مشاوره کنکور تجربی و انسانی – ذهن آرا

اگر داوطلب اقلیت های مذهبی قصد پاسخ دهی به سوالات معارف غیراسلام (کلیمی، زرتشتی و مسیحی) به جای معارف اسلامی (دین و زندگی) را دارد، باید با علامت زدن گزینه مربوط به آن در هنگام ثبت نام اینترنتی، به سوالات آن پاسخ دهد. مشاوران این مراکز به هنگام مشاوره انتخاب رشته با درک بهتری که نسبت به ماهیت رشتهها و با کمک یک تست تیپ شخصیتی یا استعدادیابی، میتوانند شما را بهتر یاری کنند. جواب این سؤالات در دستان مشاوری است که ویژگیهای شخصیتی و اهداف و نیازهای شما را میشناسد. و این انتخاب رشته کنکور و دانشگاه آن برای اطمینان خاطر دانشآموز است. پس راه رسیدن به موفقیت، روشن و دقیق است و این عملکرد افراد است که آنها را دراین راه به پیش می برد. گفتم که زیاد اهل برنامه ریزی نبودم.میخوندم برای خودم.با هر جی حال میکردم و خوشم میومد توی اون روز.پس مطالعه ام شناور بود نه خیلی دقیق و برنامه ریزی شده.گاهی اوقات برای این که برنامه داشته باشم روی مچ دستم با خودکار اول درس ها رو مینوشتم.مثلا مینوشتم:ز د ف ع.یعنی اول زبان بعد دینی بعد فارسی بعد عربی.اگه میرسیدم همرو بخونم اون روز یعنی خوب خونده بودن اگه نه یعنی خیلی ام خوب نبوده اون روز.

جهت اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد و ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید. هر دانش اموزی که به جمع حرف اخری ها پیوسته علاوه بر آشنایی با محصولات و ویژگی های آن، اطلاعات زیادی هم در زمینه کنکور و چالش های آن کسب کرده و از همه چیز مهم تر مشاوره های انگیزشی، اون هم به صورت کاملا رایگان دریافت کرده و طبق نظر دانش آموزای حرف آخری نسبت به مشاوراشون متوجه شدیم. بارزترین ویژگی که دکتر میرصادقی رو از سایر مشاوران کنکور متمایز میکنه، تحصیلات عالی در زمینه روانشناسیه. هر داوطلب می تواند در 3 گروه آزمایشی ثبت نام کنند. تبصره: آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ مقرر (1400/06/31) موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید (نظام 3-3-6) یا مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) نشوند، در صورت انتخاب کدرشته محلهایی که مطابق دفترچه راهنمای انتخاب رشته پذیرش آنها برای نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ باشد، به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ 1400/11/30 ثبت نام و ادامه تحصیل آنان بلامانع خواهد بود و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل خواهد شد. نه این مدل انتخاب رشته مال بیشتر از 10 سال پیشه که واسه دانشگاه آزاد هم بود .

مشاور کنکور فرهادیان

در مورد این گونه افراد که تعدادشان نیز واقعا کم نیست مشاوره و برنامه ریزی مهندس علیرضا نژاد حرف آخر علت تنبلی را جستجو و برای درس خواندن آنها ایجاد انگیزه میکند. نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان صدای مشاور برای تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در اختیار عموم داوطلبان قرار دارد. ۸- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت، محمد وکیلی. ۱۰- جزوه سبزیکاری موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۱۴- جزوه استعداد تحصیلی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۱۱- جزوه سبزیکاری سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق مشاور کنکور پرتویی می باشد. ۱۱- جزوه فیزیولوژی پس از برداشت سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد. پس قبل از هر چیز، خودتان برای خودتان آیندهای را که دوست دارید ترسیم کنید و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را انجام دهید و در این راه از مشاوران خبره نیز بهره ببرید. تمام داوطلبانی که قصد شرکت در این ماراتن را دارند، باید قبل از ثبت نام این دفترچه را دانلود و با دقت مطالعه کرده تا از قوانین این آزمون با خبر شوند. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نی ریز در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و داوطلبانی که در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 موفق به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد شدند اکنون می توانند با توجه به آخرین مدرک خود رشته و یا رشته محل های مورد علاقه خود را پیدا کنند .

چون رشته هایی غیر از آن چهار رشته ی دانشگاه آزاد (پزشکی و دندان و دارو و دام) باید در 100 انتخاب سایت خود دانشگاه آزاد مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین همیشه در برنامه درسی خود زمانی را برای مرور کردن اختصاص دهید. سلام اقای دکتر.داوطلبانی که قبل از سال 84 دیپلم و پیش دانشگاهی رو گذروندن نیاز به وارد کردن معدل ندارن؟ سلام. من ورودی ۹۸ هستم. سلام . عبارت آخرین رتبه لازم برای قبولی مامایی دولتی تحصیلیکو رو در گوگل سرچ کنین . ۷- جزوه گل کاری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران. ۹- جزوه فیزیولوژی پس از برداشت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات. ۸- جزوه فیزیولوژی پس از برداشت دکتر زمانی دانشگاه تهران. ۱۶- جزوه میوه کاری سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد. ۱۰- جزوه گل کاری موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۷- جزوه میوه کاری دکتر زمانی، دکتر عبادی و دکتر وحدتی دانشگاه¬ تهران. ۶- جزوه سبزی کاری دکتر حسن دخت، دکتر دلشاد، دکتر محمود لطفی و دکتر کاشی دانشگاه تهران.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما