابهایی که در کنکور ۱۴۰۰ تغییری نداشتن میتونیم ازچاپ های سالهای گذشته استفاده کنیم یافقط باید چاپ یه سال قبل باشه؟ بعد از مطالعه ی یک مطلب برای اولین بار به خصوص در دروس تحلیلی کنکور نیاز به حل تست داریم معمولا این تست ها در دسته بندی تست های راحت قرار می گیرند.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما