مشاوره کنکور ارشد برق

ما می خواهیم دی وی دی دروس زبان انگلیسی ،اقتصاد و منطق رو تهیه کنیم.لطفا برترین اساتید نظام جدید که در این زمینه فعالیت می کنند و راه های میانبر رو در تست زنی آموزش می دن به ما معرفی کنید. رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی رشتههای برق و بیوتکنولوژی را هدف خود برای تحصیل در دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: به دانش آموزان و کسانی که قرار است در سالهای آینده سد کنکور را پشت سر بگذارند توصیه میکنم همواره با تکیه به خدا و آرامش خاطر هدف خود را دنبال کنند تا به نتیجه مطلوب خود برسند. البته زیست IQ گاج نیز منبع خوبی است اما نه برای این موقع از سال و بیشتر برای نیمه ی دوم سال تحصیلی توصیه می شود. توصیه ما این است که دوستان تغییر رشتهای حتماً کتابی برای این درس مطالعه کنند (حتی داوطلبان گرایش بالینی، هرچند سرسری) تا با مباحث روانشناسی به طور کلی آشنا شوند.کتاب هیلگارد در حال حاضر جامعترین کتاب برای توضیح تمام رئوس مهم در رشته روانشناسی است، اما خب کتاب دکتر سیدمحمدی همان مطالب را کمی مختصرتر و البته به شیوایی توضیح داده ند که انتخاب یکی از این دو کتاب به شرایط بستگی دارد.

مشاور کنکور هنر رایگان

فارغ التحصیلان این رشته در هر شغلی که نیازمند مهارت و دانش یک مدیر باشد، میتوانند کار کنند. اگر در درس اقتصاد رشته ی انسانی ضعیف هستید به سراغ آبی قلمچی یا میکرو گاج بروید. برای ادبیات اختصاصی رشته ی انسانی می توانید به سراغ ادبیات اختصاصی میکرو انتشارات گاج بروید. مینی میکرو یا خیلی سبز یا مشاوران؟ برای هندسه ی 1 و 2 و 3 نظام جدید بدون شک به سراغ هندسه ی میکرو طلایی گاج بروید و برای حل تست بیشتر و تقویت خلاقیت در درس هندسه انتشارات نشر الگو گزینه ی خوبی است. سری کتاب های شیمی انتشارات فار و همچنین شیمی IQ گاج از سطح بالاتری برخوردار هستند و در صورتی که به تسلط مطلوبی در شیمی کنکور رسیدید می توانید به سراغ این منابع برای حل تست بروید. کتاب های ریاضی 2 ، حسابان و دیفرانسیل نقره ای انتشارات گاج برای نظام قدیم مناسب هستند. باز هم انتشارات خیلی سبز کتاب شیمی سال آخر بهتری دارد و می توانید از آن استفاده کنید. با سلام.بتده سال 98 دانشجوی پیام نور بودم و کنکور دادم و انصراف دادم و برق غیر انتفاعی میخونم و ترم 5 هستم.میخواستم بدونم آیا میتونم سال دیگه کنکور بدم و به رشته برق دانشگاه دولتی برم و واحد هامو تطبیق بزنم?

مشاور کنکور پناهی

ولی بین کتاب های نوشته شده کتاب مناسبی به نظرمیاد ممنون میشم نظرتون بگید تا با دل قرص سمت خریدش برم اگرم نظر دیگه ای داشتید هم ممنون میشم بگید. شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه ها در انتخاب رشته در نظر گرفته شود. استاد کتاب فیزیک استاد محسن توانا و احمدمصلایی رو باهاش اشنایی دارید تحلیلتون دربارش چیه مناسب دوران تابستون 99 هست و یا حتی طول سال و طبق ازمون ها؟ ” در سال ۲۰۱۳ در جشنواره ی اینترنشنال بوک آواردز آمریکا مقام دوم کتاب جهانی در حوزه نوجوانان و جوانان را کسب کرد و همچنین “برنامه ریزی با دوربین مدار بسته ” در سال ۲۰۱۴ در همین جشنواره مقام دوم کتابهای خود یاریِ دنیا را از آن خود کرد. سال بعد کنکور میتونم شرکت کنم ؟ من میتونم برم فرهنگیان ولی بعدا مدرس مدارس غیر انتفاعی یا حتی استاد دانشگاه هم بشم؟ چون صرفا کار دولتی رو فقط دوست ندارم.

مشاور کنکور فصیحی

سلام استاد.جامعه مشاوران اتفاقا اشکال علمی داره.چطور میگید که خوبه.من خریدمش ولی واقعا پشیمونم.البته نه به پیشنهاد شما، به پیشنهاد دبیر غیر مربوطه! سلام استاد من پایهی دهم هستم و میخوام همزمان با مطالعه در تابستون تستاشم بزنم برای هر درس میخوام کتاب کمک درسی بگیرم چه کتابایی رو پیشنهاد میکنید؟ کتاب ریاضیات تجربی جامع مهر و ماه و جامع ریاضی با طعم گلابی می تواند منبع آموزشی مناسبی باشد مخصوصا برای نظام جدید ، همچنین کتاب ریاضیات تجربی انتشارات تخته سیاه نیز منبع آموزشی خوبی است بیشتر برای داوطلبان نظام قدیم. هندسه ی تحلیلی انتشارات خوشخوان نیز یکی دیگر از منابع خوب این درس است. و کنکور می باشد هنوز هم یکی از بهترین مشاورین کنکور کشور محسوب می شود و انتظارات از این مشاور با تجربه بسیار بالاست و همگان منتظرند تا با توجه به سبک کاری خود و فاصله گرفتن از مؤسسات تولیدکننده بسته های بی کیفیت آموزشی کنکور ، رتبه های بهتری در کنکور سراسری ارائه کند. اگر به کلاس کنکور می روید ، جزوه ی مناسبی دارید یا دی وی دی های آموزشی تهیه کرده اید می توانید در مرحله ی اول از کتاب ریاضیات تجربی آبی قلم چی استفاده کنید.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما